Laten we er een topic over openenquote:Op donderdag 15 november 2007 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Hè, jammer. Zal ik helpen een selectie te maken uit de kandidaten?
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Maandag, dames en heren, kunnen jullie de nieuwe mod verwelkomen.
quote:Tenzij ik dood ga dit weekend.
lees je mijn medeleven niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef Nosh het volgende:
Hoe steun ik mijn beste vriend?
Emel, zeg me dat er een diepere laag in je posts zit, die totaal aan mij voorbij gaat.
Dat staat er nog toch? Of had je je post gewijzigd?quote:Op zondag 18 november 2007 15:59 schreef SynchroSteve het volgende:
En wat deed ik precies verkeerd?
Vooral omdat er een hartstikke ontopic gedeelte in m'n post zat wat nu ook wegge-edit is?
Jah regeltje erbij. Maar maakt niet uitquote:Op zondag 18 november 2007 16:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat staat er nog toch? Of had je je post gewijzigd?
Okquote:Op zondag 18 november 2007 16:26 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Jah regeltje erbij. Maar maakt niet uit![]()
quote:Op maandag 19 november 2007 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zijn je leesrechten je nog neit opgevallen? Zoek je naamtopic achter de schermen op!
Tuulk wel, lekker rellenquote:Op maandag 19 november 2007 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Maare, hij?!?! Dat meeeeeeeen je toch zeker niet?
5 april 2004 lijkt me een goede schattingquote:Op maandag 19 november 2007 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Ooooh, ondeugend clowntje. Sinds wanneer doe jij aan rellen?
Memorabel, die ene dag in april. Ik weet nog dat een collega-fokker naar me toe kwam rond 10 voor 5, dat het stond te gebeuren! Ik helemaal zenuwachtig natuurlijk: "wat dan?! wat dan!?"quote:Op maandag 19 november 2007 18:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
5 april 2004 lijkt me een goede schatting.
Reflex?quote:Op maandag 19 november 2007 21:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom staat er dan SC in je TT?.
Krassen mag, verder waag je niet te gaanquote:Op maandag 19 november 2007 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Reflex?.
Ik ga me maar weer eens verhangen, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |