1 2 3 4 5 6 7 | DeeBee 7 dndiek 7 fanneke 7 golfer 7 Hello_moto1992 7 Colplay 6 |
1 2 3 4 5 6 7 | DeeBee 1 dndiek 1 fanneke 1 golfer 1 Hello_moto1992 1 Colplay 0 |
1 2 3 4 5 6 7 | DeeBee 7.00 dndiek 7.00 fanneke 7.00 golfer 7.00 Hello_moto1992 7.00 Colplay 6.00 |
Je hebt gelijk. Moet zijn 11 februari. Is al verbeterd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Bij vraag 6, volgens mij is die wedstrijd niet op die dag gespeeld
Zou zonde zijn om die vragen weer onbenut te latenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:19 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Moet zijn 11 februari. Is al verbeterd.
Overigens leuk dat je weer meedoet.![]()
Hier ook.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:32 schreef Colplay het volgende:
even een tvp, van de week maar even zoeken
Verzonden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:22 schreef Beschouw het volgende:
Nog twee dagen en een paar uur.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:56 schreef dndiek het volgende:
Even tijd voor maken een keertje
quote:
Zie jullie inzendingen graag tegemoet.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:30 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik doe meer hoor(late reactie). Zal al die 7 vragen eens goed hebben
![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar 'Trofee Jean-Claude Bouvy'
Cybertrofee heet zo alleen maar omdat hij via internet (cyberspace) georganiseerd wordt. Er bestaat ook een dergelijke verkiezing onder diezelfde naam bij oa Club Brugge en Lokeren. Maar de trofee die bij AA Gent uitgereikt wordt (aan de Buffalo van het jaar) heet toch echt de Trofee Jean-Claude Bouvy.quote:
Stuur alvast maar in dan. Dan sta je ditmaal wel op de lijst.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik doe nu wel mee, heb al 4 antwoorden![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:20 schreef Pompidom1 het volgende:
Koshi for life... schijnbaar willen niet zo heel veel supporters zich zo noemen, gezien het feit dat ze zich heel moeilijk laten vinden op google...
Nee hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:25 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens mij is die club tussen de tijd dat je de vraag bedacht en nu opgeheven.
Omdat ik een foutje heb gemaakt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat Google niks vindt?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:47 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Omdat ik een foutje heb gemaakt.![]()
Vraag 2 moet zijn: Als je Khosi for life bent, van welke voetbalclub ben je dan eeuwig supporter?
Ach, zo ben je van de straat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alles geprobeerd, andere zoekmachines (Google quiz), vertalingen enz.
Jawel, want zojuist ook vraag 2 opgestuurdquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Weet alleen niet of je hem nu meteen dezelfde avond opgestuurd krijgt
quote:Op maandag 12 november 2007 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Beschouw, hoe kom je bij vragen als 3 en 6?
12 zelfs. Behalve van fanneke ook post ontvangen van Bayswaterquote:Op woensdag 14 november 2007 19:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
zijn er al 11, goeie zaak
Aflevering 1: 11 inzendingen, 2-11, 3-13, 4-7, 5-7, 6-9, 7-17, 8-4, 9-6, 10-7 en 11-10.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:53 schreef Pompidom1 het volgende:
waar staat het record op met aantal inzendingen? Misschien gaan we het nog overtreffen?
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:03 schreef Pompidom1 het volgende:
Ik wil mijn antwoorden nog wel een keer inzenden, maar ben bang dat je daar dan niet intrapt.
Win je twee keer. Of twee keer niet, that's the question.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:03 schreef Pompidom1 het volgende:
Ik wil mijn antwoorden nog wel een keer inzenden, maar ben bang dat je daar dan niet intrapt.
Je gaat je gang maar.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:09 schreef Bayswater het volgende:
Stuur ik nog een aanpassing op.
Iknieweetniequote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Bayswater het volgende:
Hij ligt eral, neem aan dat een antwoord dat niet specifiek genoeg is bij die betreffende vraag niet volstaat.![]()
Wat bedoel je hiermee? Hoe je bij de antwoorden komt? Of hoe ik op deze vragen kom?quote:Op maandag 12 november 2007 21:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Beschouw, hoe kom je bij vragen als 3 en 6?
Ja, hoe je aan de vragen komt. Zit jij overdag op vage Franse sites en lees je daar toevallig dat er een keeper is overleden en dan doe je 'm in de Quiz? Is alleen maar een compliment hoor, knap hoe je de vragen steeds verzint, zijn altijd leuke vragenquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Hoe je bij de antwoorden komt? Of hoe ik op deze vragen kom?
Zit inderdaad vaak te speuren op internet. Op zoek naar oude logo's en ontstaansgeschiedenis van voetbalclubs. Als ik iets leuks tegenkom, gebruik ik het voor de quiz.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, hoe je aan de vragen komt. Zit jij overdag op vage Franse sites en lees je daar toevallig dat er een keeper is overleden en dan doe je 'm in de Quiz? Is alleen maar een compliment hoor, knap hoe je de vragen steeds verzint, zijn altijd leuke vragen![]()
Ja en met jou erbij zouden er het er 16 geweest zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:18 schreef RayMania het volgende:
15 deelnemers, zozo. Goed bezig Beschouw!
Blijven er steeds minder over aan de top...quote:
Bij vraag 4 van vorige ronde vroeg ik "welke prijs". Kan dus alles zijn, als het maar betrekking heeft op beste speler van jeugdtoernooi in Toulon. Anders had ik wel gevraag om de trofee of onderscheiding. Bij die andere vraag waar jij het over hebt, vroeg ik om de trofee. Daar wilde ik dus wel de naam van de trofee hebben. Je hebt een beetje gelijk als je dit mierenneuken noemt. Ik had bij die vraag specifieker om de naam van de trofee moeten vragen. Toch lijkt me het verschil in vraagstelling wel duidelijk. Maar zoals gezegd, een beetje gelijk heb je wel.quote:Op zondag 18 november 2007 19:14 schreef Bayswater het volgende:
Die zijn niet te googlenVandaar de naam Google -quiz.
![]()
Ben het trouwens nog steeds niet eens met het antwoord op vraag 4 vd vorige ronde.
De ene keer zit die olifant te mierenneuken en de andere keer wordt heel makkelijk iets wat er in de buurt zit goed gerekend.![]()
Op de foto's staan aanwijzingen genoeg, vind ik. Daarmee is dus wel te googlen.quote:Op zondag 18 november 2007 19:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hij lijkt me moeilijker dan voorheen, fotovragen zijn nooit mijn sterkste punt geweest
quote:Op zondag 18 november 2007 20:46 schreef Bayswater het volgende:
slurf (de ~, slurven)
1 sterk verlengde, beweeglijke snuit van een olifant, tapir enz.![]()
Je hoeft niet perse 7 antwoorden in te sturen hoor. Minder mag ook.quote:Op zondag 18 november 2007 23:08 schreef golfer het volgende:
Verdorie, ik heb dit keer echt moeite met het vinden van 2 vragen.
Maar we hebben nog tijd zat.
Ligt volgens mij aan jouquote:Op zondag 25 november 2007 13:43 schreef D1 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de fotos weg?
Ontvangen. Trouwens ook van DeeBee en Pompidom1.quote:Op maandag 26 november 2007 16:22 schreef fanneke het volgende:
Antwoorden verzonden.
Ik ga er woensdag even voor zittenquote:Op maandag 26 november 2007 20:50 schreef Beschouw het volgende:
Ontvangen. Trouwens ook van DeeBee en Pompidom1.![]()
De rest volgt, hoop ik dan toch.
quote:Op maandag 26 november 2007 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga er woensdag even voor zitten
Ik ookquote:
Hij zocht de volledige naam.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:52 schreef DeeBee het volgende:
Ik dacht bij het zien van het shirt van de speler van vraag 6 gelijk aan Athletic de Bilbao op de een of andere manier, scheelde een hoop werk achteraf.
quote:
quote:
Deze was inderdaad een stuk makkelijker.quote:
Dan moet je wel vrij rap zoeken hoor. Ik heb er op mijn gemakje wat langer over gedaan. Leuke vragen wel dit keerquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:28 schreef Beschouw het volgende:
Over tweeëneenhalf uur uitslag. Tijd genoeg om nog mee te doen.
Ik weet het niet meer precies. Was inderdaad wel een lastige om uit te zoeken, ook omdat mijn Spaans niet meer is wat het geweest is toereikend isquote:Op zondag 16 december 2007 11:36 schreef Bayswater het volgende:
Die stonden ergens precies genoemd toch, of was dat fout?
Zal best, maar ik ben uitgegaan van de site van de Primera Division en die van Albacete zelf.quote:Op zondag 16 december 2007 11:36 schreef Bayswater het volgende:
Die stonden ergens precies genoemd toch, of was dat fout?
Ik dacht dat het een strikvraag was en had 0quote:Op zondag 16 december 2007 11:31 schreef Beschouw het volgende:
Vraag 2 t/m 7 geen probleem, maar die minuten van Zalazar wel dus. Geen 15650 zoals bijna iedereen mende gevonden te hebben.
Hier worden geen strikvragen gesteld.quote:Op zondag 16 december 2007 11:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een strikvraag was en had 0
Is dat een zekerheidje?quote:Op zondag 16 december 2007 11:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hier worden geen strikvragen gesteld.
Allemaal op 1 na.quote:Op zondag 16 december 2007 11:54 schreef Bayswater het volgende:
Als ik die minuten op die pagina zo specifiek tegenkom ga ik niet nog even verder googlen. Waren er meer met die 15650?
Af en toe zit er dus een vraag bij waar je verder voor moet zoekenquote:Op zondag 16 december 2007 11:58 schreef Bayswater het volgende:
Als je "José Luis Zalazar minutos" intikt is het de eerste link op google.Vandaar waarschijnlijk.
Ik ga morgen ook maar eens naar een opticien..quote:Op zondag 16 december 2007 13:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb het aantal wedstrijden gedaan. Lezen is soms ook wel makkelijk.
Die postte ik ruim een week nadat de nieuwe editie hier van start ging.quote:Op zondag 30 december 2007 14:43 schreef Beschouw het volgende:
Ondergesneeuwd topic met die kerstquiz
Bedankt voor het meedenken, maar ik ga niet morrelen aan inzendtermijn.quote:Op zondag 30 december 2007 15:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is het een tip om hem wat langer open te laten?
Dat je deze 3 weken doet, en de volgende ook. Kun je daarna gewoon weer om de twee weken.
Er zullen maar weinig mensen hebben gegoogeld met kerst of gaan googelen met Oud&Nieuw(jaarsdag)
quote:
Binnen.quote:
Je had alleen vraag 5 fout, die van die logo's.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:58 schreef Pompidom1 het volgende:
Vraag me af welke ik nog meer fout had, behalve Dudelange (die ik niet wist). Soms Evans? Want ik had Eves:
http://www.voetbalstats.nl/ec/1038.html
http://galeb.etf.bg.ac.yu/~mirad/Archive/UEFA1981.HTM
http://home.wxs.nl/~rapo/psv/europacup/uefacup.html
Maar goed, ga met de nieuwe ook weer meedoen!
Antwoorden ontvangenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:27 schreef Pompidom1 het volgende:
Antwoorden verzonden.
Puntje extra van de vorige ronde zie ik wel een keertje erbij verschijnen.
OKquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:20 schreef Pompidom1 het volgende:
Ooh, laat maar. Ik had je opmerking bij de uitslag verkeerd gelezen. Het klopt allemaal.
Kick.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:50 schreef Beschouw het volgende:
Sluitingstermijn is 15 januari 2008, 22.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |