Ach, ik ben gewoon jarig op dezelfde dag als de beste voetballer ter wereld.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:53 schreef methodmich het volgende:
Bijna 27.
Uit hetzelfde jaar als o.a.
Theofanis Gekas, Joris Mathijsen, Zdenek Grygera, Marphe Redjosetiko, Jurica Vranjes, Jeroen van Wetten, Tomás Rósicky, John Terry, Florent Malouda, Steven Gerrard, Henkie Roeland, Jon Arne Riise, Dirk Kuijt, Esteban Cambiasso, Cristian Chivu, Amauri, Rodrigo Taddei, Gabriel Milito, Xavi, Ronaldinho, Oleguer en Nikola Zigic.
Kan minder.
En als ik jou zie sta ik meteen voor een Dilemmaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
Als Methodmich komt gaat ie gelijk een voetbalkwis organiseren.
Sms dan ook gewoon terugquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:08 schreef Blumchen het volgende:
Ik ga ook proberen aanwezig te zijn!
Jij staat misschien op mijn lijstjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Alle kinderen Ree, Sientje, Gatje, Teringrobbie, Borissie staan ook nog op mijn lijstje.
![]()
![]()
In gedachten is ie altijd aanwezig met ons.quote:
moet je hem alleen niet laten vallen als je een sjekkie draaitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:46 schreef tong80 het volgende:Vooral als je de GSM op tafel laat liggen zonder hem uit te zetten. Dan hoor ik en leest iemand nog iets
L&S meet in de Coco's jaaaaaren geledenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Oh en jou heb ik al eens ontmoet ergens op een meet in een kroeg, weet alleen niet meer waar, wanneer en hoelang
Van dit moment of aller tijden?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon jarig op dezelfde dag als de beste voetballer ter wereld.![]()
Oh ja!!! Volgens mij dacht ik toen dat jij Grobbekuiken wasquote:
Die was er de keer ervoor welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja!!! Volgens mij dacht ik toen dat jij Grobbekuiken was
En was het toen ook niet bloedjeheet?
Je vond het wel fijn!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
De littekens op mijn arm van haar bijtplek zijn net een beetje aan het genezen.
Zal er eens over nadenken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Dylan Dog, Pyth, Againzender, Beschouw, MethodMich
Allemaal mensen die ik graag zou willen ontmoeten
Scheelt wel weer, hoeven we niet een kinderzitje te regelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
Ik kan niet komen
Zit dat weekend met familie in Center Parcs.
We:? Dus jij komt ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Scheelt wel weer, hoeven we niet een kinderzitje te regelen.
Weet ik nog niet, ik ben niet zo van de grootschalige meets. Dat weet je.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:
Weet ik nog niet, ik ben niet zo van de grootschalige meets. Dat weet je.
Zijn jullie allemaal zulke dikkerds dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De helft valt de week ervoor wel af, je weetsssss![]()
Dan verplaats je dat maar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
Ik kan niet komen
mooi zo, kan ik normaal zuipenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
Ik kan niet komen
daar kun je ook even wegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
Ik kan niet komen
quote:
Ja, maar dan heeft het wel te maken, waar Sjimz zit. Als ie in Limburg zit, zie ik hem niet zo snel naar Utrecht komen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], hebben Clauwia en Noca ook eens gedaan
.
je moet er wat voor over hebben hoor! Hij ziet zijn familie vaker dan de Fokkersquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft het wel te maken, waar Sjimz zit. Als ie in Limburg zit, zie ik hem niet zo snel naar Utrecht komen.
Daarnaast waren Clauw en Noca met zijn tweetjes weg, toch?
Sjimz zit met zijn familie, dan kan het best lullig overkomen als hij even weggaat
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben hoor! Hij ziet zijn familie vaker dan de Fokkers
Staat in de OPquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef Beschouw het volgende:
Hoe laat begint zo'n bijeenkomst?
Indrinken om 14.00 uur, afwerken rond 19.30quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef Beschouw het volgende:
Hoe laat begint zo'n bijeenkomst?
Clauwia en Noca waren toen met de heule familie en we moesten er 'gewoon' dik 2,5 uur voor rijden. Dus die smoes gaat voor Sjimzzzzz niet opquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft het wel te maken, waar Sjimz zit. Als ie in Limburg zit, zie ik hem niet zo snel naar Utrecht komen.
Daarnaast waren Clauw en Noca met zijn tweetjes weg, toch?
Sjimz zit met zijn familie, dan kan het best lullig overkomen als hij even weggaat
hehehe en jij denkt dat iedereen daadwerkelijk komtquote:Op maandag 5 november 2007 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
We kunnen beter die hele tent afhuren als het zo storm blijft lopen.
Dat ligt er aan of VoreG komtquote:Op maandag 5 november 2007 15:49 schreef RayMania het volgende:
Zijn mods de hele dag van de bediening trouwens? Eigenlijk moeten wij bediend worden, én rondjes krijgen.
Eilanden kan het ook wel goedquote:Op maandag 5 november 2007 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of VoreG komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |