En het lijkt hier op PTAquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:58 schreef k_man het volgende:
Saai, traag en met kutmodjes. Niks veranderd dus.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:42 schreef k_man het volgende:
Hou daar toch eens mee op. Mafkees.
Je vergeet de immer zeikende kutusers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:58 schreef k_man het volgende:
Saai, traag en met kutmodjes. Niks veranderd dus.
Zag laatst in een restaurant een Noord Koreaan, een Zuid Koreaan, en een Japanner zitten. Komt de ober eraan met de kaart, excuse me gentlemen, there is no more beef.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:20 schreef k_man het volgende:
Scène aan een hotelbar
"Can I have a whiskey please?"
- "Whiskey? Whiskey we don't have."
"But I can see a bottle of Johny Walker right there."
- "That's not whiskey. That's scotch."
"I'll have a scotch then."
Nu is het ook niet zo dat mijn wereld nu instortquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:09 schreef Fogel het volgende:
Norwegian, de Noorse 'low cost' carrier, heeft nu ook een bonuspuntensysteem ingevoerd. Maar, je krijgt alleen punten als je klant wordt bij hun bank, en daar kan je alleen een creditcard nemen. Dus, als je ergens een betalingsaanmerking hebt, kan je nooit bonuspunten krijgen bij ze...
Dagje als in, nachtje? Je komt aan om 23:35 en vertrekt de volgende dag om 19:30.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:44 schreef DutchTrain het volgende:
Als je nog een dagje Oslo wil doen, dan kun je nog tot vannacht boeken op www.sterlingticket.com voor 24 euro retour incl. tax in oktober en november.
Tickets lijken erg snel uit te verkopen....
Da's wel erg kort... zelfs voor Oslo. En, als je niet 24u het land uit bent mag je (officieel) ook geen tax-free (want Noorwegen is geen EU) artikelen kopen en weer mee naar Nederland nemen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dagje als in, nachtje? Je komt aan om 23:35 en vertrekt de volgende dag om 19:30.![]()
Je kan natuurlijk ook heen naar Kopenhagen met Sterling of naar Stockholm vliegen met Ryanair en dan terug met Sterling vanaf Oslo en zo een weekje vullenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:51 schreef Jaguarized het volgende:
Dagje als in, nachtje? Je komt aan om 23:35 en vertrekt de volgende dag om 19:30.![]()
quote:Dear EuroBonus member,
I am very pleased to inform you that all our Q400 aircrafts will be in operation again after they have been grounded by SAS and the authorities. It turned out to be a construction error made by the manufacturer Bombardier.
Although our operation on Amsterdam has only been limited hampered, you might have been affected on one of our connection flights out of Scandinavia. For this I apologize and hope that you have not had too many inconveniences in your planned schedule.
As a closing we are planning the same traffic program starting the 28th of October, as we had last winter apart from the fact that we will be operating more flights on Copenhagen with our new Airbus 319 and that we will have 2 additional weekly afternoon-flights on STO (on Wednesdays and Thursdays).
Thank you for your support to SAS and welcome onboard!
Best regards,
Jens Helmø Larsen
General Manager, Scandinavian Airlines
Wordt dat ook echt ooit gecontroleerd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 07:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Da's wel erg kort... zelfs voor Oslo. En, als je niet 24u het land uit bent mag je (officieel) ook geen tax-free (want Noorwegen is geen EU) artikelen kopen en weer mee naar Nederland nemen.
In Noorwegen actiever dan in Nederland, maar ook in Nederland vragen ze hoe lang je het land uit geweest bent.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:15 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Wordt dat ook echt ooit gecontroleerd?
Jippie...quote:
Ach, en hoe groot was de kans dat jij net dichtbij de explosie was geweest indien je daar was geweest?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
Pfffffff, sommige dingen geloof je echt niet. Zit hier met mijn collega´s te overleggen. Waar zullen we gaan lunchen ? In Glorietta (ene shopping mall met lekkere restaurants), of Rockwell (ander shopping mall met ook lekkere restaurants). Toch maar naar Rockwell gegaan, blijkt er vanmiddag in Glorietta een explosie geweest te zijn, met nu 4 doden. Ze houden het nog op een gas explosie (ze werken hier nog met gastanks), maar het zou me niks verbazen als die Abu Sayyaf weer eens bezig is.
Nou, het is een rijtje van zo´n 20 tentjes. Het is niet helemaal duidelijk bij welke het was/waar we zouden gaan eten. Maar je kunt altijd maar beter uit de buurt blijvenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, en hoe groot was de kans dat jij net dichtbij de explosie was geweest indien je daar was geweest?
Inderdaad, altijd uit de buurt blijven, maar waar moet je uit de buurt blijven als je niet weet wat het volgende doel is (uit je volgende post blijkt dat er opzet in het spel is)? Lekker in een nuclear-proof bunker gaan wonen zodat je weinig tot niks overkomen kan is ook niet echt een optie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Nou, het is een rijtje van zo´n 20 tentjes. Het is niet helemaal duidelijk bij welke het was/waar we zouden gaan eten. Maar je kunt altijd maar beter uit de buurt blijven
En vanochtend stond de brandweer wederom klaar op Kastrup om een Dash8-Q400 te ontvangen...quote:
St. Petersburg heeft hier al langer last van.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:12 schreef Fogel het volgende:
Oh, als er iemand besluit om de komende twee weken Oslo te bezoeken: je moet het water koken voordat je het gebruikt, zelfs voor tandenpoetsen!
Dit beestje is nl aangetroffen:
[ afbeelding ]
Beter bekend als de Giardia parasiet.
Ze waren een 0 vergeten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:17 schreef k_man het volgende:
Ik heb in Barcelona een leuk hotel gevonden voor 55 euro per nacht. Ik weet niet wat me overkomt!
Het is design, het is centraal gelegen, er is een lounge met gratis eten en drinken, het scoort zelfs een 4.5 op TripAdvisor. Bizar.
Ik vroeg het omdat ik wat inspiratie nodig heb. Nog geen idee wat ik dit jaar met de Kerst ga doen. M'n ouders zijn op reis, dus dit jaar geen familiebijeenkomst.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:55 schreef Fogel het volgende:
Kerst? Sinterklaas is het land nog niet eens ingekomen, laat staan weer met de boot naar Spanje toe...
Klinkt goed, ware het niet dat ik geen alcoholische drank tot mij neem.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:12 schreef Fogel het volgende:
Reis boeken naar Isla Margarita en je daar op een all-inn resort iedere dag klemzuipen?
Thee-"safari" in Marokko of Ceylon?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klinkt goed, ware het niet dat ik geen alcoholische drank tot mij neem.
Ik neem aan dat je bedoeld om nu te drinken (ok, ruim een uur geleden), maar zoek eens op "tea tour" en "tea trip", misschien kan je daar wat inspiratie opdoen over routes, er zijn genoeg voorbeelden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Thee, je brengt me op een goed idee.
Voor de beste thee moet je naar India, naar Darjeeling.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thee-"safari" in Marokko of Ceylon?
Kareliequote:Op zondag 21 oktober 2007 18:06 schreef Fogel het volgende:
In welke landen in Europa is het in juli (over het algemeen) niet warmer dan 20 graden?
Noorwegen, Zweden, Denemarken, Ijsland en Finland lijken me kandidaten, maar is er bv iets in het oosten waar het relatief koel is in juli?
Dat was ook zo in maart toen ik er was, meen ik...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:09 schreef Douwe het volgende:
Zeg DutchTrain, had je niet even kunnen melden dat die kabelbaan in Madrid ik oktober alleen in de weekenden open is?![]()
Dat is het gebied rond Murmansk, toch? Op zich wel mooi, maar niet bepaald kind-vriendelijk lijkt het me daar (zonder er een goede reden voor te hebben).quote:
Ook een stuk zuidelijker. Rondom de stad Petrozavdosk is het best wel kindvriendelijk. Sowieso zijn Russische steden dat.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is het gebied rond Murmansk, toch? Op zich wel mooi, maar niet bepaald kind-vriendelijk lijkt het me daar (zonder er een goede reden voor te hebben).
Zo vroeg als nu ben ik nog nooit over een vakantie na gaan denken... wil in de zomer 2008 op pad met de kinderen, relatief low-budget (2000¤ ofzo voor een week, incl accomodatie en voedsel) en naar een plek waar het niet al te warm is.
No hard feelingsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry als dit misschien als een flame overkomt, dat is niet de bedoeling, maar dingen die hadden kunnen gebeuren indien ....vind ik nu eenmaal weinig spannend. Ik had ook de lotto kunnen winnen als ik andere getallen had genomen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
http://www.infosys.de/nurabfrage/ daar kan je het vinden en ook meteen zien hoe vol de vlucht zit.
Mja, als je al weet waar je heen gaat vliegen en welke route je pakt, kan je ook http://www.seatcounter.com gebruiken. De interface is een stuk trager, heeft niet alle airlines, maar is wel makkelijker te interpreteren. Helaas word je wel overspoeld met reclame aan alle kanten...quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Hoi
Fogel, heb je een alternatief voor deze site, schijnbaar hebbn ze de url veranderd?
[..]
ha thanks, dat werkt inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, als je al weet waar je heen gaat vliegen en welke route je pakt, kan je ook http://www.seatcounter.com gebruiken. De interface is een stuk trager, heeft niet alle airlines, maar is wel makkelijker te interpreteren. Helaas word je wel overspoeld met reclame aan alle kanten...
Ik kan de meeste theesoorten uit Darjeeling niet uitstaan. Hou meer van de theesoorten uit Ceylon, zoals Asanka en Nuwarra.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:33 schreef k_man het volgende:
Voor de beste thee moet je naar India, naar Darjeeling.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:46 schreef Fogel het volgende:
Leuk spelletje "How well do you know your world".
Level 10 was te moeilijk voor me, slechts 27606 van de benodigde 50000 punten gehaald. Totale score 344552.
quote:World Challenge
Traveler IQ 120 - Above Average
Rank Overall 157,465 of 912,974
Highest score 444,928
Challenges played 6
European ChallengeTraveler IQ 128 - Superior
Rank Overall 8,099 of 272,777
Highest score 113,137
Challenges played 6
Die ranking krijg je als het via een widget speelt, bij tripadvisor, hyves, virtualtourist etc.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:25 schreef Fogel het volgende:
Mijn travel IQ was 109 bij de eerste poging, misschien later nog maar eens proberen.
Ik kreeg die ranking overigens niet te zien...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef k_man het volgende:
Ik heb wat foto's van mijn vakantie online gegooid: [Showcase] India
Vanmiddag een smurfenblauwe Veyron gezien!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:11 schreef k_man het volgende:
Ik heb nog nooit in zo'n dure auto gezeten als gisteravond. Een Rolls Royce Phantom, consumentenprijs ¤ 565.000...
Gelukkig hadden ze ook een tweedehandsje staan. Eén jaar oud, 60.000 km gereden, met een vraagrpijs van ¤ 365.000. In een jaar schrijf je dus twee ton af op zo'n auto.
Verder stonden er bij Hessing gisteravond drie Bugatti Veyrons, ter info voor Jag.Die kosten ¤ 1,8 mln, maar daar heb ik niet in plaats kunnen nemen.
In welke periode? Met vriendin of alleen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:51 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkoop dagje/2 dagen weg met het vliegtuig/trein ergens in Europa. Iemand een tip? Prijs max. 50e pp. Zat te denken aan Dublin met Ryanair.com maar dat zijn allemaal rot vliegtijden
Ik was vorige week op reis in eigen land... zo was ik in Kinderdijk en ben ik ook nog in Maastricht geweestquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:39 schreef k_man het volgende:
Ik heb wat foto's van mijn vakantie online gegooid: [Showcase] India
Een rondleiding voor een select gezelschap.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:17 schreef Jaguarized het volgende:
Wat was er gisteravond overigens te doen bij Hessing dan?
Jawel, als je dat gewoon vraagt mag dat gewoon. Bij de werkplaats ligt het eraan wie er op dat moment bezig is en wat er binnen staat, de ene keer mag het wel, de andere keer niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:07 schreef k_man het volgende:
Maar niet iedereen mag in de werkplaats komen en niet iedereen mag in de auto's plaats nemen.
Ruig!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb in een Apache helicopter, in een F16, in een tank en in een onderzeeër gezeten. Hebben we dan nu eindelijke baas boven baas?
In dit geval had het dus niet zomaar gemogen. Er moesten bijvoorbeeld wat kentekens afgeplakt worden enzo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jawel, als je dat gewoon vraagt mag dat gewoon. Bij de werkplaats ligt het eraan wie er op dat moment bezig is en wat er binnen staat, de ene keer mag het wel, de andere keer niet.![]()
![]()
Werken voor defensie had zo z'n voordelen. Nu zit ik voornamelijk in trams en bussen.quote:
Ja omdat je in de werkplaats niet mag fotograferen, dat is algemeen bekend.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:37 schreef k_man het volgende:
[..]
In dit geval had het dus niet zomaar gemogen. Er moesten bijvoorbeeld wat kentekens afgeplakt worden enzo.![]()
Geef nou maar gewoon toe dat je stikjaloers bent.![]()
Ik in een concorde, AirForce One en een SR71 in het luchtvaartmuseum in Seattlequote:Op maandag 29 oktober 2007 13:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb in een Apache helicopter, in een F16, in een tank en in een onderzeeër gezeten. Hebben we dan nu eindelijke baas boven baas?
Diego zoekt toch nog werk in Argentinië?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:31 schreef flipsen het volgende:
En ik wil personeel in dienst, ik kom om in het werk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |