Alsof zij jou wil.quote:Op zondag 4 april 2010 20:48 schreef Barca het volgende:
Nou, zijn toenmalige vriendin wil ik ook wel naaien.
Ben er maar blij meequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vogel, Van Bommel
Maar De Zeeuw is natuurlijk gewoon niet goed genoeg voor een transfer naar het buitenland. Die zit de komende 4 jaar wel bij Ajax
Part of the dealquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:28 schreef Zapper het volgende:
Wat een ontzettende kutjood is hij nu al geworden zeg
Wist je nog niet dat hij erg onzeker is en vrij ongelukkig?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:15 schreef -er1k het volgende:
*kickje.
Ik heb een vraag; Waarom maakt deze gozer nooit oogcontact met de verslaggever die hem staat te interviewen? Hij kijkt altijd maar wat in de rondte...
Dit deed hij ook al voordat zijn ex-vriendin de hele AZ-kleedkamer van sop voorzag.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat hij erg onzeker is en vrij ongelukkig?
Klopt, maar toen gold het ook al wat ik stelde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:20 schreef -er1k het volgende:
[..]
Dit deed hij ook al voordat zijn ex-vriendin de hele AZ-kleedkamer van sop voorzag.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij past goed in het Madurodam elftal in Amsterdam
Ik ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef PKRChamp het volgende:
Met Frank de Boer als coach zal het weer helemaal gaan goedkomen met de Zeeuw, daar ben ik van overtuigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |