abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79951655
Keeper was niet netjes, maar De Zeeuw was ook lekker aan het overdrijven wel
Verder vind ik het wel gewoon een goede voetballer, en vauit mijn vrouwelijke oogpunt: Ik vind het een lekker ding, met onwijs mooie ogen
pi_79953972
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:48 schreef Barca het volgende:
Nou, zijn toenmalige vriendin wil ik ook wel naaien.
Alsof zij jou wil. Nee, serieus, De Zeeuw hoort natuurlijk niet in het Nederlands elftal.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79993406
Nog iemand die denkt dat hij 6,5 miljoen waard is?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79993432
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 23:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vogel, Van Bommel

Maar De Zeeuw is natuurlijk gewoon niet goed genoeg voor een transfer naar het buitenland. Die zit de komende 4 jaar wel bij Ajax
Ben er maar blij mee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:28:34 #205
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_79993496
Wat een ontzettende kutjood is hij nu al geworden zeg
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_79993506
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 08:28 schreef Zapper het volgende:
Wat een ontzettende kutjood is hij nu al geworden zeg
Part of the deal
pi_83817897
Ik vroeg me af: heeft hij nou nog steeds een relatie met die Asmara? of heeft hij inmiddels al een andere vriendin? aangezien die Asmara dus met Ryan Donk en Boy Waterman heeft liggen neuken na een wedstrijd. en dat is geen gerucht meer, ga maar googlen, genoeg mensen die het via via bevestigd hebben gekregen, ook door bronnen van uit de kleedkamer zelfs.

maargoed, vroeg me dus af of hij het nog met haar had of niet. ik zou niet een relatie met zo'n hoer zou kunnen onderhouden namelijk.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:40:23 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_83848445
Geen idee. Wat voetballers in hun privéleven uitspoken boeit me geen reet. Het zijn ook maar mensen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_89487828
*kickje.

Ik heb een vraag; Waarom maakt deze gozer nooit oogcontact met de verslaggever die hem staat te interviewen? Hij kijkt altijd maar wat in de rondte...
pi_89487883
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:15 schreef -er1k het volgende:
*kickje.

Ik heb een vraag; Waarom maakt deze gozer nooit oogcontact met de verslaggever die hem staat te interviewen? Hij kijkt altijd maar wat in de rondte...
Wist je nog niet dat hij erg onzeker is en vrij ongelukkig?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89488040
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:16 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Wist je nog niet dat hij erg onzeker is en vrij ongelukkig?
Dit deed hij ook al voordat zijn ex-vriendin de hele AZ-kleedkamer van sop voorzag.
pi_89488087
Hij was goed in Jong-Oranje... meer niet.
pi_89488122
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:20 schreef -er1k het volgende:

[..]

Dit deed hij ook al voordat zijn ex-vriendin de hele AZ-kleedkamer van sop voorzag.
Klopt, maar toen gold het ook al wat ik stelde.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_90225543
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2009 23:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij past goed in het Madurodam elftal in Amsterdam
_O_
pi_90241812
Met Frank de Boer als coach zal het weer helemaal gaan goedkomen met de Zeeuw, daar ben ik van overtuigd.
pi_95474841
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:04 schreef PKRChamp het volgende:
Met Frank de Boer als coach zal het weer helemaal gaan goedkomen met de Zeeuw, daar ben ik van overtuigd.
Ik ook
pi_95475075
Hoeveel topics ga je nog omhoog kicken? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')