Dan is driekwart van hun klantenbestand naïef met mij, aangezien ik hier al heel wat mensen over op de hoogte heb moeten stellen die er ook gebruik van maakten in de veronderstelling dat alles nu ´veilig opgeborgen´ staat en teruggehaald kan worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:35 schreef godigita het volgende:
Tja. Beetje naief om te denken dat ze alles voor altijd bewaren. Zou een flink datacenter worden.
Ja, erg vreemd om te denken dat een betaalde back-up dienst idd dingen bewaart voor je.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:35 schreef godigita het volgende:
Tja. Beetje naief om te denken dat ze alles voor altijd bewaren. Zou een flink datacenter worden.
Ja vreemd he als dat de dienst is die ze aanbieden. Dat is toch back uppen. Dat is toch waar het over gaat, dingen bewaren zodat ze je niet KWIJTRAAKT.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, erg vreemd om te denken dat een betaalde back-up dienst idd dingen bewaart voor je.
Ik zei: voor altijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, erg vreemd om te denken dat een betaalde back-up dienst idd dingen bewaart voor je.
Ik denk dat je hier 80% van de bevolking van de kaart wegveegt. Niet iedereen is zo geschoold in computers als jij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:47 schreef thloreg het volgende:
Elke beetje normaal denkend mens weet hoe je een backup kan maken
Luister es. Het is pas sinds kort dat ik een DVD-brander heb. Hiervoor moest het op CD. Dat kostte me 35 CD-tjes om alles erop te krijgen, en elke dag komen er weer nieuwe en gewijzigde dingen op de computer te staan. Moet ik dan elke dag weer een CD inmiddels dan DVD erin douwen en alles erop zetten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:55 schreef Edwinuss het volgende:
ik vind TS wel een beetje dom, voor 10 euro heb je een aantal dvd's zet daar je belangrijkste data op en klaar is kees.
of koop een externe HD
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:57 schreef diginoob het volgende:
[..]
Luister es. Het is pas sinds kort dat ik een DVD-brander heb. Hiervoor moest het op CD. Dat kostte me 35 CD-tjes om alles erop te krijgen, en elke dag komen er weer nieuwe en gewijzigde dingen op de computer te staan. Moet ik dan elke dag weer een CD inmiddels dan DVD erin douwen en alles erop zetten?
Klotewerk is dat.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:55 schreef Edwinuss het volgende:
ik vind TS wel een beetje dom, voor 10 euro heb je een aantal dvd's zet daar je belangrijkste data op en klaar is kees.
of koop een externe HD
nee wat is dat en hoe werkt het?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:08 schreef BlackStar2k het volgende:
35 cds? Leuk... Ooit van het archive bitje gehoord? Die zorgt ervoor dat je weet wat al gebackupped is....
`Mocht er namelijk iets mis gaan dan kuntquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:35 schreef godigita het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |