Wel 15 minuten! Nee dan staat je oordeel als een huis.quote:Op donderdag 15 november 2007 03:30 schreef scanman01 het volgende:
Misschien was ik niet in de stemming of was het gewoon geen goede film, maar na 15 minuten hield ik het voor gezien. Geen van de personages kon me boeien en dan werkt een film als deze niet.
Cijfer: 5,0
Zal eens kijken of ik `m kan vindenquote:Op donderdag 15 november 2007 08:44 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dan ook ZEKER Down by Law checken!!![]()
![]()
Het was gewoon een oeuvre-oscar, zoals die van Pacino voor Scent of a Woman, dat was ook standaarwerk in vergelijking met de rest van de carrière.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:08 schreef trebremmit het volgende:
Ik snap niet dat scorsese niet voor een andere film zoals Goodfellas een oscar gekregen heeft, die was toch echt beter als deze film.
Doen Cwk, gewoon doen!quote:Voor de rest nog wat ouder spul, maar je zal zwart-wit maar leuk vinden . Ga ik mezelf dus écht niet mee voor gek zetten he.
Tja waarschijnlijk door de schuld van overmatig aspertaam gebruik van de lightproducten.quote:Op zondag 18 november 2007 02:58 schreef scanman01 het volgende:
[ afbeelding ]
Scott is een tiener die deel uitmaakt van een slecht basketballteam. Hij is verliefd op een meisje dat hem totaal niet ziet staan, totdat hij ontdekt dat hij in een weerwolf verandert. Zijn medescholieren vinden het helemaal geweldig en al snel wordt Scott de held van de school, helemaal als ze ook opeens wedstrijden gaan winnen.
Michael J Fox is natuurlijk weer geweldig. Wat eeuwig zonde dat we hem op het witte doek veel te vroeg zijn kwijtgeraakt. ''Teenwolf" komt wel wat langzaam op gang, maar blijft leuk om naar te kijken. Oh, en Michael J Fox is een held
Cijfer: 7.0
Inderdaad, geweldige rol.quote:Op zondag 18 november 2007 11:54 schreef Roi het volgende:
From Dusk till dawn
Tarantino met een super rol voor hemzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Wát?quote:Op zondag 18 november 2007 10:10 schreef Lambiekje het volgende:
Tja waarschijnlijk door de schuld van overmatig aspertaam gebruik van de lightproducten.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:13 schreef cwk het volgende:
Voor de rest nog wat ouder spul, maar je zal zwart-wit maar leuk vinden. Ga ik mezelf dus écht niet mee voor gek zetten he.
ja het is natuurlijk een complotje.. maar er circuleren wel wat teksten rond.quote:Op zondag 18 november 2007 12:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wát?
Of is 't een van je komplottheorieën?
quote:Op maandag 19 november 2007 10:37 schreef Roi het volgende:
C'era una volta il West / Once Upon a Time in the West
Nee, voor mij is tGtBatU de ultieme Western. Deze is ook echt geweldig maar doet toch niet wat die andere Westerns voor mij deden. Ik zie de ultieme klassieker eerlijk gezegd niet in deze. Mischien komt het ook omdat ik met erger aan Charles Bronson, hij is niet zo stoer als al die andere helden.
Ik wel.quote:Op maandag 19 november 2007 21:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou gebied de eerlijkheid te zeggen dat ik The Good, the Bad and the Ugly nog niet heb gezien (I know![]()
)maar ik kan me niet voorstellen dat ie beter is dan
![]()
![]()
![]()
Once Upon A Time In The West
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |