quote:
Was toch al een keer geprobeerd in de thuiswedstrijd tegen twente? was geen groot succesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en nu allemaal lalalalalaaaaaa
Hebben ze dit afgekochtquote:Overigens had ABN Amro een contract tot de zomer van 2011. Naar verluidt betaalde de bank ongeveer 7 miljoen per jaar, plus bonussen voor prestaties.
Die kunnen we vergeten, denk ik.quote:Jonge Defour nu al onmisbaar voor België
Door een schorsing was de 19-jarige Steven Defour niet van de partij in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Finland. Volgens coach René Vandereycken werd hij node gemist.
"We hebben Steven Defour gemist", vertelde de bondscoach tegen Sporza. "Door zijn wendbaarheid kan hij de andere spelers de tijd geven om hun positie te kiezen, daarnaast heeft hij ook nog een goede voorzet in zijn voeten."
De jonge middenvelder van Standard Luik, die vorig jaar in de belangstelling stond van Ajax, blijft rustig onder alle lofuitingen: "Het is wel leuk om te horen dat je zo belangrijk bent. Maar anderzijds is het ook erg dat andere spelers dat niet kunnen opvangen als ik ontbreek", aldus Defour.
"Aegon, ook verzekerd als het sportief tegenzit".quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie de spotjes al voor me:
Aegon en Ajax, verzekerd van succes.
Kost ze trouwens een bult klanten in Eindhoven en Rotterdam
Zal wel gewoon in overleg zijn beeindigd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben ze dit afgekocht. Met een overname is er toch niet direct sprake van contractbreuk
.
Waarom? Ik denk dat Defour een van de weinige is die in de winterstop of begin volgend seizoen voor een normale prijs te halen is. Ajax is netjes met hem omgegaan en heeft ook contact met hem gehouden, dat geeft zo'n jongen toch vertrouwen.quote:
Denk dat het beide partijen goed uitkwam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben ze dit afgekocht. Met een overname is er toch niet direct sprake van contractbreuk
.
Wordt gewoon horizontaal inderdaad. De verhouding hoogte/breedte leent zich niet echt voor om verticaal te plaatsen (hoewel het op het uitshirt eigenlijk wel okay uitziet).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
"Aegon, ook verzekerd als het sportief tegenzit".
Overigens gaat Aegon voor die 10-12 miljoen echt geen genoegen nemen met een ABN-AMRO stijl (verticaal op het shirt). Dat is toch iets wat nu wordt geassocieerd met ABN-AMRO.
De huidige situatie bij Ajax geeft geen enkele speler vertrouwen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:43 schreef Wooldoor het volgende:
dat geeft zo'n jongen toch vertrouwen.
Helemaal eensch.. je moet gewoon minimaal europees spelen wil je aantrekkelijk zijn voor spelers..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De huidige situatie bij Ajax geeft geen enkele speler vertrouwen.
Geen vaste trainer.
Geen vast bestuur.
Fans ontevreden.
Geen Europees voetbal.
Zet die leuke voetballers maar uit je hoofd, we moeten aan de lange termijn denken om daar weer te komen.
Tsja, maar dat is toevallig dit seizoen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wordt gewoon horizontaal inderdaad. De verhouding hoogte/breedte leent zich niet echt voor om verticaal te plaatsen (hoewel het op het uitshirt eigenlijk wel okay uitziet).
Zondag winnen we van NECquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar dat is toevallig dit seizoen.
Vind het wel jammer hoor, ik ken geen andere clubs waar de shirtsponsor verticaal werd gebruikt. Extra geld is natuurlijk prima, maar dit is wederom financieel goed nieuws. Wij zitten allemaal te wachten op sportief nieuws.
zaterdagquote:
quote:Ajax onderhandelt met AEGON
Amsterdam, 16 okt 2007
Ajax is in verregaande onderhandelingen met AEGON over het hoofdsponsorschap van de Amsterdamse club.
Ajax heeft op hoofdlijnen een akkoord bereikt met AEGON als nieuwe hoofdsponsor per 1 juli 2008. Er spelen echter nog enkele factoren waardoor dit akkoord nog niet definitief is. De belangrijkste is dat ABN AMRO nog groen licht moet geven.
Mocht de wisseling van hoofdsponsor niet doorgaan, dan is de toekomst gewaarborgd op basis van het bestaande contract met ABN AMRO dat loopt tot medio 2011. Ajax verwacht op korte termijn de definitieve uitkomst van de onderhandelingen te kunnen melden.
Ajax.nl
Bij het uitshirt ontbreekt (meestal) de verticale baan, dus dan kan je 'Aegon' makkelijk verticaal plaatsen zonder dat het lelijk is. Bij het thuisshirt kan dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar dat is toevallig dit seizoen.
Vind het wel jammer hoor, ik ken geen andere clubs waar de shirtsponsor verticaal werd gebruikt. Extra geld is natuurlijk prima, maar dit is wederom financieel goed nieuws. Wij zitten allemaal te wachten op sportief nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |