Wie heeft jou weer vrijgelaten dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:12 schreef Piovan het volgende:
Djarum gecondoleerd!
Dank je wel!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
Beterschap Koek!
Pi!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:12 schreef Piovan het volgende:
Djarum gecondoleerd!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een verhaal Djarum, sterkte man!
Gefeliciteerd! Ga je het nu weer vieren?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:51 schreef Berenanus het volgende:
Beterschap allemaal en gefeliciteerd ik
Feli man!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:51 schreef Berenanus het volgende:
Beterschap allemaal en gefeliciteerd ik
ja best eng eigenlijk.......quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
BA gefeliciteerd.
Wat een vage pagina dit trouwens: gecondoleerd, gefeliciteerd, beterschap.
Inderdaad, wat zijn we hier eigenlijk aan het inhaleren?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
Ik ga naar een feestje tralalalala.
Het feestje is in de kroeg tralalala.
Ik mag lekker koud bier drinken tralalala.
En heel veel nicotine inhaleren tralalala.
(kijken hoe lang ik het volhoud. Mijn sociaal leven ligt al ruim 2 maanden op z'n gat)
klik Tim heeft een aantal DVD's van wunschpunch. Omdat hij ook ziek is hebben we die de hele middag gezien. Dat liedje blijft steeds in mijn hoofd zingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Door wat?
Ach fuck it. Ik ben al weer terug.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Eens kijken of Tezz nog een beschonken berichtje achterlaat![]()
![]()
![]()
Waarom kan je niet meer lopen, heb je niet goed gezeten? Wanneer ga je weer naar het ziekenhuis, was dat niet over 2 weken al?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach fuck it. Ik ben al weer terug.
Heb wel een paar pilsjes op maar ben toch maar over gegaan op cola light (was bang om te vallen). En nu kan ik niet meer lopen. Kut zooi. Weer een illusie armer.........
Gewoon van de pijn! Het feestje was in de kroeg, dus ik moest staan. Op zich niet zo verkeerd (eigenlijk het beste voor mij: staan). Maar ik ben gewoon te enthousiast geweest, tegen een uur of twaalf kreeg ik heftige pijnscheuten........Ben naar huis gefietst en heb mezelf naar boven gesleept. Vanmorgen kon ik nauwelijks uit bed, maar nu de dag vordert gaat het gelukkig steeds beter. Ach ja, gewoon nog niet klaar voor een feestje dus..................quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waarom kan je niet meer lopen, heb je niet goed gezeten? Wanneer ga je weer naar het ziekenhuis, was dat niet over 2 weken al?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gewoon van de pijn! Het feestje was in de kroeg, dus ik moest staan. Op zich niet zo verkeerd (eigenlijk het beste voor mij: staan). Maar ik ben gewoon te enthousiast geweest, tegen een uur of twaalf kreeg ik heftige pijnscheuten........Ben naar huis gefietst en heb mezelf naar boven gesleept. Vanmorgen kon ik nauwelijks uit bed, maar nu de dag vordert gaat het gelukkig steeds beter. Ach ja, gewoon nog niet klaar voor een feestje dus..................
Maandag moet ik weer naar het zhuis. Kijken of we gaan opereren ja of nee............
morgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:20 schreef Berenanus het volgende:
IK BEN VROLIJK!!!!![]()
![]()
![]()
het zal de ghb zijn
Grats PeZu! Wanneer ben je eigenlijk jarig?
Dan wacht ik nog even met mijn felicitaties, hoop dat ik het kan onthoudenquote:
ik hoop ook dat ik het onthouquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met mijn felicitaties, hoop dat ik het kan onthouden
Veel plezier vandaag en morgen dan
wat rot...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gewoon van de pijn! Het feestje was in de kroeg, dus ik moest staan. Op zich niet zo verkeerd (eigenlijk het beste voor mij: staan). Maar ik ben gewoon te enthousiast geweest, tegen een uur of twaalf kreeg ik heftige pijnscheuten........Ben naar huis gefietst en heb mezelf naar boven gesleept. Vanmorgen kon ik nauwelijks uit bed, maar nu de dag vordert gaat het gelukkig steeds beter. Ach ja, gewoon nog niet klaar voor een feestje dus..................
Maandag moet ik weer naar het zhuis. Kijken of we gaan opereren ja of nee............
haha inderdaad! Mijn schoonvader is er net achter dat hij kanker heeft, naast zijn prostaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een emotioneleachtbaan dit topic.
Feli PeZu
GOEIEMORGEN oeps *fluister* goeiemorgenquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:07 schreef LudoSanders het volgende:
Boh gek, ik voel me laveloos..
Drankspelletjes met rode wijn is geen aanrader.
Hallo Duuvelke!quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Duuvelke het volgende:
Goeiemorgen....
Pc is eindelijk gemaakt dus kom ook maar weer eens een kijkje nemen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Duuvelke het volgende:
Goeiemorgen....
Pc is eindelijk gemaakt dus kom ook maar weer eens een kijkje nemen.
Gewoon nieuwschierigquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ubuntu, waarom dat dan?
Tijdsverschil weinig last van, uitslapen op zondagochtend en je hebt nergens last van.
heb je gewonnen? of werkt dat niet zo? hahaaquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:04 schreef Berenanus het volgende:
Grats PeZu
Ik ben trouwens weer thuis van de lan...Moe enzo!
Ow, dus als ik nu in Amsterdam ben hoef ik er niet meer op te rekenen dat ik je tegenkom?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef Djarum het volgende:
Ik begin morgen met mijn nieuwe baan in een nieuw ziekenhuis!![]()
best spannend!![]()
Eerst moest ik elke ochtend 1,5 uur reizen, nu gelukkig nog maar een kwartiertje!een hele verbetering dus!!
![]()
Nu maar lekker bed in om morgen de wereld weer fris aan te kunnen kijken!
Truste mensen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |