Dan wordt het leven zo saai, opgesloten in je huis.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gouden tip: zet je verwarming op 24, doe een short aan, pak een koud pilsje en ga vooral NIET naar buiten.
Zet de dvd van defqon 2007 aan en dans mee. Wedden dat je het ook zo weer warm hebtquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gouden tip: zet je verwarming op 24, doe een short aan, pak een koud pilsje en ga vooral NIET naar buiten.
Wat een filosofische gedachtegang!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
pompidompidom
ja goed he. Je kunt wel zien dat ik academisch geschoold ben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een filosofische gedachtegang!
Helaas niet..zit voor de buis deze keer. Studeer doordeweeks in Wageningen, dus ga het allemaal niet redden...quote:
Jep ik ben er morgen weer bij, heb een passe partout. Competitie is voor mij dan weer lastig, zelf voetballen en wonen in Zeeland is geen goede combinatie.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Helaas niet..zit voor de buis deze keer. Studeer doordeweeks in Wageningen, dus ga het allemaal niet redden...
Mochten we de groepsfase overleven, vanaf dan ga ik wel hoor(en sowieso alle thuiswedstrijden wedstrijden in het weekend natuurlijk).
Jij wel morgen?
Leuk ! Feestje omdat de zon schijnt of feestje omdat je jarig bent of , of , of ???quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:07 schreef Berenanus het volgende:
Succes met het opruimen van je garage, ik ben ondertussen ons huis aan het ombouwen voor een feestje bij mij thuis. Gaat helemaal goed komen volgens mij
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:07 schreef Berenanus het volgende:
Succes met het opruimen van je garage, ik ben ondertussen ons huis aan het ombouwen voor een feestje bij mij thuis. Gaat helemaal goed komen volgens mij
haha nee ze hebben juist een kleine kamer! Daarom is zo'n bed ideaal. Hij is net iets langer en breder dan een normaal bed maar heeft heel veel bergruimte. We hebben een hele vervelende schuine kant in de kamers gemaakt (dakkapel erin gezet) Ik ben bang dat het net niet in het schuine stuk pastquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:27 schreef Tezz het volgende:
Gaaf bed...............moet je wel een redelijk grote kamer hebben, anders moet ze met bergschoenen haar bed in, haha.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef Berenanus het volgende:
Ben bijna jarig26 okt
Maar ben op de dag zelf naar een lanparty toe, dus ben dan niet thuis, dus vier het vanavond maar
Maar ik ben weer naar mijn gasten toe!!!
dank je PeZu....quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:24 schreef PeZu het volgende:
@djarum wat een verhaal, mijn condoleances
goh Djarum...afschuwelijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:05 schreef Djarum het volgende:
hey guys,
dank jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
goh Djarum...afschuwelijk... Ik heb het inderdaad gelezen, ik dacht dat het een familiedrama was waarbij de moeder de dochter om het leven heeft gebracht en zelf voor de trein springt, zoals de media beweert dus.
Ik kijk niet in de kist, ik vind de herinnering aan de levende persoon beter. 1 keer in de kist gekeken, ik was toen zo geschrokken, het is dan je vriend niet meer, inderdaad... een pop...
Heb je zelf verdenkingen? en is er een vader in beeld?
Ik wens jou en je familie veel sterkte![]()
quote:
nee ik ben er nogquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej mupke! Ik zag je te laat, je bent vast al weer pleite.........
Ik moet zo gaan werken. Mijn man heeft GVD de auto meegenomen dus ik moet op de fiets en het is gewoon echt teringkoud buiten.........................................
Nou ja hij heeft ook wel gelijk ook. Vanmorgen om zes uur was het vast nog veel kouder.................
Ja duhhhhhhquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ben er nog
en nee rond 8en is het vaak kouder dan rond 6en![]()
vreemd hondjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja duhhhhhh
Ik ga nu mijn hondje vangen. Hij heeft al lang door dat ik zometeen weg ga en hij rent dus heel wild rondjes door het huis. Volgens mij wil hij niet gevangen worden............
Hij is net zo groot als een knijn. Misschien denkt ie dat ie een knijn is. En moet ie naar therapie want dan zit hij in het verkeerde lichaam.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
vreemd hondje
meestal doen konijnen zo raar als ze de kooi in moeten![]()
hehe werksequote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als een knijn. Misschien denkt ie dat ie een knijn is. En moet ie naar therapie want dan zit hij in het verkeerde lichaam.
Anyway. Off to work.
ombouwen is in mijn ogen nog de enige mogelijkheid.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hij is net zo groot als een knijn. Misschien denkt ie dat ie een knijn is. En moet ie naar therapie want dan zit hij in het verkeerde lichaam.
Anyway. Off to work.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:23 schreef Djarum het volgende:
[..]
ombouwen is in mijn ogen nog de enige mogelijkheid.![]()
ben je volgens mij wel de eerste![]()
thanks Tezz! je bent een schat!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:38 schreef Tezz het volgende:
Sterkte Djarum, heftig verhaal.
Je mag me altijd PM-en als je even prive wilt babbelen.........
haha, vind het toch meer op een leeuw lijken dan op een knijnquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hier is Harley terwijl hij een knijn nadoet. Of een leeuw, dat kan ook.
[ afbeelding ]
Nou, buiten het feit dat hij denkt dat hij in een verkeerd lichaam zit, heeft hij ook nog eens last van grootheidswaanzin. Hij blaft echt als een Rotweiler, inclusief de zware stem......quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:37 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, vind het toch meer op een leeuw lijken dan op een knijnmaar volgens mij is het echt zo'n keffertje? komen vast geen zware brultonen uit
![]()
Ik ben dus daar heenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zat-Zon Verjaardag van een goede vriendin, dat word tot heel vroeg doorgaan
Ma Werken
Di Mijn eigen verjaardagsfeestje
Wo Naar enter<----------
Do Bij enter
Vrijdag zelf jarig en savonds naar een lanparty met 20 goede vrienden
Zat lanparty
Zon lanparty
Ja ik heb dus plannen
haha, houd je tegenwoordig je agenda bij op FOK!quote:
Je gelooft al snel wat de media zegt. Altijd moeilijk, iemand verliezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
@ Djarum, wow man.....![]()
Veel sterkte gewenst!![]()
Wel een grappig idee!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:00 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, houd je tegenwoordig je agenda bij op FOK!![]()
![]()
Wie heeft jou weer vrijgelaten dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:12 schreef Piovan het volgende:
Djarum gecondoleerd!
Dank je wel!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:07 schreef LudoSanders het volgende:
Beterschap Koek!
Pi!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:12 schreef Piovan het volgende:
Djarum gecondoleerd!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een verhaal Djarum, sterkte man!
Gefeliciteerd! Ga je het nu weer vieren?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:51 schreef Berenanus het volgende:
Beterschap allemaal en gefeliciteerd ik
Feli man!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:51 schreef Berenanus het volgende:
Beterschap allemaal en gefeliciteerd ik
ja best eng eigenlijk.......quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
BA gefeliciteerd.
Wat een vage pagina dit trouwens: gecondoleerd, gefeliciteerd, beterschap.
Inderdaad, wat zijn we hier eigenlijk aan het inhaleren?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
Ik ga naar een feestje tralalalala.
Het feestje is in de kroeg tralalala.
Ik mag lekker koud bier drinken tralalala.
En heel veel nicotine inhaleren tralalala.
(kijken hoe lang ik het volhoud. Mijn sociaal leven ligt al ruim 2 maanden op z'n gat)
klik Tim heeft een aantal DVD's van wunschpunch. Omdat hij ook ziek is hebben we die de hele middag gezien. Dat liedje blijft steeds in mijn hoofd zingenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
Door wat?
Ach fuck it. Ik ben al weer terug.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Eens kijken of Tezz nog een beschonken berichtje achterlaat![]()
![]()
![]()
Waarom kan je niet meer lopen, heb je niet goed gezeten? Wanneer ga je weer naar het ziekenhuis, was dat niet over 2 weken al?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach fuck it. Ik ben al weer terug.
Heb wel een paar pilsjes op maar ben toch maar over gegaan op cola light (was bang om te vallen). En nu kan ik niet meer lopen. Kut zooi. Weer een illusie armer.........
Gewoon van de pijn! Het feestje was in de kroeg, dus ik moest staan. Op zich niet zo verkeerd (eigenlijk het beste voor mij: staan). Maar ik ben gewoon te enthousiast geweest, tegen een uur of twaalf kreeg ik heftige pijnscheuten........Ben naar huis gefietst en heb mezelf naar boven gesleept. Vanmorgen kon ik nauwelijks uit bed, maar nu de dag vordert gaat het gelukkig steeds beter. Ach ja, gewoon nog niet klaar voor een feestje dus..................quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waarom kan je niet meer lopen, heb je niet goed gezeten? Wanneer ga je weer naar het ziekenhuis, was dat niet over 2 weken al?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gewoon van de pijn! Het feestje was in de kroeg, dus ik moest staan. Op zich niet zo verkeerd (eigenlijk het beste voor mij: staan). Maar ik ben gewoon te enthousiast geweest, tegen een uur of twaalf kreeg ik heftige pijnscheuten........Ben naar huis gefietst en heb mezelf naar boven gesleept. Vanmorgen kon ik nauwelijks uit bed, maar nu de dag vordert gaat het gelukkig steeds beter. Ach ja, gewoon nog niet klaar voor een feestje dus..................
Maandag moet ik weer naar het zhuis. Kijken of we gaan opereren ja of nee............
morgenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:20 schreef Berenanus het volgende:
IK BEN VROLIJK!!!!![]()
![]()
![]()
het zal de ghb zijn
Grats PeZu! Wanneer ben je eigenlijk jarig?
Dan wacht ik nog even met mijn felicitaties, hoop dat ik het kan onthoudenquote:
ik hoop ook dat ik het onthouquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met mijn felicitaties, hoop dat ik het kan onthouden
Veel plezier vandaag en morgen dan
wat rot...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gewoon van de pijn! Het feestje was in de kroeg, dus ik moest staan. Op zich niet zo verkeerd (eigenlijk het beste voor mij: staan). Maar ik ben gewoon te enthousiast geweest, tegen een uur of twaalf kreeg ik heftige pijnscheuten........Ben naar huis gefietst en heb mezelf naar boven gesleept. Vanmorgen kon ik nauwelijks uit bed, maar nu de dag vordert gaat het gelukkig steeds beter. Ach ja, gewoon nog niet klaar voor een feestje dus..................
Maandag moet ik weer naar het zhuis. Kijken of we gaan opereren ja of nee............
haha inderdaad! Mijn schoonvader is er net achter dat hij kanker heeft, naast zijn prostaat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:31 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een emotioneleachtbaan dit topic.
Feli PeZu
GOEIEMORGEN oeps *fluister* goeiemorgenquote:Op zondag 28 oktober 2007 03:07 schreef LudoSanders het volgende:
Boh gek, ik voel me laveloos..
Drankspelletjes met rode wijn is geen aanrader.
Hallo Duuvelke!quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Duuvelke het volgende:
Goeiemorgen....
Pc is eindelijk gemaakt dus kom ook maar weer eens een kijkje nemen.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Duuvelke het volgende:
Goeiemorgen....
Pc is eindelijk gemaakt dus kom ook maar weer eens een kijkje nemen.
Gewoon nieuwschierigquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ubuntu, waarom dat dan?
Tijdsverschil weinig last van, uitslapen op zondagochtend en je hebt nergens last van.
heb je gewonnen? of werkt dat niet zo? hahaaquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:04 schreef Berenanus het volgende:
Grats PeZu
Ik ben trouwens weer thuis van de lan...Moe enzo!
Ow, dus als ik nu in Amsterdam ben hoef ik er niet meer op te rekenen dat ik je tegenkom?quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:31 schreef Djarum het volgende:
Ik begin morgen met mijn nieuwe baan in een nieuw ziekenhuis!![]()
best spannend!![]()
Eerst moest ik elke ochtend 1,5 uur reizen, nu gelukkig nog maar een kwartiertje!een hele verbetering dus!!
![]()
Nu maar lekker bed in om morgen de wereld weer fris aan te kunnen kijken!
Truste mensen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |