Heerlijk, een superdeluxe douche! Veel succes met werken!quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:18 schreef LudoSanders het volgende:
Waah ik ook niet, lag te pitten op de bank van de fysio zo ongeveer. Zo maar ff een massagedouche nemen en dan maar eens hard aan het werk. Ik zou in de vakantie voor school werken, maar dat is er niet helemaal van gekomen.
Ik zal het nodig hebben.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heerlijk, een superdeluxe douche! Veel succes met werken!
quote:
Dat is niet niks..... en dan nog zo'n lange wachtlijst.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:25 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo ik sta op de wachtlijst voor een operatie. Tjonge jonge wat een verrassende uitkomst van dit hele hernia-debacel. Als ze dit nu drie maanden geleden hadden gedaan dan had ik niet zo lang pijn hoeven te lijden! Maar ik moet nog wel ff wachten, want ik wil graag een speciale operatie, genaamd MTD (dat doen ze poliklinisch met een soort buisje wat ingebracht wordt en dan gaan ze met een naald en een cameraatje naar binnen) en daar is natuurlijk een wachtlijst voor..........Over een week of zes eerst naar de chirurg om alles door te praten en dan waarschijnlijk begin januari een operatie.
Ja bij andere ziekenhuizen kan ik eerder terecht, al binnen een paar weken. Maar ik wil eigenlijk heel graag die nieuwe micro-tube behandeling (dat is namelijk poliklinisch en niet zo heftig als een standaard hernia-operatie) en dat kan dan alleen maar of hier in Brabant (Tilburg) of ergens in Groningen of zo. Dus het is of een langer herstel, of langer wachten...........quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:43 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Dat is niet niks..... en dan nog zo'n lange wachtlijst.
Is ook overal het zelfde![]()
En bij andere ziekenhuizen? Heb je daar al geinformeerd
Begin januari valt nog mee, de Nederlandse wachtlijsten kennende. Al is het kut dat het nu al 3 maanden duurt terwijl je zelf al wist dat een operatie noodzakelijk was.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:25 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo ik sta op de wachtlijst voor een operatie. Tjonge jonge wat een verrassende uitkomst van dit hele hernia-debacel. Als ze dit nu drie maanden geleden hadden gedaan dan had ik niet zo lang pijn hoeven te lijden! Maar ik moet nog wel ff wachten, want ik wil graag een speciale operatie, genaamd MTD (dat doen ze poliklinisch met een soort buisje wat ingebracht wordt en dan gaan ze met een naald en een cameraatje naar binnen) en daar is natuurlijk een wachtlijst voor..........Over een week of zes eerst naar de chirurg om alles door te praten en dan waarschijnlijk begin januari een operatie.
Ja, maar duurt allemaal zo lang...quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja bij andere ziekenhuizen kan ik eerder terecht, al binnen een paar weken. Maar ik wil eigenlijk heel graag die nieuwe micro-tube behandeling (dat is namelijk poliklinisch en niet zo heftig als een standaard hernia-operatie) en dat kan dan alleen maar of hier in Brabant (Tilburg) of ergens in Groningen of zo. Dus het is of een langer herstel, of langer wachten...........
En jij bent al weer aan het revalideren zie ik??
Dat blijkt. Wat kan mij McLuhans visie op technologische ontwikkeling nu schelen, zelfbenoemde wetenschapper dat hij was.quote:
haha, helaas, het is juist andersom! Ik was werkzaam in Utrecht, ben nu werkzaam in een ziekenhuis in Amsterdam, dus als je ooit in een ziekenhuis in Amsterdam bentquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ow, dus als ik nu in Amsterdam ben hoef ik er niet meer op te rekenen dat ik je tegenkom?Welk ziekenhuis was je e werkzaam? Veel succes!
Mooi zo! Ik hoop dat het allemaal gauw voorbij is. Tegen mij werd ook gezegd dat er een half jaar wachttijd was, na 2 weken lag ik al onder het mes, dus het kan meevallen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:25 schreef Tezz het volgende:
Jeetje dat duurt ook weer lang zeg, veel pijnstillers? of valt het wel mee.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:42 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Met mij alles prima naar behoren![]()
Nog aan het herstellen van de opperatie. Nog 3 weke en 4 dagen en dan mag ik eindelijk weer lopen![]()
Het klinkt in elk geval beter, alleen dat poliklinisch alquote:Op maandag 29 oktober 2007 15:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja bij andere ziekenhuizen kan ik eerder terecht, al binnen een paar weken. Maar ik wil eigenlijk heel graag die nieuwe micro-tube behandeling (dat is namelijk poliklinisch en niet zo heftig als een standaard hernia-operatie) en dat kan dan alleen maar of hier in Brabant (Tilburg) of ergens in Groningen of zo. Dus het is of een langer herstel, of langer wachten...........
En jij bent al weer aan het revalideren zie ik??
ehh... ja!quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat blijkt. Wat kan mij McLuhans visie op technologische ontwikkeling nu schelen, zelfbenoemde wetenschapper dat hij was.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:57 schreef Djarum het volgende:
[..]
haha, helaas, het is juist andersom! Ik was werkzaam in Utrecht, ben nu werkzaam in een ziekenhuis in Amsterdam, dus als je ooit in een ziekenhuis in Amsterdam bent![]()
![]()
was trouwens een toffe eerste dag.. gelijk eerstehulp dienst![]()
nu even eten en vroeg het bed in! zo'n eerste dag is altijd vemoeiend!![]()
Nee dat is de operatie zelf. Er wordt dan een buisje ingebracht ongeveer net zo groot als een pen en dan wordt daardoor de hernia weggehaald. Het heet trouwens MTT (microtube techniek). Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept eerlijk gezegd, eerst maar eens afwachten totdat ik weet wanneer!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik hoop dat het allemaal gauw voorbij is. Tegen mij werd ook gezegd dat er een half jaar wachttijd was, na 2 weken lag ik al onder het mes, dus het kan meevallen.
MTD is om te kijken wat er niet goed zit? Of is het meteen de operatie zelf.
haha schiet toch es op Ludo!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Jippie! Dat gaat weer nachtwerk worden.
Al ben ik een eind opgeschoten vanmiddag, vanavond heb ik de moed nog niet weten te verzamelen om het af te ronden.
Het klinkt zo simpel, ik hoop dat dat het ook is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee dat is de operatie zelf. Er wordt dan een buisje ingebracht ongeveer net zo groot als een pen en dan wordt daardoor de hernia weggehaald. Het heet trouwens MTT (microtube techniek). Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept eerlijk gezegd, eerst maar eens afwachten totdat ik weet wanneer!
Nou, pak een kop koffie, verstand op volle speed en gaan met die banaan.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
Jippie! Dat gaat weer nachtwerk worden.
Al ben ik een eind opgeschoten vanmiddag, vanavond heb ik de moed nog niet weten te verzamelen om het af te ronden.
Ja, maarja. Het zijn zulke kutvragen..quote:
Trustenquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, pak een kop koffie, verstand op volle speed en gaan met die banaan.
Ik ga naar bed. Trusten.![]()
Slaap lekker! Ik ga ook naar bed.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, pak een kop koffie, verstand op volle speed en gaan met die banaan.
Ik ga naar bed. Trusten.![]()
hahaaaquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
The Language of navigation
Flynn (2003) geeft met dit artikel een andere invalshoek betreffende de players navigatie van computer game space. Een invalshoek die de ludologisten en narratologisten buiten beschouwing laten. Flynn zegt dan ook in haar artikel: “By focusing on navigation of computer space as integral to gameplay i propose that navigation operates as a language wit hits own structure and formal attributes that we are only just starting to articulate.”
Hier kan ik toch geen serieuze dingen over typen, zo wordt ik constant aan FOK! herinnert.
Tuurlijk is het gelukt, om 2:00 was ik klaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:21 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen y'all
Ludo mijn vriend, is het gelukt?? Of wordt je nu wakker met je hoofd op je armen an de keukentafel en merk je angstig op- dat je gister om precies 23:36 uur in slaap bent gevallen en dus nog niets gedaan hebt???
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk is het gelukt, om 2:00 was ik klaar.
Ludo! Ik was je net aan het stalken!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb vandaag al een relatief grote opdracht gemaakt, nog 2 te gaan. Zo alvast een beginnetje maken en dan morgen de hele dag vrij om er aan te werken. Het gaat nog eens wat worden met mij.
Huh? Mij aan het stalken? Beetje mij posthistorie door zitten lezen ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ludo! Ik was je net aan het stalken!![]()
Mooi zo, je kan er inderdaad beter een dagje voor uittrekken.
Welterustenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:47 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen, slaap lekker!![]()
![]()
Nou nee, niet alles gelezen, even gekeken waar je zoal uithangtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huh? Mij aan het stalken? Beetje mij posthistorie door zitten lezen ofzo?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:57 schreef Berenanus het volgende:
Was jullie de topic titel trouwens al opgevallen?
smoes 1: werkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
heuy, waar is iedereen?
ik heb tenminste een excuus om niet te posten.. wat is jullie smoes??![]()
![]()
Ja hoor, ik inhaleer me al weken de tyfus...........quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:57 schreef Berenanus het volgende:
Was jullie de topic titel trouwens al opgevallen?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
smoes 1: werken
smoes 2: huisvrouw spelen
smoes 3: mama zijn
smoes 4: dubbele hernia
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hoor, ik inhaleer me al weken de tyfus...........
hoekje hoeksje hoesjke hoesje hoekje koekje we hebben alle varianten al gehad..............quote:
Ik vond het rokershoesje wel leuk eigenlijk....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
hoekje hoeksje hoesjke hoesje hoekje koekje we hebben alle varianten al gehad..............
quote:
Zwaai zwaai terug.......quote:
Wat leuk! Is het ook zo'n bijdehand krengetje?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:57 schreef Tezz het volgende:
Hier ook mooi weer! Ik ga kind naar de knutselclub brengen hier in de wijk en dan zelf met Harley ff het bos in! Bente is trouwens 9 november jarig E.!
haha eerlijk gezegd zag ik het pas toen jij het zeiquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:33 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik vond het rokershoesje wel leuk eigenlijk....
maar niet orgineel dus..![]()
[..]
Hey! En hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:18 schreef Djarum het volgende:
heuy, waar is iedereen?
ik heb tenminste een excuus om niet te posten.. wat is jullie smoes??![]()
![]()
Ja zeker bijdehand.........pfff...........Maar ik maak me momenteel een beetje zorgen om haar. Ze klaagt al anderhalve week over hoofdpijn. Dat komt dan in een keer opzetten en dan houdt ze echt haar hoofdje vast en roept au au au.........Af en toe houdt ze me voor de gek (als in: "nee mam, ik kan mijn jas niet ophangen, want ik heb hoofdpijn'. JA DUHHHHHH), maar volgens mij heeft ze af en toe echt pijn! Morgen maar eerst even naar de huisarts.......quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat leuk! Is het ook zo'n bijdehand krengetje?![]()
Lekker gewandeld vanmiddag?
Ach het is vreselijk gesteld met FOK!. Ik ga maar naar bed denk ik. Heb weer eens een spannend boek....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:34 schreef oranjekoek het volgende:
potver, trage bende mijn berichten worden niet neergezet
Jakkes, ja ik zou ook naar de huisarts gaan, hoewel... die maakt ons vaak ook niks wijzer... zou het niet gewoon griep zijn?Poetsen? Ben je helemaal gek geworden? Je kan beter een beetje rustig aan doen met je rug!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja zeker bijdehand.........pfff...........Maar ik maak me momenteel een beetje zorgen om haar. Ze klaagt al anderhalve week over hoofdpijn. Dat komt dan in een keer opzetten en dan houdt ze echt haar hoofdje vast en roept au au au.........Af en toe houdt ze me voor de gek (als in: "nee mam, ik kan mijn jas niet ophangen, want ik heb hoofdpijn'. JA DUHHHHHH), maar volgens mij heeft ze af en toe echt pijn! Morgen maar eerst even naar de huisarts.......
En ik heb niet gewandeld vanmiddag. Kind was op knutselclub, man lag nog in bed (had nachtdienst gehad) en hond ging liggen slapen, dus ik kon eigenlijk niet anders dan een keer de benedenverdieping poetsen![]()
Mijn vriend kwam laatst thuis met een hele stapel donald duck pockets, dus die ben ik nog aan het lezen. Jouw boek ligt heel braaf naast het bed te wachten hahaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach het is vreselijk gesteld met FOK!. Ik ga maar naar bed denk ik. Heb weer eens een spannend boek....
(hoe is trouwens het boek dat ik je gestuurd heb?? Is wel aardig, toch?? leest lekker weg in ieder geval)
Maar hij is wel snel!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 18:02 schreef oranjekoek het volgende:
Het ziet er niet uit hier! Ik zie alleen maar tekst, geen normale lay out. Komt het ooit nog goed met Fok!
Hoort dat tegenwoordig zo? hahaaa naja inderdaad nu gaat het iets sneller.quote:
We zijn helemaal uitgekleed! Waar haal je die smiley vandaan? hahaquote:
lalalalalala deze jongen komt niet meer....quote:Op donderdag 1 november 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
Net als op het schoolplein, voor de allereerste keer, laat die bel maar bellen lalalalalalaaaaa
aaaaaaaaaah nu heb ik dat liedje weer in mijn hoofd zitten hahaaquote:Op vrijdag 2 november 2007 07:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
lalalalalala deze jongen komt niet meer....
Ververliefd! Tot over mijn oren, niet te geloven, dat het nog kan!
Verververliefd! Tot over mijn oren, ondersteboven, ik stotter ervan!!!!!
hihihi
Joepie! Fok doet het weer......
Ja ik dus ook! Maar dat geeft niets, het is een leuk liedje!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
aaaaaaaaaah nu heb ik dat liedje weer in mijn hoofd zitten hahaa
Ja! Lekker snel ook!
Nee ik ben ook al druk aan het bedenken waar ik alles moet laten haha. Rustig aan he!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik dus ook! Maar dat geeft niets, het is een leuk liedje!
Ik ben vrij vandaag. Is maar goed ook want ik heb weer heftige pijn. Toch wil ik aan de gang blijven (achter de pc wordt het alleen maar erger namelijk), dus ik ga maar eens even boven wat rommelen. Bente's kamer moet nog uitgemest worden, anders is er straks geen plek voor haar nieuwe cadeautjes als ze jarig is, hihi.
Zijn neus erin drukken en dan naar buiten gooien ofzo? haha ik heb geen idee, ik zou hem op de kattenbak zettenquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:30 schreef Tezz het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met honden?? Ik krijg dat kutbeest die lieve puppy van mij niet zindelijk.
quote:
Super! Inderdaad, hoe groter de ruimte des te meer rommel. Veel succes met verhuizen! Een kleinere kamer is gezellig!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:00 schreef Djarum het volgende:
[..]
ben nu lekker aan het verhuizen!
![]()
van een groot appartement, terug naar een klein studentenkamertje![]()
en stiekem heb ik er best zin in.. hoe kleiner de ruimte, hoe minder zooi haha![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zijn neus erin drukken en dan naar buiten gooien ofzo? haha ik heb geen idee, ik zou hem op de kattenbak zetten![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:12 schreef Tezz het volgende:
Heej E.! Ik heb net een boerderij en een woonhuis gebouwd!
Dat5 valt niet mee, er zijn veel beginners hahaquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaaa geweldig! ik ga je opzoeken!
oh maar verder ben ik ook nog niet gekomen, hihi. Misschien vanavond nog eens even verder bouwen, maar ik had vandaag niet zo'n zin om lang achter de pc te zitten......quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat5 valt niet mee, er zijn veel beginners haha
Is het nog goed gegaan met opruimen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh maar verder ben ik ook nog niet gekomen, hihi. Misschien vanavond nog eens even verder bouwen, maar ik had vandaag niet zo'n zin om lang achter de pc te zitten......
Het spelletje Kapi-regnum!quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Wat zijn jullie aan het spelen dan, boerderij, woonhuis bouwen?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar het van isquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is toevallig, dat is van Webgamic, laatst een college over gehad.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:19 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik heb bier... breng jij de tieten mee dan?![]()
Ouwe taart?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
Dan neem ik de taart wel mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |