ff gecheckt, ondankts de bemoedigende smiley is het toch niet wat de vragensteller in gedachten had ..quote:
Uhm... Pikachu is een Pokémon...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
ff gecheckt, ondankts de bemoedigende smiley is het toch niet wat de vragensteller in gedachten had ..
De 2 bestaande merken die Wiki geeft komen mij niet bekend voor, maar dit terzijde..
steekbal + 1quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:41 schreef steekbal het volgende:
de NMB (denkt met u mee)
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 07:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Patton?
Die had ongetwijfeld echte, deze bril is één van de twee meest geďmiteerde zonnebrillen ter wereld. Oh en het is een Ray-ban, dat kan ik ook wel verklappen.quote:
quote:I can see you
Your brown skin shining in the sun
You got that hair slicked back and
Thoseon, baby
eerste couplet is dat het geval, later in de song zingt hij iets anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:44 schreef slaveloos het volgende:
dacht dat Don gewoon sunglasses on baby zong....
Dat is een mooie hintquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:44 schreef RoofingBurner het volgende:
en een albumtitel van Nightwish.
zover kom ik nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
eerste couplet is dat het geval, later in de song zingt hij iets anders.
Nee, staat op plek 2. al met al met internationale sites zoals .nl .de etc zijn ze dan wel de grootste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |