LOL ik weet zelfs dat het voor hun beiden isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik begreep dat nathan al 2 kaartjes heeft waarvan 1 voor zakje en 1 voor jou
Per jaar of per leven?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kende iemand die had gemiddeld 13,2 sekspartners.
13.2quote:
Je gaat topless? Of is dat al gestreken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:37 schreef Zakje het volgende:
Zooooo, de centjes zijn weer verdient, de skinny jeans gestreken alvast voor zaterdag, tijd om te relaxen![]()
ik twijfel of ik nog wat emergency shopping moet doen morgen of iets leuks uit de kast aangooiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je gaat topless? Of is dat al gestreken?
Ja, je moet wel een beetje indruk maken, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:45 schreef Zakje het volgende:
ik twijfel of ik nog wat emergency shopping moet doen morgen of iets leuks uit de kast aangooi![]()
komt dichter in de buurt, maar gelukkig en ik maar half hollands dus ik hoef me niet aangesproken te voelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
De komma opschuiven?
Nou volgens mij is TMM helemaal niet zo van uiterlijk vertoon gecharmeerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, je moet wel een beetje indruk maken, natuurlijk.
Waarom leg jij een link met TMM?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:50 schreef Stroekie het volgende:
Nou volgens mij is TMM helemaal niet zo van uiterlijk vertoon gecharmeerd![]()
echte schoonheid zit toch van binnen![]()
Er komen op Pann nog zo'n 1000 man.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:50 schreef Stroekie het volgende:
Die heeft juist lopen lobbyen en vragen of Zakje ook naar Pann kwam, maar omdat hij reeds voor 4 personen kaartjes ging regelen en Zakje zich pas zondag kwam melden heeft TMM voor de tickets dus de hulp van Nathan ingeschakeldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom leg jij een link met TMM?
Gelukkig drink ik niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:54 schreef Nuno_G het volgende:
ik verwacht natuurlijk wel de foto's van zaterdag hier, inclusief de dronken schandalen
gewone schandalen ookquote:
Onzinquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch naar Palacequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:54 schreef Nuno_G het volgende:
ik verwacht natuurlijk wel de foto's van zaterdag hier, inclusief de dronken schandalen
Weer een reden om niet naar meetings te gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:54 schreef Nuno_G het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |