LOL ik weet zelfs dat het voor hun beiden isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik begreep dat nathan al 2 kaartjes heeft waarvan 1 voor zakje en 1 voor jou
Per jaar of per leven?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
Ik kende iemand die had gemiddeld 13,2 sekspartners.
13.2quote:
Je gaat topless? Of is dat al gestreken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:37 schreef Zakje het volgende:
Zooooo, de centjes zijn weer verdient, de skinny jeans gestreken alvast voor zaterdag, tijd om te relaxen![]()
ik twijfel of ik nog wat emergency shopping moet doen morgen of iets leuks uit de kast aangooiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je gaat topless? Of is dat al gestreken?
Ja, je moet wel een beetje indruk maken, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:45 schreef Zakje het volgende:
ik twijfel of ik nog wat emergency shopping moet doen morgen of iets leuks uit de kast aangooi![]()
komt dichter in de buurt, maar gelukkig en ik maar half hollands dus ik hoef me niet aangesproken te voelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
De komma opschuiven?
Nou volgens mij is TMM helemaal niet zo van uiterlijk vertoon gecharmeerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, je moet wel een beetje indruk maken, natuurlijk.
Waarom leg jij een link met TMM?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:50 schreef Stroekie het volgende:
Nou volgens mij is TMM helemaal niet zo van uiterlijk vertoon gecharmeerd![]()
echte schoonheid zit toch van binnen![]()
Er komen op Pann nog zo'n 1000 man.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:50 schreef Stroekie het volgende:
Die heeft juist lopen lobbyen en vragen of Zakje ook naar Pann kwam, maar omdat hij reeds voor 4 personen kaartjes ging regelen en Zakje zich pas zondag kwam melden heeft TMM voor de tickets dus de hulp van Nathan ingeschakeldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom leg jij een link met TMM?
Gelukkig drink ik niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:54 schreef Nuno_G het volgende:
ik verwacht natuurlijk wel de foto's van zaterdag hier, inclusief de dronken schandalen
gewone schandalen ookquote:
Onzinquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch naar Palacequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:54 schreef Nuno_G het volgende:
ik verwacht natuurlijk wel de foto's van zaterdag hier, inclusief de dronken schandalen
Weer een reden om niet naar meetings te gaanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:54 schreef Nuno_G het volgende:
Tongschrapers schijnen wat te helpen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Innerlijke lelijkheid daarentegen, die (h)erkennen we zeker.
grotendeels mee eens! Het oog wilt toch ook wel iets ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Onzininnerlijke schoonheid wordt overgewaardeerd
.
*grijnz*quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
nee hoor als uiterlijke schoonheid niet gevolgd wordt door innerlijke schoonheid is het snel voorbij. En ook jij hebt weleens iemand ontmoet die je niet direct "knap" vindt maar na enige tijd toch heel leuk vondtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Onzininnerlijke schoonheid wordt overgewaardeerd
.
bang DM ? ik dacht dat jij nooit iets schandaligs deedquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Weer een reden om niet naar meetings te gaan.
't zullen de camera's zijn...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:14 schreef Nuno_G het volgende:
bang DM ? ik dacht dat jij nooit iets schandaligs deed
Nee, maar ik sta altijd stom op foto'squote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:14 schreef Nuno_G het volgende:
bang DM ? ik dacht dat jij nooit iets schandaligs deed
sorry mijn fout, maar dit geeft Sam natuurlijk wel dé gelegenheid om wéér niet te komenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Uhm, nee. 1 voor Zakje en 1 voor Cairon.
misschien had je dan toch meer moiete moeten doen voor een kaartjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
LOL ik weet zelfs dat het voor hun beiden is.
Geeft niks, als het niet lukt dan niet. Palace is ook fun vooral vanwege het Italiaan mannetje. Hij is gewoon mijn type.
post de foto'd maar op zondag dan zullen wij wel oordelenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta altijd stom op foto's.
En ik weet niet zeker of dat aan de foto's ligt...
Verder is 'schandalig' natuurlijk subjectief.
dan ben ik bang dat Sam toch meer je Type is,quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
grotendeels mee eens! Het oog wilt toch ook wel iets ?![]()
Hoe weet je dat zijn oog Sam wil?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
dan ben ik bang dat Sam toch meer je Type is,
ik moet het eigenlijk vooral hebben van mijn enorme innerlijke schoonheid
Dat kan ikzelf uitstekendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:35 schreef Nuno_G het volgende:
post de foto'd maar op zondag dan zullen wij wel oordelen![]()
ik zou Sam wel willen, maar goed dat ben ikquote:
Idd. Het is natuurlijk een combinatie van beide als je iemand niet je type vindt, ben je nou eenmaal niet snel geneigd om diegene aan te spreken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:06 schreef Zakje het volgende:
[..]
grotendeels mee eens! Het oog wilt toch ook wel iets ?![]()
Ben je nog steeds maagdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
wanneer is een man geen maagd meer?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:02 schreef samjustme het volgende:
[..]
Idd. Het is natuurlijk een combinatie van beide als je iemand niet je type vindt, ben je nou eenmaal niet geneigd om diegeneom diegene aan te spreken.
[..]
Ben je nog steeds maagd![]()
als hij ontknaapt is ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wanneer is een man geen maagd meer?
in ons geval zijn er 2 gevallen van ontmaagding (of zelfs 3)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wanneer is een man geen maagd meer?
denk even na dan weet je hetquote:
trouwens nu we toch al over hebben 2 weken geleden iemands edele delen bekeken dat was fijnquote:
iemand anaal penetrerenquote:
in 1 keer goed, en wat is je scorequote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
iemand anaal penetreren
een vrouw vaginaal penetreren
gepenetreerd worden
valt dat alle 3 onder ontmaagding?
Oh gelukkig maar dan hoef ik niet als maagd te sterven.
wat een opluchting he Sam
Je hebt mogen kijken? Wow, het hoogtepunt van je leven!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:28 schreef samjustme het volgende:
trouwens nu we toch al over hebben 2 weken geleden iemands edele delen bekeken dat was fijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |