Ik verkeer nog steeds in shock. Niemand biedt zich aanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt mogen kijken? Wow, het hoogtepunt van je leven!
ja waar blijft die Fokker die onvoorwaardelijk voor Sam kiestquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik verkeer nog steeds in shock. Niemand biedt zich aan.
Doe mij gelijk ook zo'n Fok!-er, het liefst knap, lief, rijk en zindelijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja waar blijft die Fokker die onvoorwaardelijk voor Sam kiest
Ik 3 uit 4 is niet slechtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:11 schreef Zakje het volgende:
[..]
Doe mij gelijk ook zo'n Fok!-er, het liefst knap, lief, rijk en zindelijk![]()
ja ja en de paus komt uit Iranquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zal altijd maagd blijven.
Hey jij bent 4 dagen voor mij jarigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zal altijd maagd blijven.
neuken ?quote:
waar wel maar dat anderequote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zolang ik mag kiezen met wie en waar.
You remind me of the babe.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
Do who?
ik doe niet aan sterrenbeeldenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zul je ook altijd maagd blijven.
Owquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:40 schreef Cairon het volgende:
you remind me of the babe
what babe
the babe with the power
what power
the power of voodoo
who do
you do
do what
remind me of the babe
Ach Cairon is best lief! gister liet hij op msn zijn maskerverzameling aan me zienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is Cairon toch nog ergens goed voor.
Je hebt al helemaal contact met de locals hier. Bevalt het?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach Cairon is best lief! gister liet hij op msn zijn maskerverzameling aan me zien![]()
Ik wel, maar niet aan astrologie-geneuzel.quote:
Precies, wat heb je nou aan een prachtige alvleesklier?!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Onzininnerlijke schoonheid wordt overgewaardeerd
.
en ik zou ram zijn hahahahahaquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wel, maar niet aan astrologie-geneuzel.
Maagden zouden precies en ordelijk en netjes zijn... *om me heen kijk*
Nou. Ehm...
Als je zo nu en dan van grote lappen tekst houdt, is dat geen bezwaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, Cairon duikt gelijk via MSN op het 'nieuwe vlees'?
In tegenstelling tot bepaalde andere figuren duik ik alleen via msn op het nieuwe vlees, en niet in het echt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:00 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe, Cairon duikt gelijk via MSN op het 'nieuwe vlees'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |