Hoef je toch niet voor door het stof, jij hebt het verhaal gewoon in eerste instantie zo begrepen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:53 schreef Kees22 het volgende:
Ik moet door het stof: ik heb te snel conclusies getrokken uit een half verhaal.![]()
![]()
Mijn zegsvrouwe belde me net: ze heeft met het Radboud gesproken en daar herinnerde men zich deze mevrouw nog wel. Men heeft echt geprobeerd haar te bereiken, maar dat ging niet. Ze wilde niks en was totaal niet aanspreekbaar.
Ik moet dus mijn excuus aanbieden aan de mensen van het Radboud, omdat ik ze onterecht beschuldigd heb van botheid.
Ik zal mijn OP aanpassen, kan een van de moderators de TT aanpassen? Iets toevoegen van: "niks mis mee" of beter nog: "is in orde"
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik krijg de indruk dat het per ziekenhuis verschilt met wat men ziet als een redelijke overlevingskans qua aantal weken.
Het ís ook zo dat meisjes een iets grotere overlevingskans hebben, ik heb helaas geen bron (buiten mijn gyn en verloskundige).quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Men zegt trouwens dat jongetjes vaker de moed laten zakken dan meisjes en dus minder overlevingskansen hebben.
Misschien dat dat ook verwarrend was voor de moeder: ze is verhuisd van het streekziekenhuis hier naar het Radboud met als argument, dat het Radboud beter toegerust was. Dat geeft natuurlijk extra hoop.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:00 schreef Deepfreeze het volgende:
Het hangt er ook vanaf in welk ziekenhuis je bent. Niet alle ziekenhuis hebben een neonatologie afdeling/expertise waar kindjes van 25wk behandeld kunnen worden.
Meestal proberen ze de zwangere vrouw dan nog te verhuizen voor de bevalling, zodat deze wel in een ziekenhuis is met de expertise voor de bevalling. Maar dat lukt gewoon niet altijd. En dan kan er simpelweg niet behandeld worden bij 25wk..
Ja, maar dat is het hem juist: ik heb te snel te heftige conclusies getrokken uit een half verhaal. Ik vind dat altijd kwalijk als anderen dat doen, en nou betrap ik mezelf er op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoef je toch niet voor door het stof, jij hebt het verhaal gewoon in eerste instantie zo begrepen.
Iig is 'fijn' te horen dat het ziekenhuis zijn best gedaan heeft om het de ouders wel uit te leggen. Helaas zijn dit soort dingen zo heftig dat je idd niet altijd helemaal goed doordringt tot de ouders.
Of eens informeren bij het Patiënten Service Bureau Voorlichtingscentrum.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:52 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Al dat stiekeme gezoek op internet is ook niks. Maar ik hoorde het pas om een uur of 21:00 gisteravond. Dank voor adres en telefoonnummer.
Sterkte in ieder geval. Protocol of niet, het is niet altijd even eerlijk en makkelijk.quote:Staf Concerncommunicatie/Voorlichtingscentrum
In de hal bij de hoofdingang vindt u het Voorlichtingscentrum. Het centrum is onderdeel van de Staf Concerncommunicatie en houdt zich bezig met patiënten- en publieksvoorlichting.
Vragen
U kunt hier terecht met allerhande vragen. Niet alleen over het UMC St Radboud, maar ook over bijvoorbeeld ziektebeelden, behandelmethoden en patiëntenverenigingen. Het centrum beschikt over voorlichtingsbrochures en kan u aan adressen helpen. Ook kunnen basisschoolleerlingen er een spreekbeurtpakket lenen.
Klachten
Ook met klachten, opmerkingen of problemen kunt u terecht bij de medewerkers van het Voorlichtingscentrum. Zij vertellen u hoe en waar u het best met uw klacht naar toe kunt.
Openingstijden:
werkdagen van 09.00 - 17.00 uur
Telefoon:
024 - 3617000
Voorlichting@umcn.nl
Route:
510
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |