Mja t'is niet heel makkelijk scoren maar zo moeilijk nou ook weer nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:39 schreef brotherlouie98 het volgende:
Hij hapert geregeld tijdens het spelen en das best irritant kan ik jullie melden.
Ook is het weer erg moeilijk scoren in deze versie, maar dat zie ik eerder als pluspunt.
Ik ben gematigd positief. Het is allemaal uitgebreider en zeker mooier, maar dat gehaper is toch echt wel een groot minpunt.
10 x winst op rij?quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:26 schreef markthemen het volgende:
trouwens: ik had 10 wedstrijden gewonnen in de ML maar ik kreeg mn achievement niet?Iemand enig idee hoe dat kan?![]()
ja maar ik kreeg geen achievement, maar later toen k mn 360 opnieuw aandeed toen kreeg ik em opeens wel.quote:
Mensen, zeg gelijk ook voor welk platform, zodat ik weet of ie voor de pc te koop isquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:54 schreef Frasier het volgende:
Ik heb 'm vandaag ook gehaald met dank aan de koopzondag in Hilversum
Xbox 360. De PC-versie heb ik daar niet zien staan (Bart Smit Hilvertshof in Hilversum).quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mensen, zeg gelijk ook voor welk platform, zodat ik weet of ie voor de pc te koop is
Oh dan zal het wel mee vallen... maar goed ik heb de 360 ook verkocht omdat ik het geen degelijk product vond dus wellicht zullen ze mij wel weer opvallenquote:
De edit-functie is vrij uitgebreid. De licenties voor zover ik gezien heb zijn ongeveer hetzelfde als vorig jaar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:42 schreef VoreG het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de licenties en de edit-functie?
Je kan shirts maken ja.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:06 schreef VoreG het volgende:
Dus de shirts namaken voor de X360 zit er wel gewoon in.
Of is het mogelijk om daar patches voor te downloaden? Was dat vorig jaar zo?
Gaat vanzelf als je de pressure knop in drukt en hangt van de positie van de speler af.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:02 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hoe je aan shirtjes kan trekken dan?
Ik heb alleen een hele mand vol met gele kaarten verzameld tot nu toe.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:03 schreef Adothehague het volgende:
s het iemand al gelukt dmv een schwalbe een penalty te versieren?
Is me in de demo ooit is een keertje gelukt. In de volledige versie vooralsnog niet.quote:Op maandag 22 oktober 2007 02:03 schreef Adothehague het volgende:
s het iemand al gelukt dmv een schwalbe een penalty te versieren?
Ik heb wel een HD tv maar nog geen ps3 maar die komt binnenkort, maar mijn vraag is: Hoe kan je een ps3 spel installeren op je HDD?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Voor de mensen met de Slowdown in de PS3 versie hier de oplossing!!
INSTALL TO HDD
set screen to: 720p
• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [Booster DVD]> [No]
• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [BD 1080p/24 output Hz (HDMI)]> [No]
• [Settings]> [Settings BD (Blu-ray Disc) / DVD]> [format audio output BD / DVD (HDMI)]> [Bitstream]
• [Settings]> [Settings game]> [Revamp PS/PS2]> [No]
• [Settings]> [Settings game]> [Smoothing PS/PS2]> [No]
• [Settings]> [System Settings]> [Message notification]> [Do not show]
Heeft bij mij iig gewerkt ookal heb ik GEEN 720p tv, geen lag meer te zien iig bij mij op SD tv![]()
Bart Smit heeft de PS2 versie. Zaterdag nog voor iemand meegebracht.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:47 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hoi !
Ligt ie voor de PS2 nou al in de winkel ??
Lees hier dat mensen hem al hebben, maar ik dacht dat ie pas eind van deze week in de verkoop ging...
Anders straks in de pauze maar effe gaan halen en vanavond vrijplannen !![]()
Ja.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:04 schreef Adothehague het volgende:
Iemand al gelukt op op de 360 online te spelen met pes 2008?
Ik heb Orange breedband internet via een router, maar dat spel loopt lang niet zo soepel als ik online speel als normaal. Meer mensen hier last van?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:43 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Bart Smit heeft de PS2 versie. Zaterdag nog voor iemand meegebracht.
Wel benieuwd wat voor staartje dit nog voor Bart Smit gaat krijgen trouwens. Dimension Plus heeft bijvoorbeeld heel wat pre-orders afgezegd zien worden hierdoor...
[..]
Ja.
Waar en voor hoeveel?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:01 schreef Cheiron het volgende:
Net gehaald voor de PC.. vanavond installeren en spelen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |