abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:24:58 #101
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53960536
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ja.
Je hoeft me niet te geloven, maar je zult blij zijn tegen de tijd dat je een schizofrene zoon hebt oid.
pi_53961398
Hup, opgerot mt die schrizofrene mafkees. Scheelt de samenleving een hoop geld dat hij doodgeknalt is . Medicatie, opnames en had toch nooit meer beter geworden.
pi_53961431
Bwehehe, ik lees net dat de rest van zijn roedel 'wraak' is wezen nemen op het politiebureau omdat die eikel zo stom was om een AGENT aan te vallen. Only in the Netherlands dit. Volgens mij zijn zelfs die gangsters in de U.S. niet zo stom om een POLITIEBUREAU aan te vallen. Daar zouden ze er overigens ook nooit mee wegkomen. Als copkiller ben je daar vogelvrij, hier ben je vooral... Ja, wat eigenlijk? Heeft dit uberhaupt gevolgen?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 04:38:11 #104
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_53961474
In mijn ogen is het gewoon weer een geval van falende hulpverlening die weer een gek op de samenleving hebben losgelaten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_53961477
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 04:38 schreef Megumi het volgende:
In mijn ogen is het gewoon weer een geval van falende hulpverlening die weer een gek op de samenleving hebben losgelaten.
Als de hulpverlening elke gek moet vasthouden dan wordt het nog druk in de permanente opvang.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:43:09 #106
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_53961779
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 04:02 schreef Seneca het volgende:
Bwehehe, ik lees net dat de rest van zijn roedel 'wraak' is wezen nemen op het politiebureau omdat die eikel zo stom was om een AGENT aan te vallen. Only in the Netherlands dit. Volgens mij zijn zelfs die gangsters in de U.S. niet zo stom om een POLITIEBUREAU aan te vallen. Daar zouden ze er overigens ook nooit mee wegkomen. Als copkiller ben je daar vogelvrij, hier ben je vooral... Ja, wat eigenlijk? Heeft dit uberhaupt gevolgen?
Neuh er zijn geen arrestaties uitgevoerd.

Ennuh SCH, wat heb ik gezegd op pagina 1 en 2 van dit topic?
Aan de andere kant was het ook virj voorspelbaar natuurlijk.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:49:37 #107
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_53961813

toch wel weer voorspelbaar gedrag.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53961842
Geen arresties vericht? Pardon?

Neerknuppelen dat riftuig!
pi_53961982
Oh, Bilal is schizofreen, volgens zijn familie, broer Abdullah had ook contacten met de Hofstadgroep, dus ook schizofreen natuurlijk, en die kutmarokkaantjes die de ruiten vh politiebureau ongestraft konden ingooien vannacht zijn natuurlijk ook schizofreen, in hun hart goeie jongens, die in de war zijn en in de steek gelaten door instanties...

Ja, zei de overigens sympathieke Marcouch gisteravond bij P & W, hij was op bezoek geweest bij de ouders van het slachtoffer, uuuh dader, uuuh... nu ja, de ouders van Bilal dus, en het was een drama, wat een verdriet, wat een ellende, hun zoon zo in de steek gelaten.... en oh ja, hij had ook gesproken met wat ex collega's, politiemensen dus, en dat was "natuurlijk ook een drama , iedereen was daar ook geschrokken"....

ik weet niet, hoor, moet het niet andersom zijn, dat je de familie van de WERKELIJKE slachtoffers bezoekt als eerste, dan misschien EVENTUEEL naar de ouders vd dader gaat en dan constateert dat het "ook voor die mensen een drama is"?

en dat enkel omdat men de buurt, de gemeenschap kalm wil houden...
eens kijken of het mij lukt om alle ruiten vh politiebureau hier om de hoek in te gooien, ongestraft, zonder ook maar opgepakt te worden, of moet ik het een willekeurig kutmarokkaantje laten doen,omdat die natuurlijk ws schizofreen is?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:19:37 #110
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_53962022
Hebben deze mensen, die zo begaan zijn met die gestoorde Marokkaan, ook de 2 politie agenten en hun familie al bezocht?
Of gaan we weer een door Cohen geregiseerde charme offensief krijgen waarin de dader ook als slachtoffer word afgeschilderd?

Ik vrees het laatste
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  Moderator dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:34:43 #111
8781 crew  Frutsel
pi_53962170
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:56 schreef RZero het volgende:
Geen arresties vericht? Pardon?

Neerknuppelen dat riftuig!
pi_53962254
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:15 schreef milagro het volgende:
Oh, Bilal is schizofreen, volgens zijn familie, broer Abdullah had ook contacten met de Hofstadgroep, dus ook schizofreen natuurlijk, en die kutmarokkaantjes die de ruiten vh politiebureau ongestraft konden ingooien vannacht zijn natuurlijk ook schizofreen, in hun hart goeie jongens, die in de war zijn en in de steek gelaten door instanties...

Ja, zei de overigens sympathieke Marcouch gisteravond bij P & W, hij was op bezoek geweest bij de ouders van het slachtoffer, uuuh dader, uuuh... nu ja, de ouders van Bilal dus, en het was een drama, wat een verdriet, wat een ellende, hun zoon zo in de steek gelaten.... en oh ja, hij had ook gesproken met wat ex collega's, politiemensen dus, en dat was "natuurlijk ook een drama , iedereen was daar ook geschrokken"....

ik weet niet, hoor, moet het niet andersom zijn, dat je de familie van de WERKELIJKE slachtoffers bezoekt als eerste, dan misschien EVENTUEEL naar de ouders vd dader gaat en dan constateert dat het "ook voor die mensen een drama is"?

en dat enkel omdat men de buurt, de gemeenschap kalm wil houden...
eens kijken of het mij lukt om alle ruiten vh politiebureau hier om de hoek in te gooien, ongestraft, zonder ook maar opgepakt te worden, of moet ik het een willekeurig kutmarokkaantje laten doen,omdat die natuurlijk ws schizofreen is?
Jij weet precies hoe het bezoekschema van Marcouch er uit heeft gezien???
pi_53962262
Wat is dat toch met veel autochtonen op het forum, dat ze zich zo graag in de slachtofferpositie stellen en zich minder bedeeld voelen dan Marokkanen die ze hetzelfde verwijten
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:50:58 #114
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_53962349
Ben benieuwd naar de Kamervragen van vriend Geert.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_53962381
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:43 schreef SCH het volgende:
Wat is dat toch met veel autochtonen op het forum, dat ze zich zo graag in de slachtofferpositie stellen en zich minder bedeeld voelen dan Marokkanen die ze hetzelfde verwijten
Volgens mij heeft dat in het geheel niets te maken met slachtofferschap, maar met een kritische houding, mogelijk zelfs een afkeer, op de houding van de politiek ten aanzien van de tragische gebeurtenissen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_53962396
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:50 schreef Kadesh het volgende:
Ben benieuwd naar de Kamervragen van vriend Geert.
Die zijn er al lang
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:57:18 #117
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_53962441
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Die zijn er al lang
Na de rellen van vanacht? Dat lijkt me sterk, het blijven wel ambtenaren.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:16:15 #118
58560 Oksel
Gezellig.
pi_53962701
Leuk, Parijs II in ons eigen land.

Wapenstok erover, land uit.
pi_53962903
Wat nou het geinige van Marchouch is, zijn eigen mensen zien hem als verrader en de gemiddelde autochtoon moet hem ook niet.

En gister probeerde hij Teeven ook nog voor het blok te zetten bij P&W en toen ownde Teeven die Marchouch echt.
Die Teeven hield trouwens weer een heerlijk betoog over de linkse rechtspraak van de rechters binnen nederland.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53962949
Gadverdamme, hiervan krijg ik zin om een hoop generaliserende gemene dingen te roepen over de Marokkanen. Twee agenten zijn godverdomme zwaargewond geraakt.
pi_53962989
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:31 schreef Evil_Jur het volgende:
Gadverdamme, hiervan krijg ik zin om een hoop generaliserende gemene dingen te roepen over de Marokkanen. Twee agenten zijn godverdomme zwaargewond geraakt.
Inderdaad en wat doet Marchouch? Die regelt niet even een blommetje voor die agenten, maar die is veel te druk met het drinken van thee in de gemeenschap.

Overigens is die politievrouw ook heel bijzonder met veel pit, omdat ze eerst compleet lek wordt geprikt uit het niets en vervolgens die crimineel als nog weet koud te maken
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:40:42 #122
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_53963097
Vandaag in de Pers en ik quote:

"Er heerst veel onbegrip voor het noodweer van de agenten. Zo werd er gevraagd: 'Was het nou echt nodig om hem dood te schieten? Hij was ongewapend - hij had alleen een mes'."

Ik zweer je, deze maatschappij gaat naar de kloten. Wat een stel randdebielen daar. Ze moeten al die lui daar hard aanpakken. En dan niet alleen die hangjongeren! Want die mongolen hebben een huis en ouders, en daar gaat het al fout. Als je je kinderen zo laat ontsporen en schijt eraan hebt, ben je geen haar beter.

Ik kan hier zo kwaad over worden
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_53963123
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:40 schreef MrDice het volgende:
Vandaag in de Pers en ik quote:

"Er heerst veel onbegrip voor het noodweer van de agenten. Zo werd er gevraagd: 'Was het nou echt nodig om hem dood te schieten? Hij was ongewapend - hij had alleen een mes'."

Ik zweer je, deze maatschappij gaat naar de kloten. Wat een stel randdebielen daar. Ze moeten al die lui daar hard aanpakken. En dan niet alleen die hangjongeren! Want die mongolen hebben een huis en ouders, en daar gaat het al fout. Als je je kinderen zo laat ontsporen en schijt eraan hebt, ben je geen haar beter.

Ik kan hier zo kwaad over worden
Ik had het al gezegd, als het geen autochtoon zou zijn die werd gepopt, dan worden er weer hele commissies in het leven geroepen, die gaan onderzoeken of de vrouw - die op dat moment meer dood dan levend was - , terecht heeft geschoten
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:44:47 #124
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_53963162
Grappig. Sinds wanneer is een mes geen wapen meer?
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:50:58 #125
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_53963257
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:57 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Na de rellen van vanacht? Dat lijkt me sterk, het blijven wel ambtenaren.
nou nou, rellen afgelopen weekeinde was het op het Rembrandtplein bijna net zo onrustig, alleen ging daar geen auto in vlammen op maar misschien dat Geert daar ook nog een vraagje over kan stellen.

Ik wil de gebeurtenissen van gisteravond absoluut niet bagatelliseren, maar door de zaken dusdanig op te blazen geef je die etterbakken alleen maar extra aandacht, en daar zijn ze gek op.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')