Amen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:46 schreef MrDice het volgende:
Eigenlijk moeten we een petitie / handtekeningen / bloemetje-voor-onze-superheld actie gaan opzetten of zoiets. Deze vrouw verdiend een standbeeld.
Daar zal ze vast reuzeblij mee zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:46 schreef MrDice het volgende:
Eigenlijk moeten we een petitie / handtekeningen / bloemetje-voor-onze-superheld actie gaan opzetten of zoiets. Deze vrouw verdiend een standbeeld.
Hear her very well!quote:
Lekker sarcastisch...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar zal ze vast reuzeblij mee zijn.
GeenStijlquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:19 schreef milagro het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1057711.html#more
nog zo'n 'dramaqueen' , re, lees je even mee?
Lach het maar weer weg, gewoon doorlopen, ies niets aan de hand.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
GeenStijl!!
Een terroristische aanslag op een politieagente die achter de balie zit plegen zeker.![]()
Denk dat er dan wel ''betere'' slachtoffers te vinden zijn.
Deze kerel heeft gewoon zelfmoord lopen plegen.
Gebeurd in de VS zo vaak op deze manier.
Waarom zou die Bilal naar het adres vragen van het politiebureau dat in zijn buurt naast de moskee staat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:19 schreef milagro het volgende:
uhuh en die hebben ook allemaal al een strafblad en hangen ook allemaal rond dubieuze 'broeders' rond, waarvan de rol van 1 broeder net zo smalend bekeken werd als jij dat nu doet met dit arme zwarte schaap, ook Mohammed B. leek de moeite van het in de gaten houden niet waard, weet je nog?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
GeenStijl!!
Een terroristische aanslag op een politieagente die achter de balie zit plegen zeker.![]()
Denk dat er dan wel ''betere'' slachtoffers te vinden zijn.
Deze kerel heeft gewoon zelfmoord lopen plegen.
Gebeurd in de VS zo vaak op deze manier.
precies, net zoals het gerucht dat de man schizofreen zou zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom zou die Bilal naar het adres vragen van het politiebureau dat in zijn buurt naast de moskee staat.![]()
![]()
Daarmee weet je meteen al dat het een verhaal vol aannames en geruchten gaat.
gsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:19 schreef milagro het volgende:
nu ja, en wat is nu helemaal het verschil tussen een (vermeend) moslim schizofreen met suicidale neigingen en een moslim extremist?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:57 schreef JohnDope het volgende:
Het blijft echt heerlijk hoe die PvdA-aanverwanten het zakie alsmaar aan het downplayen zijn, terwijl die dader gewoon een simpele 'Wilders-crimineel' is
schizofrenie is niet gebonden aan religie... dus je term moslim schizofreen slaat kant noch walquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:12 schreef milagro het volgende:
[..]
nu ja, en wat is nu helemaal het verschil tussen een (vermeend) moslim schizofreen met suicidale neigingen en een moslim extremist?
dan begrijp je schizofrenie niet... geeft niet hoor (hoor de hear hear weer, je populistische gebrabbel komt weer boven)quote:ze horen beide stemmen, je zou het een 'roeping' kunnen noemen , ze willen beide sterven en tegelijkertijd wat infidels meenemen, de een om zo in het paradijs te komen als beloning voor het doden van infidels, de ander om zo de hel te ontlopen vanwege zelfmoord.... ik bedoel als je dood wil , kun je ook gewoon van 7 hoog afspringen, niet waar?
zolang iemand maar permanent uit de samenleving wordt gehaald maakt het mij niet uit hoequote:Hans Van Themsche , u weet wel, de racistische moordenaar, is die niet gewoon ook schizo? gek? gestoord? van god los? compleet de weg kwijt? je moet dat toch wel zijn om zo willekeurig om je heen dood te zaaien puur omdat iemands kleurtje jou niet aanstaat?[quote] nee hoor dat heeft niets met schizofrenie te maken... maar ik begrijp je wel, een stuk simpeler zo om tegen te ageren. Lekker simpel houden als je gek bent ben je schizofreen... hulde
[quote]Ik denk van wel, en de Belgen ws ook wel, maar toch was er alles aan gelegen de man niet als zodanig veroordeeld te krijgen, hetgeen ook gelukt is, wat mij betreft gelukkig.
je taal is weer hoogwaardigquote:Maar arme Bilal was schizo, en men haast zich om dat gewoon als feit neer te zetten, "want hij was toch al eerder opgenomen? nou dan!!!!!"
quote:ja, en al eerder was hij ook bij de AIVD in the picture vanwege connecties met moslims extremisten, maar dan geldt "nou dan!!!!!!" uiteraard niet
mja, jij hebt er al net zo weinig van begrepen (of de PvdA mannen die dat wel willen doen)... er valt niets te downplayen. Schizofrenie is nog steeds geen valide reden om iemand te proberen te vermoorden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:57 schreef JohnDope het volgende:
Het blijft echt heerlijk hoe die PvdA-aanverwanten het zakie alsmaar aan het downplayen zijn, terwijl die dader gewoon een '12-in-een-dozijn-straatcrimineel' is, die in het verleden door de overheid - voor zijn criminele activiteiten - alleen maar met fluwelen handschoentjes is aangepakt en daardoor nooit heeft kunnen leren van zijn criminele fouten![]()
Als dit Politiesteek-drama zich een jaar of 12 geleden had afgespeeld, dan had de Media 1.0 ons nog steeds in de waan gelaten door te zeggen dat de dader een witman was.
Hoe verzuurd kun je zijn milagro. Je weet het beter dan Marcouch. Jij zou liever hebben dat de wijk wel in vuur en vlam staat zodat je je gelijk kan halen. Jammer voor je dat het niet gebeurt. Er zijn wel degelijk mensen bij die agenten geweest dus je lult echt onzin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde hij gisteren, hè, bij P & W.. nog niet langs geweest bij de agenten, niet langsgeweest bij de familie, wel bij collega's van de agenten, "en daar was het ook best dramatisch allemaal"....
en voorts zemelt de man door over de VERMEENDE schizofrenie van Bilal B. , iets wat niet eens gediagnosticeerd is, maar goed, we nemen onmiddelijk zonder mitsen en maren aan dat de familie het bij het rechte eind heeft, de instanties schandalig te kort geschoten zijn in het niet beschermen van de man tegen zichzelf.... dat de man zich vrijwillig meldde, en dat er dan dus andere regels gelden wb begeleiding en het mogen vasthouden van een "patient' vergeten we gewoon even, nee, het is de schuld van de ander, zoals altijd volgens deze lui.
rellende, vernielzuchtige jeugd wordt niet opgepakt, arrestaties blijven uit, want HEY, er is een marokkaan gestorven en die knullen zijn natuurlijk kwaad en moeten natuurlijk even uitrazen, laat ze gewoon even, opdat de boel niet "echt escaleert" ...
en ondertussen maken we ons vooral druk over de moeder van Bilal, hoe zij toch moet lijden, 2 zoons 'verstoord' door de politie destijds, 2 zoons verdacht van terroristische activiteiten, of contacten met etc, en zoon 2 pleegt exact 2 jaar later een aanslag op 2 agenten en wordt doodgeschoten, oh oh wat een ellende, wat een verdriet voor dat gezin... ja, okay, voor die agenten is het ook best een drama, maar ze leven nog, ergens in Slotervaart is een moeder haar kind kwijt!.... een kind die al sinds jaar en dag bekend was bij de politie, maar wiens identiteit ze maar niet vast konden stellen, het valt ook niet mee natuurlijk een vingerafdruk checken, nee , we treuzelen gewoon wat, brengen een vaag bericht naar buiten dat het zeer waarschijnlijk een blanke man is, mogelijk een Nederlander om zo tenminste eerst een en ander te kunnen voorbereiden, opdat de oh zo hechte community niet tegen het hoofd gestoten wordt, niet uit hun toch al zo belaagde dak gaat, we stellen het communtycenter open voor een ieder die behoefte heeft te praten over dit tragische voorval, er is een marokkaan gestorven immers...en we willen de boel niet laten escaleren, oh shit escaleert het toch nog even.... nu ja, laat ze even uitrazen, wat boeit het nou, een autootje of 3 in de fik, alle ruiten in, laten wij in ieder geval het hoofd koel houden, want zij kunnen dat niet, half rellend Slotervaart is namelijk schizofreen, en de andere helft heeft nog last van een hyperglycemie aanval na het suikerfeest, dus die kan je ook niets aanrekenen.... en kijk dan , hoe troosteloos die buurt eruit ziet, geen wonder dat die jeugd gaat lopen kloten, steek daar toch eens geld in, knap de buurt nu eens voor ze op, eigen initiatief in deze? welnee, doe niet zo gek, je eigen wijk leuk houden, stel je voor, nee regel het even, clubhuis, likje verf, voetbalveldje, prachtpark, dan komt het vanzelf goed, dat heeft de wijk Transvaal in Den Haag wel bewezen... oh nee, daar is het nog steeds kut ondanks het opleuken vd wijk, maar hey, details, het gaat om het idee, het komt allemaal goed, zolang je je ogen maar dicht houdt, en lekker verder droomt .
Daarover iets zeggen MAG niet want:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:15 schreef Fredo55 het volgende:
Televisiebusje bekogeld in Slotervaart![]()
Dat je het effe weet, jij gore fascist.quote:Hoe durf je godverdomme over iemand met zo'n ziekte op die manier te praten. Hoe krijg je het uit je strot weet het wel: omdat ie Marokkaan is.
Wat hebben die jongens die een steen door de ruit van een busje gooien te maken met de dader van de steekpartij dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Daarover iets zeggen MAG niet want:
[..]
Dat je het effe weet, jij gore fascist.
Dat zeg ik toch? MAG niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:32 schreef venomsnake het volgende:
beiden marokkaan..
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:32 schreef Wokkel het volgende:
Een straatverbod, afdwingbaar met rubberen kogels, lijkt mij een goede oplossing.
Nederlands paspoort afpakken van de raddraaiers, en bij herhaling tot ongewenst vreemdeling verklaren. Die jongens lachen Nederland nu keihard uit, niemand doet ze iets.
quote:Bilal B. leek volgens kliniek niet gevaarlijk
AMSTERDAM - De Valeriuskliniek in Amsterdam zegt dat Bilal B. niet gevaarlijk leek toen hij afgelopen weekeinde opgenomen was. „Hij stond bekend als een vriendelijk en coöperatief iemand”, aldus Wouter van Ewijk, bestuurder van de stichting BuitenAmstel Geestgronden, waar de Valeriuskliniek onder valt. „Hij gedroeg zich niet agressief.”
Van Ewijk zegt dat er goed contact is tussen de kliniek en de familie van Bilal en verwerpt suggesties dat de verhouding slecht zou zijn.
De familie zei maandag in een verklaring ontevreden te zijn dat Bilal in augustus na een paar maanden al werd ontslagen uit de inrichting, nadat hij in april op last van de rechter met psychische klachten was opgenomen. „Hij maakte nog niet de indruk helder te zijn en klaar te zijn om weer in de maatschappij terug te keren”, aldus de familie. BuitenAmstel Geestgronden wil volgens Van Ewijk gaan uitzoeken wat er precies is gebeurd.
Buitenamstel Geestgronden en de familie kwamen dinsdag met een gezamenlijke verklaring waarin ze gang van zaken toelichten. Daarin zeggen ze dat Bilal zich afgelopen donderdag op eigen verzoek en op aandringen van de familie bij de kliniek meldde met suïcidale klachten.
Hij werd opgenomen op een gesloten afdeling van de Valeriuskliniek. Daarbij besloot de eerste geneeskundige in een gesprek met Bilal dat het ontslag van augustus werd ingetrokken, aldus de verklaring. Er kwamen voorts afspraken over de bewegingsvrijheid die hij zou kunnen genieten, ondanks het feit dat de opname gedwongen was.
Zaterdag heeft Bilal volgens Van Ewijk binnen de inrichting het Suikerfeest gevierd en niet daarbuiten, zoals justitie eerder berichtte. Ewijk wijst erop dat de behandeling erop gericht is om mensen terug te laten keren in de maatschappij. Zondag ging hij op eigen verzoek onder begeleiding naar buiten. „De begeleiding gebeurde in samenspraak met Bilal”, zegt Van Ewijk. „Maar op een gegeven moment is hij keihard gaan lopen.”
Nadat hij zich aan zijn begeleider had onttrokken, verwondde de 22-jarige B. twee agenten op het politiebureau aan het August Allebéplein in het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart. Een agente die gewond raakte, schoot hem daarna dood.
Stadsdeelvoorzitter Ahmed Marcouch wil de kliniek "niet voorbarig verwijten maken", maar wil wel dat de gang van zaken wordt onderzocht. Volgens Van Ewijk zal de Inspectie Volksgezondheid daarbij betrokken worden.
Bron
toch wel grappig dat het blijkbaar bij een bepaald slag mensen voor zoveel opwinding zorgt... de ontkenning is zo fel, zorgt het voor gewetensproblemen oid?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dat hele schizofronie verhaaltje is volgens mij uit de dikke duim gezogen, een opgevoerd toneelstukje om de gemoederen te sussen want hé, het was toch maar een gek en die kunnen we het niet aanrekenen. Nee de schuld ligt bij de slechte opvang van dergelijke debielen door bezuinigingen.
Zo wordt tactisch de aandacht afgeleid van de werkelijke problemen.
God, das al de 2e die mij fasicst noemt vandaag, hier heb je ook al zo'n pannekoek!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? MAG niet.
Dat jij dat nu post zegt genoeg; misschien een beetje een cryptofascist in je vrije tijd? Hmm?
Nou ja, ik weet echt wel dat jij geen fascist bent heur, er stond bovendien een icon links bovenaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:44 schreef venomsnake het volgende:
God, das al de 2e die mij fasicst noemt vandaag, hier heb je ook al zo'n pannekoek!
Nah, doe je het niet. Ik lach nog even door om je post.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:45 schreef SCH het volgende:
Nee!
Gelukkig maar..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:47 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet echt wel dat jij geen fascist bent heur
Wat ik wel een beetje vremd vind, dat je nu pers wel voor zoete koek slikt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:03 schreef Re het volgende:
[..]
gs
waarom niet gewoon accepteren dat deze gozer schizofreen was. Wat maakt het uit, denk je nou echt dat er een conspiracy achterzit, je zou het goed doen bij je BNW/TRU broeders
Wat valt er mee te winnen? Geheel niets... of ga je mee doen met het creeeren van angst door dit te bestempelen als een terroristische daad...
Die gozer is terecht doodgeschoten omdat hij een direct gevaar was, de reden waarom hij een direct gevaar was is secondair van dit alles maar tering... haal de hele wereldproblematiek erbij joh
Ja, dat is makkelijker dan inhoudelijk te reageren natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nah, doe je het niet. Ik lach nog even door om je post.
Ik voel me heel beroerd nu.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:54 schreef SCH het volgende:
Ja, dat is makkelijker dan inhoudelijk te reageren natuurlijk![]()
Nogmaals SCH, nu je net van mij de discussie in de PM hebt verloren, moet je nu niet hier verder gaan met jouw ongeonderbouwde gedemoniseer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:56 schreef SCH het volgende:
Volgens jou en JohnDope en vele anderen hier zijn dat mensen die nisk waard zijn en die we moeten afschrijven maar jullie zijn dan weer te laf omdat hardop te zeggen.
nah, ik slik niets voor zoete koek, gezien zijn geweldadige verleden en opname lijkt het me niet vreemd dat deze jongen een psychisch wrak is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:53 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Wat ik wel een beetje vremd vind, dat je nu pers wel voor zoete koek slikt?
welke publieke opinie? en verder tang varken enzoquote:Als het om persberichten over bv. de USA gaat is het altijd niet waar en worden de zaken verdraaid alleen maar om de publieke opinie niet tegen te krijgen.
die gasten lijken toch allemaal op elkaarquote:Want,
A: is het niet vreemd dat er 24 uur over moet worden gedaan om een identificatie te krijgen? De beste man had een strafblad zo dik als 2 telefoonboeken.
wie lekte dat?... de politie?quote:B: Waarom werd er gelekt dat het om een blanke man ging?
Ik weet niets van tijdens die 24 uur... daarna zijn er gesprekken geweest naar mijn weten, mede door in het verleden behaalde resultaten (quote:C: waarom al die gesprekken in Marokaanse kringen tijdens die 24 uur?
't is gewoon een complexe situatie die bovenop de huidige problematiek komt maar nu blijkbaar door verschillende kampen onterecht wordt gebruikt als propagandaquote:Ik zeg niet dat het allemaal niet waar is, maar vreend is het wel...
Vertel vertel... Ik wil de sappige details..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Want waar jij me allemaal voor hebt uitgemaakt is echt te schandalig voor woorden
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nogmaals SCH, nu je net van mij de discussie in de PM hebt verloren, moet je nu niet hier verder gaan met jouw ongeonderbouwde gedemoniseer.![]()
Ik kan jou ook hier voor alles uitmaken zonder het te onderbouwen, alleen ik verlaag me niet tot jouw niveau.
Want waar jij me allemaal voor hebt uitgemaakt is echt te schandalig voor woorden
Ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vertel vertel... Ik wil de sappige details..![]()
Is iedereen die zo'n daad uitvoerd niet een gek?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:10 schreef Re het volgende:
[..]
nah, ik slik niets voor zoete koek, gezien zijn geweldadige verleden en opname lijkt het me niet vreemd dat deze jongen een psychisch wrak is.
Om de gemoederen maar zo stil mogelijk te houden, de boel niet verder te laten escaleren.quote:[..]
welke publieke opinie? en verder tang varken enzo
[..]
Ach kom nou toch, de man was een bekende van de politie, kwam hij zelfs niet uit die wijk?quote:die gasten lijken toch allemaal op elkaar, als de politie een statement maakt dat ze de vingerafdrukken op file niet konden linken aan die van de verdachte binnen die 24 uur dan lijkt me dat wel OK, of trek jij de politie hier in twijfel en beschuldig je ze van liegen?
[..]
Ik zou het niet weten, maar het kwam wel op een of andere manier naar buiten.quote:wie lekte dat?... de politie?
[..]
Dat ben ik totaal met je eens.quote:Ik weet niets van tijdens die 24 uur... daarna zijn er gesprekken geweest naar mijn weten, mede door in het verleden behaalde resultaten (), maar ik weet het motief ervan niet... velen hier zullen zeggen pappen en nathouden... soit...
[..]
't is gewoon een complexe situatie die bovenop de huidige problematiek komt maar nu blijkbaar door verschillende kampen onterecht wordt gebruikt als propaganda
Weer tijd om de buurtvaders in te schakelen en thee te gaan drinken zeg ik.quote:Ahmed Marcouch, voorzitter van het stadsdeel Slotervaart, is kwaad dat ouders hun kinderen maandagavond toch op straat hebben laten lopen.
"Wij hebben alle energie nodig als buurt om twee drama's te verwerken", aldus Marcouch. "Dat kan alleen met de hulp van ouders. Wat doen hun kinderen 's avonds om elf uur op straat in een buurt waarvan iedereen weet dat hier op dit moment iets aan de hand is?"
Een groep jongeren stak maandagavond een auto in brand en gooide de ramen in van het politiebureau aan het August Allebé-plein. Een agente schoot daar zondag de 22-jarige Bilal B. dood.
Maar ze heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:21 schreef Re het volgende:
[..]
tering wat ben jij een dram(a)queen geworden zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |