Tot nu toe heb ik van drie PVDA'ers, een CDA'er en libertarier hoorcolleges gehad. Vrij slinks dus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:57 schreef Puto het volgende:
Is de studie politicologie aan bepaalde universiteiten nou perse rechts of links georienteerd?.
Ik hoor dat de Uva en Vu wat linkser zijn en dat ze in Leiden wat rechtser zijn.
Kan iemand deze vraag voor mij beantwoorden?
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:35 schreef OhZoGoed het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik van drie PVDA'ers, een CDA'er en libertarier hoorcolleges gehad. Vrij slinks dus.
Oh, ik had het ook over Leiden.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:35 schreef OhZoGoed het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik van drie PVDA'ers, een CDA'er en libertarier hoorcolleges gehad. Vrij slinks dus.
Dat heeft allemaal z'n charme.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:47 schreef Koewam het volgende:
Uva... hele erge zwijnenstal met wat ik gewend ben. Toegangswegen rommelig, gebouwen oud, stoelen niet ergonomisch, wc's vies.
Dan ik maar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:47 schreef Koewam het volgende:
Uva... hele erge zwijnenstal met wat ik gewend ben. Toegangswegen rommelig, gebouwen oud, stoelen niet ergonomisch, wc's vies.
Toch maar kijken bij Leiden, zag er wat beter uit..
Welk baantje dan ongeveer?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, op dit moment hoef je je over het carriereperspectief niet zo veel zorgen te maken.
Toch wel verfrissend, vers bloed in een organisatiequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
Ook tof aan Leiden is dat je daarna gewoon in Den Haag bij een ministerie gaat werken alwaar je nog meer zuipt op donderdagavond dan je in Leiden al gewend was.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach, op dit moment hoef je je over het carriereperspectief niet zo veel zorgen te maken. Ik werd bij m'n eerste sollicitatie al meteen aangenomen en zoiets hoor ik van veel mensen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:43 schreef OhZoGoed het volgende:
[..]Ik wil geen beleidsmedewerkertje worden, of adviseur bij een gemeente over de EU ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |