Ben benieuwd, hoorde dat ze vrij streng isquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja, dat weet ik nog wel...
Hille is wat dat betreft anders, kan je ook lekker veel video kijken en zo. Maar het zal nooit het meest boeiende vak worden, vind ik dan.
Het heet politicologentopic, feitelijk is het dus niet voor de politicologiestudenten maar voor de afgestdueerde politicologen. Ik ben daar natuurlijk het levende bewijs van.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
En hopelijk het laatste waarin ik nog zal posten...
Nou ja, ze komt wel een beetje over als een klein streng vrouwtje, maar volgens mij was het tentamen niet heel lastig. Ik heb het iig in één keer gehaald en dat kan ik zeker niet over elk vak zeggen. En verder was ze dacht ik ook al vrij vriendelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoorde dat ze vrij streng is![]()
Heb je ooit de modulehandleiding ingekeken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:34 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb vrijdag mijn eerste tentamen politieke structuren en processen. Iemand nog algemene tips over het leren van de stof. Ik ga nu vooral uit van de sheets die tijdens de colleges gepresenteerd zijn. Ik neem aan dat de hoofdmoot van de tentamenstof dus ook daarin staat. Of niet?
Wat was de middelbare school toch makkelijk, dat de meester dan zegt: "leer maar hoofdstuk 1 t/m 5".
In het begin wel maar op een gegeven moment had ik het zo druk met werk dat ik er geen tijd meer voor had. Dus dat ga ik de komende 2 dagen inhalenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar jongens, jullie hebben de stof toch wel iedere week bijgehouden?
Wel tragisch dat ze na 5 jaar nog precies dezelfde boeken gebruiken, trouwens.
Jij hebt je studie afgerond volgens mij. Vertel eens waar ben je nu terecht gekomen kwa werk?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb het boek van Witteveen nog wel liggen hoor, dat kan je altijd lenen.
Als ik "Witteveen" typ hoor ik meteen de manier erbij waarop hij het zei. Nog sterker, dat heb ik zeker bij elke "r" die ik typ.
Was het maar waar. Ik ben nog bezig met m'n scriptie en zodanig nog regelmatig in de omgeving van het Atrium te vinden. Maar het schiet op...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:36 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Jij hebt je studie afgerond volgens mij. Vertel eens waar ben je nu terecht gekomen kwa werk?
Oh. Ik ook niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ik ben nog bezig met m'n scriptie en zodanig nog regelmatig in de omgeving van het Atrium te vinden. Maar het schiet op...
En ik heb nog steeds geen idee wat ik hierna wil.
Hoe heet het boek eigenlijk? ik zit eraan te denken om het misschien nog aan te schaffen voor mijn tentamen volgende week. ik heb een paar colleges gemist en ik heb nou niet echt het gevoel dat ik het allemaal goed weet ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb het boek van Witteveen nog wel liggen hoor, dat kan je altijd lenen.
Als ik "Witteveen" typ hoor ik meteen de manier erbij waarop hij het zei. Nog sterker, dat heb ik zeker bij elke "r" die ik typ.
Je politicologische kennis toepassen binnen een ministerie natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik heb nog steeds geen idee wat ik hierna wil.
Rijkstrainee worden is niet gelukt want ik viel af toen ik bij het ministerie langsmoest, dus ik weet niet of ik nog wil/durf.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je politicologische kennis toepassen binnen een ministerie natuurlijk.
Ik doe nu de master IB. Ben jij al afgestudeerd?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben genoeg gezakt voor tentamens (5x IB en 5x PEG) maar Rechtsorde heb ik wel in één keer gehaald, en volgens mij had ik voor het deel van Ruudje hoger dan voor het deel van Hillie. Ik meen dat we kunnen spreken van een discrepantie.
Wat doe jij nu trouwens, MT? Begonnen aan je Master?
Er zijn relatief meer hoogleraren links dan rechts, maar als universitair student moet je natuurlijk gewoon je eigen mening kunnen vormen dus dat zal geen probleem zijn. Je krijgt in ieder geval geen linkse/rechtse propaganda voorgeschoteld.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:57 schreef Puto het volgende:
Is de studie politicologie aan bepaalde universiteiten nou perse rechts of links georienteerd?.
Ik hoor dat de Uva en Vu wat linkser zijn en dat ze in Leiden wat rechtser zijn.
Kan iemand deze vraag voor mij beantwoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |