Ik heb al een bed en een bank, waarschijnlijk kan ik daar donderdag foto's van posten!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Ziet er tof uit enter! Wat ben je allemaal van plan?
Dat gaat helemaal goed komenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:04 schreef purplerose het volgende:
gefeliciteerd!
Ik verwacht een uitnodiging voor een serieuze partie als het af is
Beetje gevangenis stijl i.d.d.quote:
Het eerste wat ook bij mij opkwam. Ik heb mijn plee ook in de douche staan, maar dan de deur tegenover de wasbak. Misschien mis ik gewoon een douchebak.quote:
geen drol, volgens mij al met al goedkoper als een goede kamerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef LasTeR het volgende:
Hoeveel betaal je nu voor zoiets?
42 verdiepingen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:12 schreef BodySporter het volgende:
Die strijkijzer heeft 60 verdiepingen of wat?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef LasTeR het volgende:
Hoeveel betaal je nu voor zoiets?
quote:huurprijzen
Hier vind je informatie over de huur.
De kale huurprijs voor een studio is ¤ 281,32. Daar komen nog de volgende maandelijkse kosten bij:
¤ 48,- servicekosten;
¤ 83,- voorschot verwarming, elektra en water;
¤ 15,- vergoeding voor je koelkast, kookplaat, vloerbedekking en rolgordijn;
¤ 6,65 voor de glasverzekering, riool reinigings service en het serviceabonnement.
Alle prijzen zijn gebaseerd op prijspeil januari 2007.
Ja dat is echt kut!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb zon zelfde soort douche, en ik heb er een douchewand ingezet. weg met die irritante gordijnen die naar binnen zuigen.![]()
Haha, inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Cynth bij mij weten ben je wel eens verhuisd hoor.Maar ziet er goed uit.
![]()
Haha, inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Cynth bij mij weten ben je wel eens verhuisd hoor.Maar ziet er goed uit.
![]()
Hij heeft in iedergeval een eigen douche!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:27 schreef zwahiel het volgende:
Ziet er netjes uit, maar die douche
Echt zo'n jaren 50 ding zeg, hang er idd een douchewand in, met wat kit beschadig je niks maar heb je wel een fatsoenlijke oplossing waardoor 't wel netjes eruit ziet. Kost je max 100 euro, maar geloof me 't is 't echt waard. En de hele ruimte ziet er een stuk beter uit en een heeeeeel stuk minder armoedig als nu...
Verder echt nice die kamer van je hoor! Nice view en lekkere ruimte wat ik er nu van kan zien!
En recht op huurtoeslag, oftewel huurprijsje voor net iets meer dan 200 per maand, ex stookkosten en verzekering. Kom je op bijna 325 euro uit. Best redelijk en tof uitzichtquote:
Niks mis met die douche hoor! oke saai qua kleurstelling en misschien wat klein. (bij ons thuis is de couche alleen een hokje met een douche en een kleine wasbak de helft van de oppervlakte van deze zeg maar) Maar met wat leuke accessoires is het helemaal oke hoor!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:52 schreef doeka het volgende:
Wat een tof studentenhok; en luxe ook; eigen keuken, eigen douche, cv.
Het ziet er echt geweldig uit.
Ben ik trouwens de enige die die douche nou niet zo heel erg vindt? Gezellie douchegordijntje en klaar!
nee, geen afgunst, meer horror flashbacks van vroeger voor mijn ouders de badkamer hadden verbouwd en van mijn eerste kamer. Een wat grotere ruimte, maar gelijk principe...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een gezeik over die doucheIs dat afgunst of zo?
Je zal student zijn en dan zo wonen. Prachtig toch? En in de douche sta je twintig minuten per dag. Zet er wat leuke accessoires in, en die badkamer wordt hartsikke gezellig.
Prachtige studentenwoning TS! Gefeliciteerd!
japquote:
Ja zo'n Ikea-kast!quote:Op zondag 28 oktober 2007 00:15 schreef Charisma het volgende:
heel mooi en stylevol, is wer misschien nog een mogelijk heid om tussen bed en bank een halfhoge kast neer te zetten zodat je een afscheiding creeerd? of een heel fijn gordijntje aan een ijzerdraad van een naar de andere muur , tenminste schoot me dat zo eens binnen..hoeft niet![]()
vind het een topstudio en wat een uitzicht, bijna eng om zo naar beneden te kijken![]()
volgens mij hangt je lamp in de gang een beetje scheef of niet??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:49 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb ook foto's! Ik ben gisteren verhuisd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry enter voor t jatten van je topic [;)]
Die staat nog in Twelloquote:Op donderdag 1 november 2007 00:37 schreef jaspah het volgende:
C.! waar is je bad?
"Er mag niet worden geboord in de plafonds, vloeren en muren" Helaas pindakaas.quote:Op donderdag 1 november 2007 20:28 schreef hierissieweer het volgende:
plafond is geen muurgewoon boren dus
De lamp heb ik vastgeschroeft met één schroef in een bestaand gat in het plafond. Zo hangt ie vast, maar niet zo rechtquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, dat ziet er echt gaaf uit hoor Enter!
BabblingBrook... ik neem aan dat men een veilige situatie belangrijker vindt. Ik zou hier geloof ik toch wel een paar gaatjes aan wagen hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |