Ik heb al een bed en een bank, waarschijnlijk kan ik daar donderdag foto's van posten!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Ziet er tof uit enter! Wat ben je allemaal van plan?
Dat gaat helemaal goed komenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:04 schreef purplerose het volgende:
gefeliciteerd!
Ik verwacht een uitnodiging voor een serieuze partie als het af is
Beetje gevangenis stijl i.d.d.quote:
Het eerste wat ook bij mij opkwam. Ik heb mijn plee ook in de douche staan, maar dan de deur tegenover de wasbak. Misschien mis ik gewoon een douchebak.quote:
geen drol, volgens mij al met al goedkoper als een goede kamerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef LasTeR het volgende:
Hoeveel betaal je nu voor zoiets?
42 verdiepingen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:12 schreef BodySporter het volgende:
Die strijkijzer heeft 60 verdiepingen of wat?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef LasTeR het volgende:
Hoeveel betaal je nu voor zoiets?
quote:huurprijzen
Hier vind je informatie over de huur.
De kale huurprijs voor een studio is ¤ 281,32. Daar komen nog de volgende maandelijkse kosten bij:
¤ 48,- servicekosten;
¤ 83,- voorschot verwarming, elektra en water;
¤ 15,- vergoeding voor je koelkast, kookplaat, vloerbedekking en rolgordijn;
¤ 6,65 voor de glasverzekering, riool reinigings service en het serviceabonnement.
Alle prijzen zijn gebaseerd op prijspeil januari 2007.
Ja dat is echt kut!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb zon zelfde soort douche, en ik heb er een douchewand ingezet. weg met die irritante gordijnen die naar binnen zuigen.![]()
Haha, inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Cynth bij mij weten ben je wel eens verhuisd hoor.Maar ziet er goed uit.
![]()
Haha, inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Cynth bij mij weten ben je wel eens verhuisd hoor.Maar ziet er goed uit.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |