Dus je hebt 0 games nu?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb er zeker al 9 gehad volgens mij, die ik ook allemaal alweer verkocht heb![]()
Motorstorm
Resistance
The Darkness
Spiderman 3
Formule 1
Ninja Gaiden
Oblivion
Heavenly Sword
En dan mis ik er nog een paar volgens mij![]()
Owja en warhawk dan, maar die kan ik niet verkopen![]()
wat een schijt games zijn dit zegquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:31 schreef hugecooll het volgende:
Gundam: Target in sight
Enchanted Arms
Dan moet je met Mickey_Blue_Eye pratenquote:
30 incl verzenden voor Motorstormquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op dit moment Motorstorm, Resistance, Rainbow 6, Skate
Binnenkort PES2008, Call of Duty 4, Brothers in arms.
verkoop Motorstorm, Resistance, R6!
Check je pmquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
30 incl verzenden voor Motorstorm
jij hebt de halve Bart Smit thuis liggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:14 schreef JDizzle het volgende:
Mijn lijstje:
Armored Core 4
Virtua Fighter 5
Oblivion
Resistance
MotorStorm (verkocht)
RB6 Vegas
FEAR
DiRT
Skate
Heavenly Sword
Folklore
FIFA 08
Fight Night Round 3
Geen PSN games nog, misschien dat ik binnenkort Stardust ga halen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:27 schreef -Menn0- het volgende:
Hier thuis liggen
Harry Potter 5 (heerlijk zo'n dom broertje)
Ja, goed idee.. en hier kan je natuurlijk veel meer info krijgen over PS2 games enzo... [PlayStation 2, 69] *Nieuw* Rogue Galaxy en Valkyrie 2quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:52 schreef Lyzio het volgende:
Totaal out of topic wat ik hier wil vertellen, maar aangezien ik altijd een fervent Nintendo liefhebber ben geweest, dus in feite blind voor alles wat anders was, ben ik me aan het bedenken om een PS2 (die Lite versie) te kopen en dan alle classisc (die nu 15 tot 20 euro kosten) erbij te halen. Goed idee of niet?
Zeg kerel, hoe kom je dan aan de spellen die niet cursief of dikgedrukt zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:40 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb:
gekregen bij retail-aanbieding
gekocht
Heavenly Sword
Fight Night 3
skate.
Rainbow Six Vegas
Motorstorm
Ninja Gaiden Sigma
The Darkness
Resistance Fall of Man
Armored Core 4
Oblivion
Def Jam Icon
Virtua Fighter 5
zal thuis nog even kijken of ik er niet een paar gemist heb.
PSN:
Mortal Kombat 2, Calling All Cars, Warhawk, Rub-A-Duck, flOw
Niet gedownload, mocht je dat bedoelen, want vziw is de PS3 nog niet gehacktquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zeg kerel, hoe kom je dan aan de spellen die niet cursief of dikgedrukt zijn?![]()
Ik vind Ratchet & Clank echt te duurquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:07 schreef Jovatov het volgende:
Mijn PS3 games:
Resistance: Fall of Man
Motorstorm
Virtua Tennis 3
NCAA Football 08 (voor omgerekend 30¤ origineel gekocht in Hong Kong ^^)
Skate
PES 2008
Call of Duty 4
quote:Op zondag 11 november 2007 12:40 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vind Ratchet & Clank echt te duur
Hij stond voor ¤69,- bij de MediaMarkt, maar ik weiger gewoon om meer dan ¤60,- voor een PS3 spel te betalen. Dus heb ik toen CoD4 voor ¤58,- gehaald.quote:Op zondag 11 november 2007 18:32 schreef Lady-M het volgende:
[..]¤ 69,99 bij Dixons. Wel duur natuurlijk, maar in andere winkels ligt hij voor ¤ 74,95. Scheelt toch weer iets
![]()
alsof ´t niks kost!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:11 schreef DIEF het volgende:
Skate.
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas.
The Elderscrolls IV : Oblivion.
Resistance Fall Of Men.
Fifa 08.
Motorstorm.
Heavenly Sword.
Ninja Gaiden Sigma. <-- Deze mag weg![]()
en.. CALL OF DUTY 4.
Binnenkort.. Uncharted , Rachet & Clank + Assasins creed!![]()
Welke games heb je uit de US besteld? Alles werkt gewoon perfect op EU PS3´s, right? Ik zat laatst te kijken op dvdboxoffice.com en de prijzen zien er daar niet slecht uit, maar als je nog suggesties hebtquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:13 schreef SToRM81 het volgende:
Op Blu-Ray:
Motorstorm
Resistance
Oblivion
Warhawk
Heavenly Sword
PES2008
Ratchet and Clank
Assassin's Creed
Van PSN:
flOw
Rub-A-Dub
Super Stardust
Mortal Kombat 2
WipeOut (PS1)
En zeer binnenkort hoop ik daar nog CoD4, Uncharted en Guitar Hero 3 aan toe te voegen
Ik bestel tegenwoordig ook veel games uit Amerika, maar als je in NL goed rondkijkt dan kun je hier ook best voor een mooie prijs je games kopen.
Klopt, ik bestel zelf al jaren mijn spellen via www.videogamesplus.ca (je kan betalen via paypal / creditcard)quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Vergeleken met de VS slaan de prijzen hier nergens op. We lijken wel de uitmelkkoe van Sony ofzo.
Inmiddels:quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb 4 'echte' games:
Resistance: Fall of Man
Motorstorm
Warhawk
Heavenly Sword
en 0 PSN games
3Busymen op ebay is een hele goede optiequote:Op zaterdag 17 november 2007 15:21 schreef G-Mart het volgende:
Welke games heb je uit de US besteld? Alles werkt gewoon perfect op EU PS3&acute;s, right? Ik zat laatst te kijken op dvdboxoffice.com en de prijzen zien er daar niet slecht uit, maar als je nog suggesties hebt.
heb em ook voor 10% korting gekregen bij de FRS.. ze vroegen naar mijn ''ANWB pas'' die ik uiteraard niet bij mij hadquote:Op zondag 11 november 2007 19:03 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hij stond voor ¤69,- bij de MediaMarkt, maar ik weiger gewoon om meer dan ¤60,- voor een PS3 spel te betalen. Dus heb ik toen CoD4 voor ¤58,- gehaald.
Ik heb geen ps3 maar een 360 maar ik merk dat die 10% van Dynabyte er meestal op neer komt dat die bij de rest van winkels standaard het Dyanbyte bedrag - 10% is. Ook vind ik ze (hier in Dordrecht) niet erg snel met nieuwe games in de winkel. Eigenlijk kan ik er nooit een nieuwe release vinden.quote:Op zondag 11 november 2007 19:17 schreef wdn het volgende:
En ook ik betaal niet meer dan 60 euro per game.
10% korting bij dynabite helpt erg veel
Vandaag assasins creed en need for speed gehaaldquote:Op zondag 25 november 2007 15:18 schreef ClioSporT het volgende:
Resistance,
Motorstorm,
PES2008,
COD 4,
Voor de rest zijn er (nog) geen spellen die het waard zijn om geld aan uit te geven.
hou d'r rekening mee dat je gepakt kan worden door de douane en je dan dus duurder uit bentquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:17 schreef Slappy het volgende:
[afbeelding] Unreal tournament 3 52 Euro dus inclusief verzenden [afbeelding] bij videogamesplus.ca.
Damm effe snel wat inkopen doen alleen geld overmaken met Paypal is zo traag [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik had gehoord dat hun bepaald ding op plakken dat goedkoop pakketje is ofzoiets.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:20 schreef Paxlie het volgende:
[..]
hou d'r rekening mee dat je gepakt kan worden door de douane en je dan dus duurder uit bent
grote bedrijven doen dat vaak niet. Als je via ebay koopt (bij 3busymen bijvoorbeeld) dan kan je verzoeken om er een andere waarde op te zetten en erbij te laten zetten dat het een gift isquote:Op zaterdag 15 december 2007 14:37 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat hun bepaald ding op plakken dat goedkoop pakketje is ofzoiets.
En dat ze dat nooit controleren.
Maar ja stel je voor dat Nl weer belasting geld misloopt [afbeelding] [afbeelding] Nederland [afbeelding]
Dat doet videogamesplus ook volgens mij als ik sommige mensen heb gehoord.quote:Op zaterdag 15 december 2007 16:05 schreef Paxlie het volgende:
[..]
grote bedrijven doen dat vaak niet. Als je via ebay koopt (bij 3busymen bijvoorbeeld) dan kan je verzoeken om er een andere waarde op te zetten en erbij te laten zetten dat het een gift is
Heb je de US versie van Rockband draaiende op een EU PS3? Iemand zei tegen me dat dat wat problemen opleverde, klopt dat, of werkt het spel perfect bij jou?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef Ash het volgende:
Mijn games:
-Formula One: Championship Edition
-Heavenly Sword
-MotorStorm
-Ratchet & Clank: Tools of Destruction
-Resistance: Fall of Man
-Rockband
-Uncharted: Drake's Fortune
De enige titels die al uit zijn en ik nog graag wil zijn:
-Ninja Gaiden Sigma
-Warhawk
Forum Opties | |