hahaquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik met de metro wil, wil ik gewoon door kunnen lopen en niet een of ander klote poortje tegenkomen waar ik niet door kan zonder dat hele ding te slopen![]()
Afstempelen op je OV kaartquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef ThE_ED het volgende:
Eerst moest je ook altijd afstempelen...
Den Haag CS -> Leidschendam-Voorburgquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:31 schreef McKillem het volgende:
Ook ben ik erg benieuwd naar de prijzen...
Ik koop nu voor 20 euro een stippenkaart van 45 strippen. Dat is iets minder dan een euro per zone.
Ik geloof er geen ene flikker van dat ik dat ga betalen met ov chipkaart.
OV-kaart of abonnement. spuit 11quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef ThE_ED het volgende:
Eerst moest je ook altijd afstempelen...
Of het hele systeem in 1 keer de prullenbak gooien en niet opnieuw beginnen. Scheelt ook.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap dat getrut ook niet met die experimenten. Gewoon in 1 keer landelijk invoeren ben je van het hele gezeik af. En de meeste problemen worden veroorzaakt door mensen die het systeem niet willen snappen en alleen maar zeiken over dat het duurder is enzo
Ik las dus per toeval op RET.nl dat die afgelopen week zijn verstuurd. Dus ik controleren op studentenreisbewijs.nl of ze wel mn 2e pasfoto hadden en volgens die site hebben ze die dus niet. Terwijl ik het wel had ingeleverd. Klootzakkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:20 schreef Magereheinus het volgende:
Ik heb m sindskort binnen gehad, de STUDENTEN OV Chipkaart dan, maar vind m wel handig eigenlijk
ik had mijn 2e pasfoto 2 jaar geleden ingeleverd bij de postbank, toen ik mijn OV ging afhalen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ik las dus per toeval op RET.nl dat die afgelopen week zijn verstuurd. Dus ik controleren op studentenreisbewijs.nl of ze wel mn 2e pasfoto hadden en volgens die site hebben ze die dus niet. Terwijl ik het wel had ingeleverd. Klootzakken![]()
na zoveel jaar ontwikkelen, hebben ze nog geen zekerheid dat het allemaal goed ga lopen en dus pakken ze eerst een klein deel aan, om het te testen. Althans dat denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat ik ook zo debiel vind is dat het systeem zich "langzaam uitbreidt" over heel Nederland.![]()
Waarom niet gewoon een landelijke invoering, dit komt zo soft over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |