een aparte hobby.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:57 schreef -En4Cer- het volgende:
Overdreven veel masturberen
Misschien kan hij je helpen![]()
apparte hobby moet ik toegeven!quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:28 schreef Dolichologofobie het volgende:
Met 250+km/h langs een mobiele flitser rijden....
Of telt dat niet?
Zoek is wat verder op het internet , in plaats van zoekertjes te plaatsen dat schiet niet op hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:24 schreef zenproducts het volgende:
Beste Mensen,
Mijn naam is Hein van Dongen. Ik zit in het afstudeerjaar van Koninklijke Academie voor Beeldende Kunsten. De richting die ik doe is Grafisch Ontwerpen.
Voor mijn examenproject wil ik waarschijnlijk een documentaire maken en posters etc etc.
Ik zoek dan ook normale mensen die een zeer aparte hobby hebben en daar zeer gelukkig van worden. Waardoor ze meteen alle ellende in de wereld vergeten.
Alvast bedankt
Gegroet,
Hein van Dongen
Lisse
jullie kunnen ook reageren naar mijn e-mail en dat is: resident@xs4all.nl
je vraagt om iemand z'n aparte hobby. Geef ik die, is het nog niet goed....quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:28 schreef zenproducts het volgende:
als je niks weet hoef je niet te reageren.
Zodat men mij kan komen opzoeken en m'n rijbewijs en alles in te nemen? Nee dankje, ik maak de overheid liever gek zonder dat ze weten wie ik ben...quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:10 schreef zenproducts het volgende:
Dolichologofobie, ik bedoelde niet de jouwe. je weet toch. maar er word veel loos gepraat.
maar is dat serieus een hobby van je? zoja, is het wel een vette. dus als je het koel vind om in een docu te komen en op posters wil staan. moet je het maar laten weten
wtf?!quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:53 schreef Tim21 het volgende:
Ik ken iemand die zichzlef zo vaak mogelijk met verschilllende bussen op de foto zet.
mag ik je aanraken?quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:53 schreef Tim21 het volgende:
Ik ken iemand die zichzlef zo vaak mogelijk met verschilllende bussen op de foto zet.
Dat is goed voor de mosontwikkeling op de bonsai aarde. (Serieuze post overigens, hier is echt onderzoek naar gedaan)quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:22 schreef Public_NME het volgende:
Ik zeik graag tegen bonsaiboompjes aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |