quote:OMFG .....!
Op woensdag 4 februari 2004 19:21 schreef Limsdealer het volgende:
Zoals ik reeds eens gezegd heb masturbeer ik enorm veel, zo 5 à 10 keer per dag. Zijn er nog mensen die zo vaak masturberen? En is dat werkelijk volledig onschadelijk, zo extreem veel masturberen?
Nee is niet slecht ...sterker nog ...je loopt nu minder kans op prostaat kanker ....
OMG 5 a 10 keer op een dag ....
Ik vraag me alleen af of jou dwangmatig rukken niet iets is wat tussen je oren zit ...
[Dit bericht is gewijzigd door Billengezicht op 04-02-2004 19:24]
quote:Dat is ook waar ja!
Op woensdag 4 februari 2004 19:22 schreef Bvlgari het volgende:
Je pik ondergaat hevige slijtage,waarna je afschrijfwaarde per jaar misschien wel vertienvoudigd wordt.Succes ermee
Hoe meer je masturbeerd hoe eerder je pik eraf valt en je impotent wordt
quote:En die 2 liter wordtt opgeslagen... waar?
Op woensdag 4 februari 2004 19:23 schreef ARGONIUS het volgende:
hee TS................je hebt er maar 2 liter van he! (zuinigheid is niet altijd slecht)
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 19:23 schreef ARGONIUS het volgende:
hee TS................je hebt er maar 2 liter van he! (zuinigheid is niet altijd slecht)
quote:Mag hopen dat je niet van een toekomstige vriendin verwacht dat ze 10 keer per dag sex met je wil hebben
Op woensdag 4 februari 2004 19:24 schreef Limsdealer het volgende:
Ik masturbeer gewoon zoveel omdat ik erg veel behoefte heb aan seks, maar geen vriendin heb.
Volgens mij kan het geen kwaad, maar pas je wel op dat het geen dwangmatig rukken word???
Je moet toch wel ergens enigszins opgewonden van raken om je 10 keer per dag af te trekken zou ik denken.
quote:Het schijnt dat een kerel het 16x heeft klaar gespeeld in een uur tijd
Op woensdag 4 februari 2004 19:38 schreef Dead_nacho het volgende:
Schrijf een brief naar het guiness-book of records... Mag ik dan je handtekening als je erin komt?
quote:Bwahhaa, en dat werd daadwerkelijk gecontroleerd. Sta je dan ..
Op woensdag 4 februari 2004 19:41 schreef MOD het volgende:[..]
Het schijnt dat een kerel het 16x heeft klaar gespeeld in een uur tijd
quote:Kijk maar uit dat je geen eelt erop krijgt!
Op woensdag 4 februari 2004 19:21 schreef Limsdealer het volgende:
Zoals ik reeds eens gezegd heb masturbeer ik enorm veel, zo 5 à 10 keer per dag. Zijn er nog mensen die zo vaak masturberen? En is dat werkelijk volledig onschadelijk, zo extreem veel masturberen?
quote:Haha! Agh dat kan deze fokker vast wel verslaan!
Op woensdag 4 februari 2004 19:41 schreef MOD het volgende:[..]
Het schijnt dat een kerel het 16x heeft klaar gespeeld in een uur tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |