quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb net zo veel vrouwen geneukt als Paultjuh gemasturbeerd heeft. En die rukt wat af

Die zou na de verloren finale in 74 hebben gezegd. : 'Maar wij wonnen 30 jaar eerder.'quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:12 schreef Boyce het volgende:
[..]
En Leo Oldenburger is ook niet zo kritisch.

Op second life zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb net zo veel vrouwen geneukt als Paultjuh gemasturbeerd heeft. En die rukt wat af

Dat zou enorm dom zijn..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:14 schreef nightfall het volgende:
let maar op,. na de rust gaat ie weer 4-3-3 spelen

Je moeder zei dat ze Saskia heetquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nou en ! het had eigenlijk al veul meer moeten staan jeweetsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:19 schreef nightfall het volgende:
triest dat juist die ene goal uit een fout van de tegenprtij moet vallen..

quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:19 schreef Arth_NL het volgende:Ik wou het net meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]() Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009

editjequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |