En Leo Oldenburger is ook niet zo kritisch.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Op sbs speelt het nl elftal altijd beter![]()
Ze krijgen vast een auto van sbs
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb net zo veel vrouwen geneukt als Paultjuh gemasturbeerd heeft. En die rukt wat af
Die zou na de verloren finale in 74 hebben gezegd. : 'Maar wij wonnen 30 jaar eerder.'quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:12 schreef Boyce het volgende:
[..]
En Leo Oldenburger is ook niet zo kritisch.
Op second life zekerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb net zo veel vrouwen geneukt als Paultjuh gemasturbeerd heeft. En die rukt wat af
Dat zou enorm dom zijn..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:14 schreef nightfall het volgende:
let maar op,. na de rust gaat ie weer 4-3-3 spelen
Je moeder zei dat ze Saskia heetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou en ! het had eigenlijk al veul meer moeten staan jeweetsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:19 schreef nightfall het volgende:
triest dat juist die ene goal uit een fout van de tegenprtij moet vallen..
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:19 schreef Arth_NL het volgende:Ik wou het net meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
editjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |