abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53948610
Heeft iemand een idee in welke film of korte filmpjes er op internet staan waar structuur in je leven het onderwerp is.
Dingen die je doet om het jezef makkelijk te maken. Ik heb het volgende idee in mijn hoofd die vast ergens te vinden is.

Persoon X heeft in situatie A een opgeruimd bureau, waarbij alle papieren zijn geordend en alles netjes en overzichtelijk staat opgesteld. Waardoor ze tijd en energie bespaart als ze papieren op moet zoeken.

Persoon X heeft in situatie B een zeer slordig bureau, waarbij alle papieren door elkaar liggen en veel tijd en energie erin moet steken om iets op te zoeken.

Zulke filmpjes zoek ik of stukjes uit films dat ik wil gebruiken bij mijn presentatie.
Alvast bedankt. Film of filmjes
Je vader
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:44:47 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53948944
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:24 schreef Blijepeen het volgende:
Heeft iemand een idee in welke film of korte filmpjes er op internet staan waar structuur in je leven het onderwerp is.
Dingen die je doet om het jezef makkelijk te maken. Ik heb het volgende idee in mijn hoofd die vast ergens te vinden is.

Persoon X heeft in situatie A een opgeruimd bureau, waarbij alle papieren zijn geordend en alles netjes en overzichtelijk staat opgesteld. Waardoor ze tijd en energie bespaart als ze papieren op moet zoeken.

Persoon X heeft in situatie B een zeer slordig bureau, waarbij alle papieren door elkaar liggen en veel tijd en energie erin moet steken om iets op te zoeken.

Zulke filmpjes zoek ik of stukjes uit films dat ik wil gebruiken bij mijn presentatie.
Alvast bedankt. Film of filmjes
Je denkt nu wel erg beperkt.

Persoon A heeft een zeer chaotisch hoofd en moet de omgeving controleren om zich te kunnen handhaven.

Persoon B heeft een rustig hoofd en zal altijd overzicht houden in een chaotisch omgeving.

Persoon A denkt dat persoon B lang moet zoeken en veel tijd kwijt is.
Pesoon B denkt dat persoon A een perfectionistische dictator is die veel tijd kwijt is aan organiseren ipv echt zinnige dingen doen.

Succes met zoeken naar de juiste filmpjes.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Boks-Chick maandag 15 oktober 2007 @ 14:44:53 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_53948946
doorgaans is in een topic een vraag posten meer dan genoeg....

bij deze op herhaling:
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:36 schreef BrandX het volgende:
5S methode
Seiri (schiften)
Seiton (sorteren)
Seiso (schrobben)
Seiketsu (standaardiseer)
Shitsuku (systematiseer)

Voor alles een plaats
alles op zijn eigen plaats
schoon
en klaar voor gebruik!

http://www.youtube.com/watch?v=ynfB_1eOLlM (5S op de werkplek)
http://www.youtube.com/watch?v=zhnnl8jLTb0 (5S op de werkplek)
http://www.youtube.com/watch?v=tUtc3x3xDFc (5S in een garage)
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')