Jij dus voor niks om 3 uur snachts bij je vrouwtje weg gegaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:54 schreef FredvZ het volgende:
Nou, mn stagebegeleider is ook weer geweest. Hij was toch zeker wel een kwartier binnen.
"Ehm ja, als alles goed gaat dan valt er verder niks te bespreken"
Fijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:54 schreef FredvZ het volgende:
Nou, mn stagebegeleider is ook weer geweest. Hij was toch zeker wel een kwartier binnen.
"Ehm ja, als alles goed gaat dan valt er verder niks te bespreken"
Achteraf had ik beter vanmorgen een vrije ochtend op kunnen nemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Jij dus voor niks om 3 uur snachts bij je vrouwtje weg gegaan![]()
Wehehe, cool. Knap ook van die kerel!quote:
Ja, maar meestal staan die mailtjes dan in de "Quarantaine" map, en delete ik ze maar gewoonquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:12 schreef JortK het volgende:
Heb je dat ook weleens dat je een mailtje ziet staan in je mailbox die je niet durft te openen
Ochtendsexquote:
denk niet dat het om een mailtje gaat met een dubieuze inhoud...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:16 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja, maar meestal staan die mailtjes dan in de "Quarantaine" map, en delete ik ze maar gewoon.
Have funquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Achteraf had ik beter vanmorgen een vrije ochtend op kunnen nemen
Naja, vanavond of morgenavond maar in de herkansing dan
Dit misschien wat voor je? http://www.1.cebuanas.com/?gclid=COupsragk48CFRAfEgodqnLVfQquote:
Oh, is het dan omdat er een spannende uitslag in staat ofzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
denk niet dat het om een mailtje gaat met een dubieuze inhoud...
Ja geweldig, moet je maar eens op die gast ze naam zoekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wehehe, cool. Knap ook van die kerel!!
Heb jij onveilige shit draaien danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:12 schreef JortK het volgende:
Heb je dat ook weleens dat je een mailtje ziet staan in je mailbox die je niet durft te openen
Ochtend sex ftwquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ochtendsex![]()
Avondsex is ook zo standaard en als je geluk hebt, hebben de andere studentjes allemaal het eerste uur college
Nee project uitslagen van dingen die getest moesten wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh, is het dan omdat er een spannende uitslag in staat ofzo?
Gesolliciteerd? Her-examen, weet ik het?!Tell me!
Ik ken ochtend seks enkel van de lauwe tosti grap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ochtendsex![]()
Avondsex is ook zo standaard en als je geluk hebt, hebben de andere studentjes allemaal het eerste uur college
"Goh, vanuit deze hoek heb ik de gang nog nooit eerder bekeken"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:22 schreef WyriHaximus het volgende:
Ochtend sex ftw! Random sex ook btw
! Ff goed met je vriendin bezig zijn smorgens en dan lekker luieren er naa omdat je je inspanning voor de dag al heb geleverd
.
Ah, ok.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee project uitslagen van dingen die getest moesten worden
*hop*hop*hop*hop*quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
"Goh, vanuit deze hoek heb ik de gang nog nooit eerder bekeken"
Hm, volgende week heeft zij vakantie... * FredvZ gaat maar eens wat vrije dagen inplannen
Ciao!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*hop*hop*hop*hop*![]()
Maar goed tijd om naar huis te gaan![]()
Dan weet je van gekheid ook niet meer waar je moet kijken volgensmij.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Maar goed tijd om naar huis te gaan![]()
Heerlijk, je vriendin ff flink pakken die net de kamer in komt lopen in der nachtkleding en dan direct door naar werk als je klaar bent. Who needs foreplay?!?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ochtendsex![]()
Ja ach echte DIG'ers weten hoe ze die plaatjes alsnog kunnen zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hotlink plaatje, maar verders wel grappig
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ach echte DIG'ers weten hoe ze die plaatjes alsnog kunnen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |