quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:31 schreef Pino_666 het volgende:
Vraagje: Ik heb nu 2 x 1GB DDR2 PC6400 (Dual channel) in m'n pc. Gaat de performance achteruit als ik daar 1 GB DDR2 PC3200 bij zet ?
Nou, reuze... Wacht maar tot je de reden zietquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:01 schreef phluphy het volgende:
Leuk, Fred!
Actief, zie reden.quote:Ben je actief aan 't zoeken? Of binnenkort?
Alles wat betaalbaar is voor een net afgestudeerde HBO-er in Rotterdam e.o.quote:Wat? Waar?
Omdat ze me eind januari uit mn huidige huis gaan trappen.quote:En Waarom?![]()
Ik denk dat de winst van 1GB extra gelijk teniet wordt gedaan door het tragere geheugen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:31 schreef Pino_666 het volgende:
Vraagje: Ik heb nu 2 x 1GB DDR2 PC6400 (Dual channel) in m'n pc. Gaat de performance achteruit als ik daar 1 GB DDR2 PC3200 bij zet ?
Marktplaats?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:14 schreef MosPos het volgende:
Goedenmorgen
Ik zoek een SE K750i. Maar kan hem nergens vinden op internet. Heb er wel 1 gevonden, op bol.com, maar die is niet meer leverbaar... en ik wil wel voor 0,10 cent of minder smsen
Iemand een idee?
Je woont anti kraak ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:01 schreef FredvZ het volgende:
Mogguh trouwens.
Vandaag moet er gewerkt worden
Nog niet helemaal wakker dusquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:41 schreef slacker_nl het volgende:
-edit-
verkeerde topic
Maar goedemorgen allemaal
Loer eens op telecomvergelijker.nl.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:14 schreef MosPos het volgende:
Goedenmorgen
Ik zoek een SE K750i. Maar kan hem nergens vinden op internet. Heb er wel 1 gevonden, op bol.com, maar die is niet meer leverbaar... en ik wil wel voor 0,10 cent of minder smsen
Iemand een idee?
anti kraak =quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:24 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja en nee.
Je mag het vooral niet zo noemen, maar het is het wel.
Voor een student is het leuk, maar nu ik mijn papiertje straks heb zou ik toch wel graag iets willen hebben waar wat langer in kan wonen.quote:
Daar zit wel wat inquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Voor een student is het leuk, maar nu ik mijn papiertje straks heb zou ik toch wel graag iets willen hebben waar wat langer in kan wonen.
Mijn kamer komt binnenkort vrijquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Voor een student is het leuk, maar nu ik mijn papiertje straks heb zou ik toch wel graag iets willen hebben waar wat langer in kan wonen.
Ik ben veel te veeleisend om dan maar ook iets te willen delen met mensen die niet mijn ouders, broer of vriendin zijn.quote:
Op maat gemaaktquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Zo eens me nieuwe schoenen proberen.
En "opfluffen" wordt geassocieerd met "dirty" omdat ....?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:39 schreef Geqxon het volgende:
Dirty mind heb ik toch. "Ik kom het bedrijf opfleuren" verstond ik als "Ik kom het bedrijf opfluffen".![]()
Ow, da's echt k*t. Ik hoop heel erg dat het vroeg ontdekt is en/of goed te behandelen is.quote:
Nou, mevrouw fluffy:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
En "opfluffen" wordt geassocieerd met "dirty" omdat ....?![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |