quote:
Nee,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, en nu? Je vond de gewone banners niet genoeg
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu dus dit![]()
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee,schakel over op een creative ZenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu dus dit![]()
![]()
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:
niet zeuren. Als je gaat kijken komt die stemming vanzelf.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:45 schreef Brahimov het volgende:
Ik heb dag 1 ook niet gezien. Ben ook nog niet in schaatsstemming. Het is oktober! Heb je net Herbert 'Mag je zeggen dat hij prima rijdt' Dijkstra uit je gedachten verbannen, is hij er al weer. Nee, ik kan het nog niet aan
WC papier in huis ?quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
niet zeuren. Als je gaat kijken komt die stemming vanzelf.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
niet zeuren. Als je gaat kijken komt die stemming vanzelf.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ik![]()
[ afbeelding ]
Fijne avond![]()
Zin in morgen![]()
Ach, dat is jammer. Het hoeft ook niet per se direcht, als je het over een uur of twee weet is het ook goed.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:44 schreef placebeau het volgende:
ik weet het niet zo direct nee.
Probeer het anders hier eens ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:56 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ach, dat is jammer. Het hoeft ook niet per se direcht, als je het over een uur of twee weet is het ook goed.![]()
Het Puber & Tiener Babbeltopic XL hier ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
In het beta-huiswerk-topic in SES zitten hele slimme mensen.
Alleen op pagina 4 eentjequote:Op zondag 28 oktober 2007 23:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het Puber & Tiener Babbeltopic XL hier ook![]()
Ohw, Ohw, Ohw..... meneer Student voelt zich weer te elitair voor mijn naamtopicquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een van de subfora waar ik nooit kom, en met een beetje scrollen door het topic weet ik weer waarom.
jeweetz
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:23 schreef XL het volgende:
Ohw, Ohw, Ohw..... meneer Student voelt zich weer te elitair voor mijn naamtopic![]()
Je moet naar bedquote:
Ik hoorde het in de autoquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liever in de file dan met de trein, Rotterdam CS is vanmiddag geheel afgesloten geweest vanwege een verwarde vrouw die zei dat ze een bom had.
he, jammerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verwarde vrouw opgepakt, bom gezocht, geen bom gevonden, het leven ging weer verder.
lolquote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef Mirri het volgende:
Haha, wat ik nou voor filmpje heb...![]()
http://youtube.com/watch?v=YXRH50fvHWA
Oasisquote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef Mirri het volgende:
Haha, wat ik nou voor filmpje heb...![]()
http://youtube.com/watch?v=YXRH50fvHWA
Artikel moet aangepast wordenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:31 schreef Brahimov het volgende:
http://www.allemaalkatten.nl/rassen/bahraini-dilmun-cat.html
Vincent
Xena
quote:De Bahraini Dilmun kat is een zeldzaam ras wat alleen op de eilanden van de Bahrain archipel voorkomt.
quote:De Bahraini Dilmun kat is een zeldzaam ras wat alleen op de eilanden van de Bahrain archipel en in Groningen voorkomt.
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Artikel moet aangepast worden
[..]
[..]
Moet nog etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |