30 miljoen voor een van Europa's meest gewilde jonge spitsen? Twee jaar contract doet er niet toe, want clubs gaan geen twee jaar wachten. Twee jaar of vier jaar is qua transferbedrag om het even, dat bewijst de transfer van Sneijder wel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
30 miljoen voor een 2-jarig contract en iemand met een handje vol Europese ervaring?
Dat zit er niet in.
Adrie is de juiste man op dit moment, hij maakt ons kampioenquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben nog steeds niet kapot van Koster. Maar in de interviews maakt hij een goede indruk op me. Hopelijk weet hij me te verrassen.
Suarez, Leonardo, Rommedahl en Kennedy het zou wel slechter kunnen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:38 schreef Nashje het volgende:
Gelukkig blijven we 4-3-3 spelen zodat we onze wereldbuitenspelers kunnen gebruiken.
En zelfs met dit gegeven nog topscoorder zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het ligt ook niet aan de buitenspelers. Het grote manco aan het systeem is dat we zonder tien spelen. Huntelaar moet zich veel te ver laten zakken om in balbezit te komen en kan daardoor niet in de 16 gevaarlijk zijn.
Tsja dit viel wel te verwachten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:55 schreef patrickt37 het volgende:
Davids: 'Als Jol komt, wil ik graag vertrekken'
Gepubliceerd op 15-10-07 om 16:24 door Roel Pelders
Henk ten Cate vertrok afgelopen week naar Chelsea om daar de functie als veldtrainer in te gaan vullen. Ajax, de oude club van de oefenmeester, zit sindsdien zonder vaste trainer. Adrie Koster neemt de honneurs tijdelijk waar, maar diverse namen zijn al in verband gebracht met de Amsterdamse club.
Ook de naam van Martin Jol, trainer van Tottenham Hotspur. Maar mocht de oud-trainer van onder andere RKC Waalwijk en Roda JC naar Amsterdam toe komen, dan heeft Edgar Davids zijn beslissing snel gemaakt. In een interview met Spits vertelt de middenvelder dat als Martin Jol naar Ajax komt, dat hij zal vertrekken.
"Mocht Jol richting Amsterdam komen zou ik erover nadenken om te vertrekken. Gezien mijn geschiedenis met de trainer lijkt het me geen goede optie om dit te herkansen", aldus Edgar Davids. Afgelopen jaar vertrok Davids nog bij Tottenham Hotspur, omdat hij onder Jol weinig aan spelen toekwam. Daardoor heeft Davids een slecht gevoel bij een eventuele komst van Martin Jol.
Onzinbericht.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja dit viel wel te verwachten.
Hoop trouwens ook helemaal niet op Jol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |