Hoezo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zo, dat zou me een steek in de rug zijn naar duizenden supporters mocht Marco van Basten aangesteld worden bij Ajax, maar toch verwacht ik het wel...
Jaja dat kan je later ook doen! om er een oude krant bij te pakken!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, het nieuws heeft denk ik niet direct een waarde dat iedereen elkaar juichend in de armen springt. Maar het is zeker opvallend en heel nieuwswaardig.
Ik kan het nu echt niet op het forum zetten, maar ik zal het opschrijven op een briefje en er een foto van maken met de NRC Next van vandaag, kan ik later wel aantonen dat ik gelijk had. (omg, wat een plan.)
Ik houd er verder nu maar over op, sorry voor de overlast en jullie krijgen binnenkort een biertje van me.
Scherpquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jaja dat kan je later ook doen! om er een oude krant bij te pakken!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef Silenus het volgende:
maar ik zal het opschrijven op een briefje en er een foto van maken met de NRC Next van vandaag, kan ik later wel aantonen dat ik gelijk had. (omg, wat een plan.)
Ik niet, ik zie liever iemand die enig verstand heeft van coaching, motiveren, groep smeden, samenstelling van jong en oud, niet bang voor vernieuwing en to top it all iemand die tactisch inzicht heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zou er tevreden mee zijn iig..
Boeiend net alsof Silenus dat gaat zitten verzinnen....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef Soolman het volgende:
[..]
![]()
*Pakt ouwe krant van 23-05-1995, schrijft op briefje bronnen te hebben dat kluivert de winnende maakt tegen milan*
foto..
*klik*
bewijs...
Haha, ohja.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jaja dat kan je later ook doen! om er een oude krant bij te pakken!
Dat zou dus het vertrek van Jaakke betekenen..quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ohja.![]()
Dan neem ik een foto met m'n mobiel en mag HeinekenAFCA, Montana, of Kevin6188 'm bekijken bij Utrecht-uit, daar staat de datum wel bij.
Anyway, laten we er maar over ophouden. Misschien brengt de ledenvergadering ons morgen nog wel ander leuk nieuws.![]()
]quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef Jasza het volgende:
Bronnen kunnen altijd ongelijk hebben, kan je Silenus moeilijk kwalijk gaan nemen![]()
En je ook hier exact om 12.00 uur melden, jaja toeval zeker....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Doe dat, het is niet gebracht zie ik dus.
Daar gaat mijn geloofwaardigheid op dit forum,ik houd dus voortaan maar m'n bek!
Zal één dezer dagen wel bekend worden denk ik hoor overigens.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
En je ook hier exact om 12.00 uur melden, jaja toeval zeker....
Alleen de datum van de NRC. Of moet hij speciaal de telegraaf gaan kopen voor die foto?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:50 schreef Jasza het volgende:
NRC next is toch financieel?
Ajax gaat van de beurs?
Jaja, eerst de datum van je telefoon verzetten voor je de foto maakt............quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, ohja.![]()
Dan neem ik een foto met m'n mobiel en mag HeinekenAFCA, Montana, of Kevin6188 'm bekijken bij Utrecht-uit, daar staat de datum wel bij.
Ik geef toe, het is een kloonquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij hebt "De ontvoering van Heineken" gelezen!![]()
Dit is de oplossingquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Foto maken voor de TV met TT op lijkt me wel redelijk betrouwbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |