Amen to thatquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:07 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb er niks tegen als Van Basten coach wordt. Vooral omdat het toch een verschil is, clubcoach of bondscoach.
Al is het niet mijn #1 optie.
Ajax mensen in het bestuur maar geen Cruijff en of van Bastenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:14 schreef De_Ananas het volgende:
Veel knapen hier willen wel Ajax mensen in het bestuur enzo maar ze hebben wel kritiek op Johan Cruijff als adviseur en willen Marco van Basten helemaal niet als coach.
Wat is het nou?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:13 schreef El-Salvador het volgende:
Waar is Silenus nu....
quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is Silenus z'n "bron" al aan het slaan?
Johan Cruijff adviseert Marco van Basten, omdat het een vriendje van hem is. Zo'n advies heeft Ajax niets aan!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:14 schreef De_Ananas het volgende:
Veel knapen hier willen wel Ajax mensen in het bestuur enzo maar ze hebben wel kritiek op Johan Cruijff als adviseur en willen Marco van Basten helemaal niet als coach.
Wat is het nou?
Ik geef hem tot twaalf uur, daarna moet er maar een ban aangevraagd wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is Silenus z'n "bron" al aan het slaan?
Hij adviseert ook Ajax hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johan Cruijff adviseert Marco van Basten, omdat het een vriendje van hem is. Zo'n advies heeft Ajax niets aan!
Zie vorige deel, ergens rond middennacht gister maakte hij nogal een claim dat ie groots nieuws zou hebben morgen.quote:
Bedoel dat hij ons Marco van Basten adviseert.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij adviseert ook Ajax hoor [ afbeelding ]
Gelezen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zie vorige deel, ergens rond middennacht gister maakte hij nogal een claim dat ie groots nieuws zou hebben morgen.
Maar helaas zoals wel vaker met "inside" bronnen was dit ook weer lariekoek.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:59 schreef Silenus het volgende:
Morgenvroeg komt er trouwens nog ander groot nieuws! (Inside info)
En het heeft NIET met Jaakke te maken.
Slaap lekker!
Ik denk dat van Basten een van de weinige coaches is die passie voor Ajax heeft, ondanks zijn bondscoachschap nog redelijk wat krediet heeft en geliefd is bij spelers, supporters en buitenlanders.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Johan Cruijff adviseert Marco van Basten, omdat het een vriendje van hem is. Zo'n advies heeft Ajax niets aan!
Nu nog niet, na 12 uur pasquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu stompen we Silenus in mekaar?
Steeds meer supporters van Ajax zien het niet in Marco van Basten zitten, terwijl het als Ajacied zijnde twee jaar geleden nog heiligschennis was, als je kritiek uitte op bondscoach Van Basten. Daarbij denk ik dus echt niet dat een KJH langer bij Ajax blijft, omdat Van Basten er trainer/coach wordt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat van Basten een van de weinige coaches is die passie voor Ajax heeft, ondanks zijn bondscoachschap nog redelijk wat krediet heeft en geliefd is bij spelers, supporters en buitenlanders.
Ik denk dat Heitinga, Maduro, Stekelenburg, Huntelaar, Vermaelen, Urby allemaal eerder een jaar blijven met van Basten aan het roer (en nu kampioen worden) dan wanneer Adriaanse of Jol zouden komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |