Goede doelman.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Kunnen we in 2009 op de laatste dag kampioen worden, maar verneukt hij het:
"Dit was een goed leerproces, maar ons doel is CL in 2011 dus dit is niet erg"
Ik zie de opstelling al voor me:
Huntelaar----------Rommedahl----------Gabri
Luque-------------De Zeeuw(aangekocht!)------Emanuelson
Collin-----------------Davids---Suaréz-----------Delorge
-----------------------------Stam-------------------------
Ja, want dat was een succes.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
-blablabla-
Ik zie het niet zitten met die 2.. ten minste.. nu niet.. laat ze lekker over een jaartje of 10 terug komen nadat we furore hebben gemaakt met van Gaal als TD en Blind als hoofdtrainer..
Tot dan? Ajax, de passie die wel in de supporter zit..
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:01 schreef MaxC het volgende:
[..]
Kunnen we in 2009 op de laatste dag kampioen worden, maar verneukt hij het:
"Dit was een goed leerproces, maar ons doel is CL in 2011 dus dit is niet erg"
Ik zie de opstelling al voor me:
Huntelaar----------Rommedahl----------Gabri
Luque-------------De Zeeuw(aangekocht!)------Emanuelson
Collin-----------------Davids---Suaréz-----------Delorge
-----------------------------Stam-------------------------
Die zijn komende zomer toch wel weg mag ik hopen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:14 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk, Marco van Basten?! Och hemel, de man die de beste spelers van Nederland niet aan het voetballen krijgt moet proberen de landstitel te halen met Colin en Delorge
Als er vanuit de jeugd weinig extra's komt mag Delorge best als speler voor de breedte blijven, mijns inziens. Maar die optie in het contract van Colin zullen ze (gelukkig) vast niet lichten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die zijn komende zomer toch wel weg mag ik hopen?
Gefeliciteerd.!!quote:
Het nieuws van Silenusquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:11 schreef patrickt37 het volgende:
Gregory Van der Wiel weer terug bij Jong Oranje
Gepubliceerd op 15-10-07 om 10:04 door Johan Kroon
Bondscoach Foppe de Haan heeft Gregory van der Wiel (foto) weer kunnen toevoegen aan de selectie van Jong Oranje. De Ajacied viel vorige week geblesseerd af voor het EK-kwalificatieduel met Estland, maar is weer volledig fit.
Van der Wiel liep vorige week tijdens een training van Jong Oranje een bovenbeenblessure op. De verdediger werd toen vervangen door Excelsior-speler Koen Stam.
Komende woensdag speelt Jong Oranje een oefeninterland met Jong Schotland ter voorbereiding op de Olympische Spelen. Het duel zal gespeeld worden in Roosendaal.
Die is in ieder geval weer fit.
Zal al wel gepost zijn, maar wat een nationalistische kloothommel die Aragones.quote:Een andere Spanjaard waar Ajax het oog op had laten vallen, Albert Riera, wilde in eerste instantie wél naar Ajax komen. Hij bedacht zich echter nadat de Spaanse bondscoach Luis Aragones hem had gezegd te kunnen fluiten naar een plek in het Spaanse elftal, in het geval hij naar Ajax zou trekken. Overigens debuteerde Riera afgelopen weekend met een doelpunt voor Spanje.
Raul mag wel naar Ajax komen, die speelt toch nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zal al wel gepost zijn, maar wat een nationalistische kloothommel die Aragones.
Ajax is de ploeg met de meeste spanjaarden in Europa.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:37 schreef twi het volgende:
[..]
Zal al wel gepost zijn, maar wat een nationalistische kloothommel die Aragones.
En Riera is een Spanjaard die ik daar graag bij zou willen hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax is de ploeg met de meeste spanjaarden in Europa.
En hij verslaapt zich nooit!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:42 schreef Longmen het volgende:
Van basten:
In Colin zie ik veel van mezelf terug als speler. Door Colin steeds in de basis op te stellen kan hij veel leren, daarom staat hij elke week in de spits.
Het bestuur durft advies van Cruijff niet te negeren. Ben het wel met je eens. Typisch Ajax weer dit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap Ajax niet hoor. Zijn ze net "verlost" van een veel besproken en bekritiseerde coach, willen ze de meest bekritiseerde coach van Nederland weer hebben.
Ze zien toch ook wel dat Oranje een bende is? Geef een beetje tegengas en ze verliezen.... Het is net Ajax dus: als je meevoetbalt (VVV, de graafschap) wint Ajax makkelijk, maar graaf je in en geef fysiek weerstand en Ajax is kansloos (Slavia, Zagreb).
En dan je wil je dus zo'n coach? Schiet mij maar lek dan....
Nashje zegt het al: Ajax durft (de almachtige) JC niet te negeren, dus wordt het weer niks.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap Ajax niet hoor. Zijn ze net "verlost" van een veel besproken en bekritiseerde coach, willen ze de meest bekritiseerde coach van Nederland weer hebben.
Ze zien toch ook wel dat Oranje een bende is? Geef een beetje tegengas en ze verliezen.... Het is net Ajax dus: als je meevoetbalt (VVV, de graafschap) wint Ajax makkelijk, maar graaf je in en geef fysiek weerstand en Ajax is kansloos (Slavia, Zagreb).
En dan je wil je dus zo'n coach? Schiet mij maar lek dan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |