Hoe uit het leven gesneden, want leiden we niet allemaal ergens een geheim leven als superster? Kortom: in elk opzichtquote:The show centers on 14-year-old Miley Stewart and takes place in Malibu, California. She's a teenage girl who has a big secret. Only her close family, best friends Lilly and Oliver, ex-boyfriend Jake Ryan, and bodyguard Roxy know that she is living a double life as "Teen Pop Sensation" Hannah Montana. She lives in a house by the beach with her father Robby (played by Miley's real life father Billy Ray Cyrus) and older brother Jackson (played by Jason Earles), who works down at Rico's Surf Shop by the beach. The Stewarts are from Nashville, Tennessee. Miley's mother died before the show began, leaving singer-songwriter Robby a widower and the sole caretaker of their children, giving up his previous career as a famous country singer. He is also the disguised father and manager of Hannah Montana. Miley's two best friends Lilly Truscott (played by Emily Osment) and Oliver Oken (played by Mitchel Musso) also live nearby and attend school with her. Each episode deals with life, personal conflicts, or problems that are easily solved with lessons learned by the end of the show.
Amanda Bynes kicks ass hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2007 07:58 schreef LasTeR het volgende:
Dat is een fokking irritante show. Ik had het gezien in de VS deze zomer maar ik kan echt niet tegen die kut zeikerige toon van d'r. Dit is zo'n Amanda Bynes figuur. Ze werkt niet voor Disney, ze is zelf een Disney-figuur.
Denk je dat dergelijke opmerkingen van je nog serieus neemt na het promoten van dit hoogstandje commercie?quote:
Gewoon legaal een kaartje kopen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef Marble het volgende:
Maar zeg nou zelf, deze shit rockt toch gewoon de pan uit?
Hmm, nu MOET EN ZAL ik ook naar een Hannah Montana concert. Maar wat te doen met die woekerprijzen op de zwarte markt...
Dan moet je seriously dus al minstens 3 weken van te voren voor deur gaan liggen in een slaapzak. Nou ja, aan de andere kant is dat wel weer erg rock 'n roll en dus erg Hannah Montana.quote:
Zelfs Britney Spears heeft nog betere rock nummers gemaaktquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef Marble het volgende:
Hmm, nu MOET EN ZAL ik ook naar een Hannah Montana concert. Maar wat te doen met die woekerprijzen op de zwarte markt...
Het wordt mijn nieuwe levensmotto denk ik. Veruit de mooiste zin die ik dit jaar gehoord heb...quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:36 schreef Marble het volgende:
Haar teksten zijn ook erg goed en inspirerend.
"Life's what you make it, so let's make it ROCK!"
Nou, wat valt daar nou tegen in te brengen? Dat is toch een waarheid als een koe?
Same here. If we were a movie heeft ook zo'n fantastische tekst, net als Nobody's perfect:quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het wordt mijn nieuwe levensmotto denk ik. Veruit de mooiste zin die ik dit jaar gehoord heb...
Het staat zelfs in de OP, bitch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef optifree het volgende:
Niemand die tot nu toe heeft opgemerkt dat dit gewoon een TV-serie is![]()
Dat word pas duidelijk als je het gequote stukje in de OP leestquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Het staat zelfs in de OP, bitch.
Maar het gaat hier over haar muziek. Die rawkt.
quote:
quote:
Ja, nee, niks, maar er moet toch íets zijn? Opeens dragen 15-jarigen meisjesbroeken, dansen ze op liedjes die gaan over 'together we can do it, let's go, yay!' en accepteert iedereen dit soort ingeblikte meuk als 'rock', terwijl zelfs 'pop' nog te edgy is voor deze mierzoete meuk.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:16 schreef Yorrit het volgende:
wat heeft dat er nu weer mee te maken
de tijd van heavy metal, toen rock nog was om je ouders te schokkenquote:Op donderdag 22 november 2007 18:40 schreef Nosh het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat kinderen gewoon dóm waren en zichzelf op barbeques gooiden? Ik mis het!
http://en.wikipedia.org/wiki/Jackass_(TV_series)#Controversyquote:Op donderdag 22 november 2007 18:43 schreef Yorrit het volgende:
[..]
de tijd van heavy metal, toen rock nog was om je ouders te schokken
Rockchicksquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:52 schreef Marble het volgende:
Jahoor, rockchicks als Avril Lavigne, Kelly Clarkson, Hilary Duff, Lindsay Lohan..........
Ik zie dit topic nu pas (vandaar de late reactie). En dacht voordat ik het aanklikte al 'nu krijgen we zo'n archetypisch overdreven Amerikaans Cosmogirl-trutje te zien'. En zeer waarschijnlijk blond.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef Marble het volgende:
zijn je oren dood ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:04 schreef Marble het volgende:
Ik vond (en vind) dat net iets te veel, maar als ze naar NL komt ga ik zekerquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Juicyhil het volgende:
Was geweldig afgelopen zondag, in de O2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |