Schokkend nieuws jongens!
![]()
Flauwe Floortje
![]()
, het smakeloze suckass suffertje dat zo heerlijk ingemaakt werd door Roelerende Raffaela in de finale, gaat meedoen aan
Sterren dansen op het ijs!
![]()
,
![]()
,
![]()
.
Dat SCHREEUWT natuurlijk om een topique om de meeste creatieve manieren te bedenken waarop de Celine Dion-wannabe we all love to hate door het ijs gaat zakken, sleutelbenen gaat breken, genadeloos beledigd gaat worden door Gerard Joling, of op enigerlei andere wijze weer heerlijk voor paal gaat staan op national television zoals ze dat ook al zo onbaatzuchtig elke week opnieuw deed tijdens Idols. Ik kan nu al niet wachten op haar debuut op de scheve schaats!
Maar nu eerst vast op zoek naar een ijszaag om een wak in dat ijs te zagen. Blub blub, Floor!
Floortje Smit in een reactie, enkele minuten nadat het breaking news naar buiten kwam: "Ja ik hou gewoon van ijs, weet je. Pistache-, vanille-, chocolade-, aarbeien- of Rob de N-, het is mij om het even!"
Enige seconden later werd Floortje op het hoofd gepoept door een duif.[ Bericht 4% gewijzigd door Marble op 15-10-2007 07:10:34 ]
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.