abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 oktober 2007 @ 06:45:10 #1
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53941421
Schokkend nieuws jongens! Flauwe Floortje , het smakeloze suckass suffertje dat zo heerlijk ingemaakt werd door Roelerende Raffaela in de finale, gaat meedoen aan Sterren dansen op het ijs! , , .

Dat SCHREEUWT natuurlijk om een topique om de meeste creatieve manieren te bedenken waarop de Celine Dion-wannabe we all love to hate door het ijs gaat zakken, sleutelbenen gaat breken, genadeloos beledigd gaat worden door Gerard Joling, of op enigerlei andere wijze weer heerlijk voor paal gaat staan op national television zoals ze dat ook al zo onbaatzuchtig elke week opnieuw deed tijdens Idols. Ik kan nu al niet wachten op haar debuut op de scheve schaats!

Maar nu eerst vast op zoek naar een ijszaag om een wak in dat ijs te zagen. Blub blub, Floor!

Floortje Smit in een reactie, enkele minuten nadat het breaking news naar buiten kwam: "Ja ik hou gewoon van ijs, weet je. Pistache-, vanille-, chocolade-, aarbeien- of Rob de N-, het is mij om het even!"
Enige seconden later werd Floortje op het hoofd gepoept door een duif.

[ Bericht 4% gewijzigd door Marble op 15-10-2007 07:10:34 ]
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_53941548
Jaloers, Marble?
  maandag 15 oktober 2007 @ 07:43:25 #3
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53941563
Absoluut, ik wou ook dat ik kon zingen als een kraai en zo saai was als een theedoek. Ik BARST echt van de afgunst.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_53942167
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:09:50 #5
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53942205
Sterf aan cholera chans, IK WIL EEN APART TOPIQUE VOOR DE ENERVERENDE SCHAATSAVONTUREN VAN FLOORTJE!

*stampvoet*
pi_53942622
Nieuws? Dat ze mee gaat doen aan die show was al tijden bekend
(Un)masking for the greater good.
pi_53943113
Ja, dat wordt al zo'n beetje in elk topic gemeld !

Hoe gaat het met de oud-Idols? Daar dus!

Flauwe Floortje !
Roelerende Raffaëla !

Floortje-afzeiktopic !

Oké, het krijgt een kans !

[ Bericht 42% gewijzigd door Svensational op 15-10-2007 10:28:33 ]
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_53945166
Dat is oud nieuws
pi_53945530
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:49 schreef Dark1 het volgende:
Dat is oud nieuws
Behoorlijk, maar toch leuk dat we weer een centraal Floortjetopic hebben.
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:18:28 #10
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_53945976
Luister boppers...Floortje heeft gewoon een lekker bekkie en is aantrekkelijk. Beter dat die winnares Rafaella die zwanger werd om vooruit te komen en nu een beetje loopt af te geven op idols en sterallures heeft.
Dus ik wacht de caps af wanneer Floortje op de schaats is te zien.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_53946573
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:18 schreef tgs. het volgende:
Luister boppers...Floortje heeft gewoon een lekker bekkie en is aantrekkelijk.
quote:
Beter dat die winnares Rafaella die zwanger werd om vooruit te komen
Dat denk ik niet, haar zwangerschap was niet gepland en kwam op een vreselijk onhandig moment. Vooruitgebracht heeft het haar zeker niet, ik zou eerder zeggen dat het haar carrière om zeep heeft geholpen.
quote:
en nu een beetje loopt af te geven op idols en sterallures heeft.
Ze heeft gewoon meegewerkt aan het previewprogramma Idols B4. In tegenstelling tot Boris, de arrogante kwal die nu neerkijkt op alles wat te maken heeft met Idols, dat hem heeft gebracht waar hij nu is.
quote:
Dus ik wacht de caps af wanneer Floortje op de schaats is te zien.
Dat zeer zeker.
pi_53950840
Floortje

Die OP En de TS
pi_53951723
Floortje
Wat een eer dat dit talent als enige van de Idols 3 kandidaten een eigen topic krijgt!
Ach ja, gelukkig kan er nog voldoende geschreven worden over Floortje.
Het is verdacht stil om bijv. een Raffa (behalve het nieuws dan dat ze gaat trouwen ).

En zoals tgs. meld: Floortje
Steppin out tonight
  maandag 15 oktober 2007 @ 18:42:00 #14
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53952143
Ik kan nu al niet wachten op die zure bek van Flora's moeder, wanneer haar dochter wederom een troosteloze aftocht beleven moet.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 15 oktober 2007 @ 18:52:40 #15
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53952309
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat wordt al zo'n beetje in elk topic gemeld !

Hoe gaat het met de oud-Idols? Daar dus!
Niemand leest die centrale kuttopiques. I know I don't. Dus dat werkt voor geen meter.
pi_53953080
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 18:52 schreef Marble het volgende:

[..]

Niemand leest die centrale kuttopiques. I know I don't. Dus dat werkt voor geen meter.
Nou dat klopt niet hoor. Nu al bijna 1600 views in dat topic, dus dat valt helemaal niet tegen. En wat heb je eigenlijk tegen Floortje? Kijk, ze steekt natuurlijk wat bleekjes af bij Raffaëla en ze heeft een enorm girl next door gehalte maar ze zingt prima (mooi album) en ik vind er niks mis mee. Alleen of ze er nou zo verstandig aan doet om mee te gaan doen met Sterren dansen op het ijs? Als ze denkt dat ze Maud naar de kroon kan steken dan rijdt ze toch een scheve schaats ...
  maandag 15 oktober 2007 @ 22:17:27 #17
88233 Steve
Still the best.
pi_53956221
Dat wordt natuuriljk hopen dat ze op z'n Telekids gezegd enorm op haar giecheltje gaat.

[ Bericht 1% gewijzigd door Steve op 15-10-2007 23:21:18 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_53957830
Floortje gaat het gewoon winnen.
That's all folks!
pi_53958687
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Floortje gaat het gewoon winnen.
Juistem!
Maar als je naar het spelersveld kijkt, lijkt me dat zelfs logisch.
Presentator Sipke Jan Bousema, oud-atlete / presentatrice Olga Commandeur, acteur Sander Foppele, acteur / presentator Ewout Genemans, zangeres Glennis Grace, actrice Melody Klaver, zangeres Maribelle, zangeres Floortje Smit en oud-voetballer en international Johnny Rep.

Zijn de BN'ers op
Steppin out tonight
pi_53959376
Ze zoeken het altijd in een lage categorie. Het doet pijn dat Rep zich hier aan waagt.
That's all folks!
pi_53959438
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zoeken het altijd in een lage categorie. Het doet pijn dat Rep zich hier aan waagt.
Doet ie niet.
pi_53959954
Okee, thanks. Doet me goed.
That's all folks!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:45:35 #23
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53960791
Ach, ze komt tenminste weer op tv.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_53962175
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, ze komt tenminste weer op tv.
Dat is wel waar. Ik vind het jammer dat het album van Floortje is geflopt. TEG moet zich duidelijk bezig houden met het managen van de bn'ers en niet met promotie van albums.
Steppin out tonight
pi_53965347
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 06:45 schreef Marble het volgende:
Dat SCHREEUWT natuurlijk om een topique om de meeste creatieve manieren te bedenken waarop de Celine Dion-wannabe we all love to hate door het ijs gaat zakken, sleutelbenen gaat breken, genadeloos beledigd gaat worden door Gerard Joling, of op enigerlei andere wijze weer heerlijk voor paal gaat staan op national television zoals ze dat ook al zo onbaatzuchtig elke week opnieuw deed tijdens Idols.
!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')