abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63615622
Heren en dames stovers, wie heeft er goede ideeen voor lekkere groenten in een stoofpot van sukadelappen en trappist?
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:43:36 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_63616337
Ha CF!

Ik kom doorgaans niet verder dan wortel en courgette. Ik vind het zoete van wortel lekker en de courgette wordt zo lekker drapperig en sauzig.

Ik heb ook wel eens iets met knolselderij gedaan, maar die stoof was geen succes. Kan ook aan de andere ingrediënten gelegen hebben, maar dat weet ik niet meer.

Maar CF, jij woont toch in Stoofpotten Paradijs? Kan de groenteboer je niet van advies dienen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_63617972
Leuk topic, ik ben ook gek op stoofpot!

*rent naar de slager voor stoofvlees voor vanavond*
pi_63620815
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 10:00 schreef borisz het volgende:
Ik ga vanavond voor Deze
Voor morgen en maandag ga ik deze maken.
Alleen vervang ik de paprika door wortels en courgette
pi_63620883
Duderina, het wordt dus wel knolselderij dat is juist perfect voor stoofvlees, vind ik. Net als bij erwtensoep: zo'n lekker hartig smaakje. Verder ui, spekjes en puy-linzen. En dat alles dan verdronken in lichtzoete Rochefort 8
  zaterdag 29 november 2008 @ 17:00:36 #256
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_63621538
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
Duderina, het wordt dus wel knolselderij dat is juist perfect voor stoofvlees, vind ik. Net als bij erwtensoep: zo'n lekker hartig smaakje. Verder ui, spekjes en puy-linzen. En dat alles dan verdronken in lichtzoete Rochefort 8
Is knolselderij erg sterk van smaak?
Ik weet werkelijk niet meer hoe het toen smaakte Volgens mij was dat voor die gekke stoofpot met pindakaas, die ik ooit, in een dag van VOLSLAGEN verstandsverbijstering, dacht te moeten maken.

Linzen erdoorheen! Dat lijkt me ook lekker!

@ Bluezz, die is met wodka! Ik plak 'm gewoon even hier hoor. De tip van borisz:
quote:
Ingrediënten
1200 g magere runderlappen 75 g roomboter 2 uien, gesnipperd 4 tenen knoflook, fijngesneden 2 rode paprika's, in blokjes 500 g champignons, in partjes 2 eetlepels paprikapoeder mild 1 vleesbouillontablet 50 ml wodka (slijter) 200 ml crème fraîche 2 eetlepels verse peterselie, fijngesneden Bereiden
Dep het vlees droog met keukenpapier en bestrooi het met zout en (versgemalen) peper. Verhit steeds 25 g boter in een grote braadpan en bak het vlees in 2 tot 3 porties mooi bruin. Schep het vlees uit de pan en fruit de ui en de knoflook in het bakvet. Voeg de paprika en de champignons toe en bak 5 minuten mee. Doe het vlees terug in de pan en schep het paprikapoeder erdoor. Schenk zo veel water langs de rand van de pan dat het vlees net onder staat. Verkruimel het bouillontablet boven de pan en breng het geheel aan de kook. Draai het vuur laag en stoof het vlees in 1 tot 2 uur zachtjes gaar. Neem de pan van het vuur en breng de stroga-noff op smaak met de wodka, de crème fraîche, de peterselie, zout en (versgemalen) peper naar smaak. Lekker met rijst of stokbrood en knapperige ijsbergsla.

Tip: 3x variatie op boeuf stroganoff.:
Tip: 30 minuten. Met deze varianten zet u de stroganoff in nog geen halfuur op tafel: vervang de magere runderlappen door runderreepjes naturel, roodbaarsfilet, kip- of kalkoenfilet of tofu.
Tip: Feestelijk met kalfsvlees. Neem kalfslappen en reken op een stooftijd van 1 uur. Lekker met geroosterde krieltjes en rucolasalade met zwarte olijven en crema di balsamico, een saus op basis van balsamicoazijn.
Tip: Budget. Rol kleine balletjes van half-om-halfgehakt. Stoof de gehaktballetjes in 15 tot 20 minuten gaar met de deksel op de pan. Lekker met kropsla, partjes ei en zelfgebakken broodsoldaatjes (reepjes brood in boter gebakken).
Bron: AH
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_63644415
En hij ziet er een kwaltieltje geleden zo uit :

De paprika hebben ik dus vervangen door wortels en courgette.
pi_63646059
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:

@ Bluezz, die is met wodka! Ik plak 'm gewoon even hier hoor. De tip van borisz:
Ingrediënten
1200 g magere runderlappen 75 g roomboter 2 uien, gesnipperd 4 tenen knoflook, fijngesneden 2 rode paprika's, in blokjes 500 g champignons, in partjes 2 eetlepels paprikapoeder mild 1 vleesbouillontablet 50 ml wodka (slijter) 200 ml crème fraîche 2 eetlepels verse peterselie, fijngesneden Bereiden
Dep het vlees droog met keukenpapier en bestrooi het met zout en (versgemalen) peper. Verhit steeds 25 g boter in een grote braadpan en bak het vlees in 2 tot 3 porties mooi bruin. Schep het vlees uit de pan en fruit de ui en de knoflook in het bakvet. Voeg de paprika en de champignons toe en bak 5 minuten mee. Doe het vlees terug in de pan en schep het paprikapoeder erdoor. Schenk zo veel water langs de rand van de pan dat het vlees net onder staat. Verkruimel het bouillontablet boven de pan en breng het geheel aan de kook. Draai het vuur laag en stoof het vlees in 1 tot 2 uur zachtjes gaar. Neem de pan van het vuur en breng de stroga-noff op smaak met de wodka, de crème fraîche, de peterselie, zout en (versgemalen) peper naar smaak. Lekker met rijst of stokbrood en knapperige ijsbergsla.
Dat recept heb ik dus gebruikt, maar ga er dus dik nat mee, letterlijk en heb jullie hulp nodig.
Ik heb dus alles gedaan wat er staat, maar het is veel te nat. De creme fraiche is al toegevoegd, maar het is net soep.
Hoe kan ik nu nog binden, inkoken? De smaak is geweldig moet ik zeggen en het geurt heerlijk. Maar het is veel te nat. Tips?

[ Bericht 25% gewijzigd door Dirkh op 30-11-2008 18:34:18 ]
pi_63646415
Inderdaad inkoken. Met een beetje bloem (in water) binden werkt ook goed, maar ik weet niet of dat lekker is als de creme fraiche er al doorheen zit.
Sweet and innocent...
pi_63646445
Als het nog te nat is zou ik het idd gewoon wat langer laten koken.
pi_63646458
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:45 schreef Innocence het volgende:
Inderdaad inkoken. Met een beetje bloem (in water) binden werkt ook goed, maar ik weet niet of dat lekker is als de creme fraiche er al doorheen zit.
Gaat de creme fraiche dan niet alsnog schiften?
pi_63646503
Ontbijtkoek erbij, en een maizenapapje maken en erbij.
NIET nog meer creme fraiche, dan krijg je een gevlokte soep
Bij mij is ie ook vrij nat... ik zeef het denk ik ook nog eventjes.
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 november 2008 @ 16:58:47 #263
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63646711
DIe van mij was ook redelijk dun.

Wat Inkoken hielp
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63647855
quote:
Op zondag 30 november 2008 16:58 schreef borisz het volgende:
DIe van mij was ook redelijk dun.

Wat Inkoken hielp
Ik heb het ook stevig in moeten koken, de smaak is goed. Dus straks maar proberen.
Prima recept, maar als je het recept precies volgt, dan is het meer soep. Volgende keer dus minder vocht.
pi_63649366
Ik heb het iets gezeefd, en op het laatst de peters. en cremef. erbij.
Zelfgemaakte aardpuree (uit de knijper) erbij....
Delicious
pi_63753656
Tijd Voor een stoofPot, zo met de natte sneeuw die met bakken uit de lucht komt....

Straks op mijn gemak eens kijken of er in dit topic lekker recepten staan... wel een top idee om er eentje over te beginnen!
pi_63936883
Deze heb ik vorige week gemaakt, was echt heerlijk

Hertenstoofpot
*500 gr. hertenpoulet
*1 prei
*1 blikje tomatenpuree
*1 teentje knoflook
*2 dl. rode wijn
*1 el. citroensap of wijnazijn
*1 pot wildfond
*1 el ketjap manis
*1 dl. slagroom
*peterselie
*selderie
*bieslook
*5 cm. winterwortel
*1 el. oregano of basilicum
*4 el. allesbinder
*60 gr. boter of margarine
*zout en peper

Bestrooi de hertenpoulet met zout en peper. Verwarm de boter in een pan en bak hierin het vlees rondom bruin. Voeg de prei in ringen toe en fruit deze mee. Voeg vervolgens de puree, kleingesneden knoflook, wijn, citroensap, wildfond, ketjap, wortel in blokjes en oregano toe en stoof dit gedurende ca. 100 minuten. Bind het stoofvocht bij met allesbinder en voeg de room en de gehakte tuinkruiden toe.
  zondag 21 december 2008 @ 18:33:01 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64215959
Deze staat hier nu op:

quote:
Ingrediënten
4 schouderkarbonades 25 g boter 2 tenen knoflook, in plakjes 2 rode uien, in dunne plakjes 250 g kastanjechampignons 4 takjes tijm, in kleinere takjes gebroken 150 ml paddenstoelenbouillon (van tablet) 150 ml rode wijn

Bereiden
Wrijf de karbonades in met zout en (versgemalen) peper. Verhit de boter in een hapjespan en bak de karbonades in 4-5 minuten bruin, keer ze halverwege. Verdeel de knoflook, de ui en de champignons rond het vlees en bak alles nog 3-4 minuten, schep de ui en champignons regelmatig om. Verdeel de takjes tijm tussen de groenten. Schenk de bouillon en wijn langs de rand van de pan bij het vlees of warm het vocht even apart op, voordat je het bij het vlees giet. Stoof de karbonades op matig hoog vuur in 45-50 minuten zachtjes gaar, keer de karbonades af en toe en laat het vocht intussen inkoken tot een licht gebonden jus. Serveer de karbonades met gekookte aardappelen of aardappelpuree en witlof of sperziebonen.
bron

We eten er gestoofde rodekool met appeltjes en pommes duchesse bij.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 21 december 2008 @ 18:59:21 #269
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64216903
En van de week eten we deze:
quote:
Riblappen in tomaten en balsamicojus

Hoofdgerecht voor 4 personen

2 eetl. vloeibaar bak en braad
700 g riblappen
zout en versgemalen peper
2 rode uien, in halve ringen
2 teentjes knoflook, gehakt
1 eetl. tomatenpuree
5 trostomaten, in stukjes
100 ml rode wijn
100 ml balsamicoazijn
1 blaadjes laurier
2 takjes tijm
300 ml rundvleesbouillon

Bereiden:
Verwarm de oven voor op 160ºC. Verwarm het vloeibare bakproduct in een ovenvaste braadpan. Wrijf het vlees in met zout en peper en braad het om en om aan in de boter. Neem het vlees uit de pan en fruit de uien en knoflook lichtbruin. Voeg de tomatenpuree en tomatenstukjes toe en bak even mee. Leg het vlees terug in de pan en giet de wijn, balsamicoazijn en kruiden toe en voeg zo veel bouillon toe dat het vlees net onder staat. Breng het aan de kook en laat het vlees afgedekt in de oven circa 2,5 uur tegen de kook aan garen.

Bron
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:51:30 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64298154
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:
En van de week eten we deze:
[..]

[ afbeelding ]

Bron
Die staat nu op! Ziet er heerlijk uit (de tomaat maakt de saus heel mooi bruin)
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[ afbeelding ]
[..]

bron

We eten er gestoofde rodekool met appeltjes en pommes duchesse bij.
En deze was écht zalig! Wauw! Grote aanrader. We hebben hem wel wat langer laten stoven dan voorgeschreven en er is ook wel wat meer knoflook doorgegaan, alsook laurier.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64406880
Voor morgen staat het volgende stoofpotje op het programma

[Fok!-kookboek] Stoofpotten
pi_64486790
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 18:55 schreef Sylvana het volgende:
Voor morgen staat het volgende stoofpotje op het programma

[Fok!-kookboek] Stoofpotten
Hij smaakte goed Zeker voor herhaling vatbaar
pi_64490388
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef godkelere het volgende:
K wil ook een braadpan gaan kopen! Weer eens wat anders dan de koekenpan Zijn deze van ikea goed??!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40131725
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50087699
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70101166
Prima pannen. Voor een braad of stoofpan zou ik gietijzer kiezen, dus een van de bovenste 2. Dikke gietijzeren bodem verspreidt de warmte, en houdt die goed vast.

emaille kan beschadigen, stukjes kunnen er afspringen. Die andere, van ruw ijzer, heb ik wel eens gezien en vond ik erg mooi. Ik heb een soortgelijke ruwe, onbehandelde pan, maar dan met ijzeren deksel. Met een glazen deksel kun je zien hoe lekker je stoofpotje borrelt, dat lijkt me een pluspunt
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_64491025
ik heb hier een heerlijke griekse stoofpot, vraag me niet naar de hoeveelheden, dat is een kwestie van gevoel.
stukken lamsvlees,( liefs schouder) met peper en zout in de olijfolie aanbraden, dan uit de pan halen.
in dezelfde pan: fijngehakte knoflook, uien en bleekselderij smoren.
vlees er weer bij, mengen met stukken wortel, oregano, stukjes tomaat,en witte wijn, eventueel wat water.
een paar uur stoven.
vuur weer hoog en pasta erbij doen,
10 minuten laten koken.
klaar.
pi_64496616
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:28 schreef godkelere het volgende:
K wil ook een braadpan gaan kopen! Weer eens wat anders dan de koekenpan Zijn deze van ikea goed??!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40131725
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50087699
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70101166
Ik heb een kleine groene ronde uit de senior serie voor kleine stoofpotjes, bevalt prima.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64640374
Runderlappen in de aanbieding bij de AH Tijd voor Boeuf Bourguignon dus
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_64643332
Ik wil komende week een stoofpotje maken, maar heb wat advies nodig (wellicht staat deze info al in een van de stoofpottopics, maar ik kon het zo snel niet vinden).

Ten eerste, welk vlees moet ik hebben? Ik wil het graag met rundvlees maken, maar welk soort kan ik het best kopen? Sucadelappen, riblappen, runderlappen, ik weet het verschil niet...

Ten tweede, ik wil na het toevoegen van het vocht het hele handeltje naar de oven verplaatsen. Op welke temperatuur kan ik de oven het best zetten?

Alvast bedankt!

zondag 4 januari 2009 @ 13:36:59 #279
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64643379
Jullie motten allemaal die twee laatste stoofpotten van mij maken.
En snel een bitje.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64643612
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:36 schreef Duderinnetje het volgende:
En snel een bitje.
Volgende keer Gelukkig zijn die runderlappen nog in de aanbieding tot de 11e
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_64654318
Even een vraagje over dit recept is het aan te raden om de trostomaten vantevoren te ontvellen? Ik hou niet zo van die velletjes namelijk
  zondag 4 januari 2009 @ 18:00:00 #282
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64654473
Wij hebben van de velletjes niets, nada, noppes teruggevonden! helemaal weggesmolten. Maar anders doe je het toch gewoon? Of je koopt ontvelde tomaten (blik). Moet volgens mij net zo goed kunnen!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 4 januari 2009 @ 18:05:07 #283
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_64654649
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:36 schreef Duderinnetje het volgende:
En snel een bitje.
Ja, m'vrouw..
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 januari 2009 @ 15:43:39 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64773116
Dude wat kan je het er beste bij doen, rijst of aardappelen oid ?

Het Grote Stoofpotten Topic Deel 3
pi_64774137
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef borisz het volgende:

Ik ga er zo aan beginnen (voor do en vrij) en doe er do rijst bij en vrij krieltjes
pi_64785522
terugvindpot
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:52:26 #287
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64788894
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef borisz het volgende:

Ik ben geen liefhebber van rijst, maar dat kan prima natuurlijk. ik doe het oerhollands met aerdeppels d'r bie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:54:17 #288
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64788981
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:35 schreef FloggingMolly het volgende:
Ik wil komende week een stoofpotje maken, maar heb wat advies nodig (wellicht staat deze info al in een van de stoofpottopics, maar ik kon het zo snel niet vinden).

Ten eerste, welk vlees moet ik hebben? Ik wil het graag met rundvlees maken, maar welk soort kan ik het best kopen? Sucadelappen, riblappen, runderlappen, ik weet het verschil niet...

Ten tweede, ik wil na het toevoegen van het vocht het hele handeltje naar de oven verplaatsen. Op welke temperatuur kan ik de oven het best zetten?

Alvast bedankt!

je moet lekker doorregen vlees hebben, zodat de vetjes de boel lekker mals maken. En verder koop ik gewoon altijd het vlees dat het recept vermeldt.

Ja, ik zet de pan ook wel eens in de oven. Vooral niet te heet. 80 graden of zo. Denk ik. Weet iemand dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 07-01-2009 23:03:20 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 januari 2009 @ 21:57:02 #289
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64789123
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ben geen liefhebber van rijst, maar dat kan prima natuurlijk. ik doe het oerhollands met aerdeppels d'r bie.
Ok . Ik beslis vrijdagmorgen .
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:05:51 #290
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_64789640
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef borisz het volgende:

[..]

Ok . Ik beslis vrijdagmorgen .
Ik ken ook wel mensen die stoofpot met een lekker stuk vers Turks brood eten. Lekker dippen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_64792720
Ik denk het lekkerst met aardappels/krieltje boris! Heb net even geproefd - ziet er heeeeeerlijk uit - en het leent zich niet echt voor rijst.
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:02:07 #292
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_64807162
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ken ook wel mensen die stoofpot met een lekker stuk vers Turks brood eten. Lekker dippen.
Ik mik de aardappels altijd bij de stoofpot in en dan ook nog een stuk brood erbij.
The best of both worlds
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_64843806
ben sinds zaterdag ook een trotse bezitster van een loodzware gietijzeren braadpan
pi_64846305
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:04 schreef mascara-klodder het volgende:
ben sinds zaterdag ook een trotse bezitster van een loodzware gietijzeren braadpan
Fijn!

Ik heb ook weer zin in een stoofprutje. Ik ga zo even het vlees uit de vriezer halen en dan morgen een maken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 januari 2009 @ 12:13:37 #295
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64846482
Riblappen in tomaten en balsamicojus

Staat nu in de oven, wat ik proefde was
pi_64846702
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:08 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Fijn!

Ik heb ook weer zin in een stoofprutje. Ik ga zo even het vlees uit de vriezer halen en dan morgen een maken.
Ben er ook zo happy mee Echt weer een toevoeging op alles wat ik al heb
Voor de liefhebbers, bij de V&D, van 50 euro voor 25 euro....kijk dan kan je nog eens een pannetje kopen.
(ik heb 'm gekregen van vriendlief btw )

Ik heb receptje van Dude die Borisz vandaag maakt even overgeschreven, staat voor volgende week op het menu
pi_64846912
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ben er ook zo happy mee Echt weer een toevoeging op alles wat ik al heb
Voor de liefhebbers, bij de V&D, van 50 euro voor 25 euro....kijk dan kan je nog eens een pannetje kopen.
(ik heb 'm gekregen van vriendlief btw )

Ik heb receptje van Dude die Borisz vandaag maakt even overgeschreven, staat voor volgende week op het menu
Hoe groot istie?
pi_64847209
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:26 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hoe groot istie?
je hebt bij ikea 2 soorten, de ronde en de ovale(die is groooot en staat ook nog op mijn verlanglijstje, vriendlief misschien toch een creusje aanpraten zodat ik zijn ovale ikea-pan krijg )

Maargoed, het formaat van die ronde dus

soeppannen en braadpannen kunnen me niet groot genoeg zijn

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2009 12:36:28 ]
pi_64847645
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

je hebt bij ikea 2 soorten, de ronde en de ovale(die is groooot en staat ook nog op mijn verlanglijstje, vriendlief misschien toch een creusje aanpraten zodat ik zijn ovale ikea-pan krijg )

Maargoed, het formaat van die ronde dus

soeppannen en braadpannen kunnen me niet groot genoeg zijn
Die is toch niet zo heel groot? Die heb ik ook maar dan voor de kleine tweepersoons stoofpotjes.
Ik heb ook zo'n megading waar dat pannetje wel drie keer in kan maar die gebruik ik vooral voor pastasauzen e.d. En af en toe maak ik daarin een enorme pan met stoof om in bakjes in te vriezen. Lekker met patatjes en rode kool.
pi_64847864
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Die is toch niet zo heel groot? Die heb ik ook maar dan voor de kleine tweepersoons stoofpotjes.
Ik heb ook zo'n megading waar dat pannetje wel drie keer in kan maar die gebruik ik vooral voor pastasauzen e.d. En af en toe maak ik daarin een enorme pan met stoof om in bakjes in te vriezen. Lekker met patatjes en rode kool.
idd niet zo heel groot (vandaar dat ik ook heel graag die ovale zou willen hebben ), maar groot genoeg om een flinke stoofpot in te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')