Morgen zullen ze met TNT Post geleverd worden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:34 schreef beequeen het volgende:
Naad krijgt dus ook nieuwe borsten van Dr. Laban, geweldige verhaallijn![]()
yes weg ermee nu in haar holquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Nadia voelt een dierlijke aantrekkingskracht tot Luc, en Dennis...tja...........![]()
Ja viel ook om toen ik dat hoorde!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef Vandaag... het volgende:
N: zoeits heb ik nooit gevoeld bij exen
D. zoveel liefde
N: nee, zoveel aantrekkingskracht voor een ander
Hahaha LOL
Kun jij misschien verhuizen naar een sexsitequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef tony38 het volgende:
hji ga weg ,nu wil ik haar in haar hol
Loop maar weer weg, loop maar weer wegquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:38 schreef farscapevr6 het volgende:
hahahaha das t enige wat em wel gaat lukken
weglopen
HAHA Mooie!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt tegen Nadia buiten dat het te laat is en hij naar huis gaat. Binnen wordt het gevierd.
[ afbeelding ]
het verhaal wordt steeds mooierquote:
Wou net zeggen, wel blijven denken om de Audio!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef ricofromrio het volgende:
niet schreeuwen dennix
Op zich uitstekend nieuws.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:38 schreef diedirk het volgende:
Yesssssss
Het is klaar voor Dennis, hij vertrekt!!!!!
Het zou mooi zijn als ie Brian nog een stoot voor z'n harses zou geven. Z'n laatste kans om te knallen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:39 schreef the_undertaker het volgende:
NU moet Dennis naar binnen, dan ziet ie weer de smile van Brain.. dat wordt knalleeeeee![]()
Dat wijf wil al niet meer wakker worden als d'r haar een tint te donker isquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
Nadia wil niet meer wakker worden morgenochtend.
Wat een tranentrekker![]()
Ze hoeven toch niet te trouwen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef Ricard0j het volgende:
Ahh ze is verliefd op Dennis en op Luc.
Helaas is polygamie hier verboden in Nederland..
Hoop dat ie letterlijk knallend de poort uitgezet wordt. Eindelijk weer een echte escalatiequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het verhaal wordt steeds mooier
nu nog een fikse ruzie en koffers pakken en mijn avond is compleet
Ik moet morgen vroeg opquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:39 schreef Kaleddis het volgende:
DGK fan, snel op de brommert naar het hek![]()
tony38, nou weten we het wel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef tony38 het volgende:
hji ga weg ,nu wil ik haar in haar hol
Precies, niks is wat het lijkt in dat hok.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich uitstekend nieuws.
Maar toch: eerst zien, dan geloven.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Ik voel echt meer aantrekkingskracht voor Luc"
[ afbeelding ]
Ik ben nog open, hij kan zich hier melden!!! Wil er zelfs nog een spoedaanvraag van maken!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weet iemand tot hoe laat het loket "Aanvragen 24 uur" geopend is op Zondag ?
en dan zingen we met zijn allen: surprise surprise... het onverwachte is de mooiste prijsquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoop dat ie letterlijk knallend de poort uitgezet wordt. Eindelijk weer een echte escalatie![]()
Hoeveel was het nou helemaal?? wat een achterlijke sociale stoornis hebben deze twee mensen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:41 schreef Prospera het volgende:
Naad doet drama ten top:
Ik wil niet meer wakker worden morgenochtend als ik nuchter ben.
Nix: geef je dit allemaal op
Slaap zacht Nadiaquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
Nadia wil niet meer wakker worden morgenochtend.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg opHad al LANG in bed moeten liggen
Mijn arme ventje. Heb net wel een traantje gelaten hoor......![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "We hadden toch al besproken dat we hierbuiten zouden gaan samenwonen !"
Nadia : "Ja, maar als ik met Luc dans ......"
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix : "We hadden toch al besproken dat we hierbuiten zouden gaan samenwonen !"
Nadia : "Ja, maar als ik met Luc dans ......"
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:44 schreef rooie3 het volgende:
Dan gaan we nu naar huis.Oke goed plan doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tot nooit meer ziens.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:44 schreef Vandaag... het volgende:
wat een achterlijke sociale stoornis hebben deze twee mensen.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:43 schreef the_undertaker het volgende:
1 ding snap ik niet... Waarom altijd dit soort dingen op zondagavond
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:45 schreef beequeen het volgende:
Nog beter, Naad zegt : Samen de poort uit en van elkaar houden.
Het wordt steeds mooier.![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:45 schreef beequeen het volgende:
Nog beter, Naad zegt : Samen de poort uit en van elkaar houden.
Het wordt steeds mooier.![]()
![]()
Ze voelt een vriendschap DUH !!! En ze wil samenwonen en trouwen en oh ja een zoontjequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:44 schreef HoneyBunny het volgende:
Yeah, ze gaan allebei weg!!
Slaap lekker en wie weet staat Dennis binnenkort voor je deurquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg opHad al LANG in bed moeten liggen
Mijn arme ventje. Heb net wel een traantje gelaten hoor......![]()
in haar hol en dan eruit alebei hiepiequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:45 schreef Ricard0j het volgende:
Nou mensen, hun seks is iig wel goed
ECH NIE !!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:44 schreef Borga het volgende:
[..]
en laat je vriend maar in de steek en laat je vriend maar in de steek.
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ECH NIE !!![]()
Als hij vanacht de poort uitloopt en jij sms't me maak ik er
gewoon een ziekmelding op mijn werk van !!! EN STA IK DAAR....VOOR MIJN SKATTIE !!
(Sorry, ben ONTZETTEND emotioneel nu...)
Je Avatar klopt helemaal hierquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:47 schreef Ziet het volgende:
samen naar huis olee oleee
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Da's natuurlijk ook een leuke: samen je 24uurs aanvragen en hem dan zelf stiekem weer intrekken.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ECH NIE !!![]()
gewoon een ziekmelding op mijn werk van !!! EN STA IK DAAR....VOOR MIJN SKATTIE !!
Oh jeequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ECH NIE !!![]()
ik begrijp het....sorry..slaap ze...ik sms jequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ECH NIE !!![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Da's natuurlijk ook een leuke: samen je 24uurs aanvragen en hem dan zelf stiekem weer intrekken.
Natuurlijk wil ze dat, hoe groter haar uitspraken zijn hoe beter.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
Nu wil ze weer samen de kooi uit en gelukkig worden.... weirdo.
Ach wel nee ze wil Dennis geen pijn doen en lult slap omdat ze donders goed weet dat ze fout zit de slang.......quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
Nu wil ze weer samen de kooi uit en gelukkig worden.... weirdo.
whahahahaquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Loop maar weer weg, loop maar weer weg![]()
Ik denk dat het hokje inmiddels door heeft dat fora en TV kijkers Naad en Dennix uitkotsen, afvoeren dus.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:48 schreef Disana het volgende:
Sterktequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ECH NIE !!![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:46 schreef diedirk het volgende:
Wat doet Luc nu?
Ze moeten dus toch weer een setje worden van de FEBO, treurig.
Nadia en Denix praten alles weer goed, wat een toneelspel
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:49 schreef Stupidisco het volgende:
Dennix is in het normale leven een hele stoere gozer !!! knip
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:51 schreef ricofromrio het volgende:
conclusie Dennix moet meer man zijn
dan is nadia minder slet
![]()
Oeps, glasverzekering in de aanslag?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:51 schreef mazaru het volgende:
Kijk uit!! Dennix dreigt dat hij zijn ware woeste aard gaat laten zien
Wat mij betreft zeer graag. Maar ik zou Nadia nog wel voor zoiets aanzien.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat het hokje inmiddels door heeft dat fora en TV kijkers Naad en Dennix uitkotsen, afvoeren dus.![]()
Geen vaderfiguur gehad...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:47 schreef Sonique het volgende:
Echt, ik ben absoluut geen dennis fan ofzo. Maar die domme hoer speelt mij teveel met gevoel van andere. Het is een vuile teef die er alles aan zal doen om in de aandacht te staan.
het is niet voor niks dat ze niet lang zonder een relatie kan. Ze zoekt bevestiging, maar in een geheel verkeerde plek. Ze vult de leegte die ze in zich heeft met een grote lul, en het liefst van zoveel mogelijk gasten.
Dat wijf is gestoord en moet eens flink op haar plek gezet worden..
En ik hoop echt dat Luc dit gaat doen.
Oh ja das ook een leuke om van iemand af te komenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:53 schreef pasjesjen het volgende:
ik verdien jou niet jank jank jank
Het hokje ziet dat iedereen het alleen maar over Nix&Nada heeftquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat het hokje inmiddels door heeft dat fora en TV kijkers Naad en Dennix uitkotsen, afvoeren dus.![]()
Skattie toch, maar je lief wordt wel erg agressief op dit moment.quote:
Camera! of redactie het wel allemaal ziet dat ie z'n 'belofte ' nakomt !!:Pquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dennis kijkt steeds naar links...staat daar de autocue?
100% mee eens, maar Dennix slikt het gewoon.. onbegrijpelijk..quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:
Nadia: "Dennis je bent te lief voor me"
Een grotere belediging dan dat kan een man niet krijgen van een vrouw
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dennis kijkt steeds naar links...staat daar de autocue?
Precies... bij mij gaan ze op mute, wat een zielig stel zeg, afvoeren die hapquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:55 schreef Disana het volgende:
Nu gaat het over in poppenkast.
Start je brommert maar... nix is all yours.quote:
Amen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:47 schreef Sonique het volgende:
Echt, ik ben absoluut geen dennis fan ofzo. Maar die domme hoer speelt mij teveel met gevoel van andere. Het is een vuile teef die er alles aan zal doen om in de aandacht te staan.
het is niet voor niks dat ze niet lang zonder een relatie kan. Ze zoekt bevestiging, maar in een geheel verkeerde plek. Ze vult de leegte die ze in zich heeft met een grote lul, en het liefst van zoveel mogelijk gasten.
Dat wijf is gestoord en moet eens flink op haar plek gezet worden..
En ik hoop echt dat Luc dit gaat doen.
Fucking hell.... ik voel me nu minstens 10 keer beledigd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:54 schreef Frasier het volgende:
Nadia: "Dennis je bent te lief voor me"
Een grotere belediging dan dat kan een man niet krijgen van een vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |