Morgen zullen ze met TNT Post geleverd worden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:34 schreef beequeen het volgende:
Naad krijgt dus ook nieuwe borsten van Dr. Laban, geweldige verhaallijn![]()
yes weg ermee nu in haar holquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef yellowfirst het volgende:
Nadia voelt een dierlijke aantrekkingskracht tot Luc, en Dennis...tja...........![]()
Ja viel ook om toen ik dat hoorde!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef Vandaag... het volgende:
N: zoeits heb ik nooit gevoeld bij exen
D. zoveel liefde
N: nee, zoveel aantrekkingskracht voor een ander
Hahaha LOL
Kun jij misschien verhuizen naar een sexsitequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef tony38 het volgende:
hji ga weg ,nu wil ik haar in haar hol
Loop maar weer weg, loop maar weer wegquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:38 schreef farscapevr6 het volgende:
hahahaha das t enige wat em wel gaat lukken
weglopen
HAHA Mooie!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Dennis zegt tegen Nadia buiten dat het te laat is en hij naar huis gaat. Binnen wordt het gevierd.
[ afbeelding ]
het verhaal wordt steeds mooierquote:
Wou net zeggen, wel blijven denken om de Audio!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef ricofromrio het volgende:
niet schreeuwen dennix
Op zich uitstekend nieuws.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:38 schreef diedirk het volgende:
Yesssssss
Het is klaar voor Dennis, hij vertrekt!!!!!
Het zou mooi zijn als ie Brian nog een stoot voor z'n harses zou geven. Z'n laatste kans om te knallen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:39 schreef the_undertaker het volgende:
NU moet Dennis naar binnen, dan ziet ie weer de smile van Brain.. dat wordt knalleeeeee![]()
Dat wijf wil al niet meer wakker worden als d'r haar een tint te donker isquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
Nadia wil niet meer wakker worden morgenochtend.
Wat een tranentrekker![]()
Ze hoeven toch niet te trouwen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef Ricard0j het volgende:
Ahh ze is verliefd op Dennis en op Luc.
Helaas is polygamie hier verboden in Nederland..
Hoop dat ie letterlijk knallend de poort uitgezet wordt. Eindelijk weer een echte escalatiequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het verhaal wordt steeds mooier
nu nog een fikse ruzie en koffers pakken en mijn avond is compleet
Ik moet morgen vroeg opquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:39 schreef Kaleddis het volgende:
DGK fan, snel op de brommert naar het hek![]()
tony38, nou weten we het wel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef tony38 het volgende:
hji ga weg ,nu wil ik haar in haar hol
Precies, niks is wat het lijkt in dat hok.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich uitstekend nieuws.
Maar toch: eerst zien, dan geloven.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Ik voel echt meer aantrekkingskracht voor Luc"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |