Ik heb enkel de films gezien die automatisch door zijn en Elsker dig for Evigt, dus dan houdt het helaas al snel op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog meer bijkomende stemmen worden gewaardeerd, voorlopig beslis ik 8 van de 11 duels in mijn eentje, dat is wat overdreven en ook niet echt representatief.
Tuurlijk wel, want Brodre is beter dan Festen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:08 schreef Gillingham het volgende:
Steeds maximaal één film gezien. Heel misschien een update, maar dat zou dat het laatste duel zijn en dat is niet zo zeer nodig.
Ik bedoel eigenlijk ook niet letterlijk snob, maar omdat er zo weinig gestemd wordt krijgt het een beetje als vanzelf die status hier op fok. De Deense drama's en komedies zijn inderdaad toegankelijk genoeg.quote:Op maandag 29 oktober 2007 00:45 schreef cwk het volgende:
Nou nou snob..Niet bepaald snobfilms. Dat spul van Anders Thomas Jensen (geschreven of geregisseerd) is allemaal nieuw en hip.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:58 schreef Falco het volgende:
Yes, dat worden twee updates voor mij!
Verrassend.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik gooi het zowaar dicht.
1e ronde
Festen - Brodre 1-4
Ja. Ik heb Brodre nog niet gezien. Maar Festen is toch een film, die bij veel mensen geliefd is. Hij stond in de top 100 en de schaduwlijst. (er zijn ook wat haters, dat weet ik) Dus vind ik het verrassend als zo'n film eruit gaat.quote:
Festen heeft de 'naam' inderdaad, maar zelf vind ik Brodre kwalitatief beter dan Festen. blijkbaar ben ik dus niet de enigequote:Op zaterdag 10 november 2007 18:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb Brodre nog niet gezien. Maar Festen is toch een film, die bij veel mensen geliefd is. Hij stond in de top 100 en de schaduwlijst. (er zijn ook wat haters, dat weet ik) Dus vind ik het verrassend als zo'n film eruit gaat.
Ik heb alleen Efter brylluppet en Brødre gezien, die ik beide erg goed vond. Ordet ben ik wat huiverig voor, maar Elsker dig for evigt ga ik zeker nog zien, wellicht nog voor de sluitingsdatum.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit zijn veel te weinig stemmen, dit gaat voorlopig nog niet dicht.
Als ze in de videotheek lagen zou ik dat echt wel willen doen, maar dat valt helaas tegen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:27 schreef Falco het volgende:
Kom op FOK!kers, dit is één van de tofste tournamenten die ooit georganiseerd is, updaten dus die handel! Al die Deense films zijn stuk voor stuk ontzettend goed. Ik bedoel, deze post is zelfs niet eens cynisch bedoeld, kun je nagaan!
Elsker dig for evigt inmiddels gezien. Ook weer erg goed, kwart puntje minder dan Brødre.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:45 schreef Arcee het volgende:
Ik heb alleen Efter brylluppet en Brødre gezien, die ik beide erg goed vond. Ordet ben ik wat huiverig voor, maar Elsker dig for evigt ga ik zeker nog zien, wellicht nog voor de sluitingsdatum.
Susanne Bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zondag 2 december 2007 14:33 schreef cwk het volgende:
De juiste winnaar. Bedankt SoK, uitstekend tournament.
Inderdaad, en Bleeder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:37 schreef OneMe het volgende:
gvd zie ik deze thread nu pas. hoe konden jullie pusher vergeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |