Als ze in de videotheek lagen zou ik dat echt wel willen doen, maar dat valt helaas tegen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:27 schreef Falco het volgende:
Kom op FOK!kers, dit is één van de tofste tournamenten die ooit georganiseerd is, updaten dus die handel! Al die Deense films zijn stuk voor stuk ontzettend goed. Ik bedoel, deze post is zelfs niet eens cynisch bedoeld, kun je nagaan!
Elsker dig for evigt inmiddels gezien. Ook weer erg goed, kwart puntje minder dan Brødre.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:45 schreef Arcee het volgende:
Ik heb alleen Efter brylluppet en Brødre gezien, die ik beide erg goed vond. Ordet ben ik wat huiverig voor, maar Elsker dig for evigt ga ik zeker nog zien, wellicht nog voor de sluitingsdatum.
Susanne Bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zondag 2 december 2007 14:33 schreef cwk het volgende:
De juiste winnaar. Bedankt SoK, uitstekend tournament.
Inderdaad, en Bleeder.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:37 schreef OneMe het volgende:
gvd zie ik deze thread nu pas. hoe konden jullie pusher vergeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |