Ik ben van de partij. Ik kan elke avond en vrijdag t/m zondag heel de dag mits er geen dingen tussenkomen danquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:18 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, hop, wie wil? (Alleen FOK!kers gaarne)
En wie wil wat? (Welke gamemode bijvoorbeeld?) En hoe? (Vier tegen vier bijvoorbeeld?) En wanneer? (Weekenden? Liever doordeweeks? Avonden? Middagen?)
Houd het topic in de gaten voor verdere vorderingen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:06 schreef BMH het volgende:
bump
die van mij is binnenkort ook wegquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
Als ik Halo nog had had ik graag mee gedaan!
![]()
QFT.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
Dus niet zoals dat fiasco van een GoW toernooi.
Eens, en ik ben wel voor.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
Ik wil best meedoen, maar dan OF Alleen Team slayer met mijn eigen groep tegen andere groepen, en duidelijke straf punten voor niet op komen dagen.
Dus niet zoals dat fiasco van een GoW toernooi.
OF alleen lone wolves.
Niet alleen de beste uit een TEAM based potje eruit vissen omdat ze net even mazzel hadden dat ze wat kills konden pakken van een ander.
Dus eigenlijk zouden het dan 2 toernooien moeten zijn, Team en Solo
Ja. Alleen zijn ze er nog niet over uit wie de 2e plek behaald.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
Loopt lekker strorm hier.
Zijn er al plannen gemaakt?
Wat mij betreft nog nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
Loopt lekker strorm hier.
Zijn er al plannen gemaakt?
ik wilquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat mij betreft nog niet. Ik wacht nog even af op meer reacties, anders krijg je dat achteraf gezeur "maar ik wilde..
". Daarnaast is er nog niet echt geweldig veel animo.
Dus hop, schop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |