quote:Op donderdag 22 november 2007 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er nog nooit van gehoord MB, mss even overleggen met de dierenarts?
[..]
Waarom wil je dat je poes per sé natvoer eet? Met brokjes krijgt ze alles wat ze nodig heeft. Natvoer zou mss als tractatie zijn, maar als ze dat niet wil is het toch ook goed?
Kotsen doen katten sowieso niet op de kattenbak ofzo, maar bij voorkeur op het kleed of op bed ofzoquote:Op donderdag 22 november 2007 18:40 schreef Twinky het volgende:
nou, in navolging op de poep in mijn tapijt nu mijn bank ONDER DE KOTS. Helemaal vies, prut, en in de bank getrokken toen ik vanmorgen thuis kwam. Ik ben een half uur bezig met schrobben, en de plaid is er nog niet aan toe gekomen (die lag op de helft van de bank, op 'zijn deel' voor de haren.). Was een deel op de plaid en een boel op de bank.
WHY!!!! [afbeelding]
Kattenmelk?quote:Op donderdag 22 november 2007 18:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tis ook niet erg, nee hoor, maar wilde het idd als een traktatie geven of gewoon eens in de zoveel tijd ofzo maarja ze moet het nietwil ik haar eens verwennen lust ze het niet
Brokjes zit alles in wat ze nodig heeft, I know maarja een lekekre tractatie is ook nooit weg
Ik heb twee witte katten, en die komen altijd op schoot als we de verwarming laag draaien.quote:Op donderdag 22 november 2007 19:13 schreef Aventura het volgende:
Het is misschien een gekke vraag maar: wat is de ideale temperatuur voor poezen? Ik ben regelmatig van huis en draai dan de thermostaat lager (16-17graden). Maar vinden katten dat eigenlijk wel prettig? Moet ik het warmer voor ze laten?
Nee, geen idee. Maar lusteloosheid bij een kat vind ik vrij alarmerend. En plotseling haaruitval is ook vreemd. Ik zou niet te lang wachten met een bezoekje aan de dierenarts. Als ze ook slecht of niet eet en drinkt, zou ik er nog meer haast achter zetten.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:14 schreef alors het volgende:
Hmm een van onze katten is sinds gisteren een beetje raar. Lusteloos, dr haar valt uit (met plukken) en ze heeft schilfers. Ze is wel al 12, maar normaal een stuk levenslustiger.
Iemand een idee?
Vaste prik rond 17.00 bij de jongste (ook alweer 4) zodra het uur eraf gaatquote:Op zondag 25 november 2007 13:26 schreef freecell het volgende:
Jaina heeft op het moment helemaal kolder in de kop
Ik had het idee dat het aan het weer lag, aan de omschakeling van iets warmer naar koud. Meer katten hier last van?
Het zijn soms net kinderen he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |