misschien? zeker weten 100% boem boem boemquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
volgt misschien
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Mager OP'je is klaar maar ik wil niks missen.![]()
Ik val net binnen en dat OP'je is voor mij genoeg om te weten wat er komen gaat.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Een OP is een OPquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Het klinkt ook alsof hij het ter plekke verzint. bla bla bla, jongen, echt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef Djeda het volgende:
bla bla bla, is het verhaal van Dennix
TT zegt al veel en je hebt de moeite genomen een nieuwe COS te openen!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Dat is niet erg skattie. Ik las net de COS dood is dus dit lijkt zowaar op een reanimatie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Och kate, ik weet niet hoe oud je bent.... Ik ben 30 en zit met hetzelfdequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef Katewalker het volgende:
b]zucht...misschien ben ik gewoon te oud voor het programma...[/b]
Niks mis mee...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
dat zou om 22:00 beginnenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef diedirk het volgende:
Wanneer begint dat feest eens?
Hoop dat Dennis eens goed afgezeken wordt!
Doorgesneden en verwijderd. Kan ze daar mee gaan flossen ipv haar extensions.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
KNO-arts, logopedist.......de stembanden van Amanden moeten gewoon doorgesneden worden...de enige oplossing!
Spreekt hij nu uit ervaring?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda moet vooraf een paar glazen water tanken. Volgens Luc "Anders worden je nagels droog en dan breken ze af"
[ afbeelding ]
Hier is niemand tegen bestand, jong of oud.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef Katewalker het volgende:
...zucht...misschien ben ik gewoon te oud voor het programma...![]()
Èn zijn misschien schoner.......quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Doorgesneden en verwijderd. Kan ze daar mee gaan flossen ipv haar extensions.
Nog even en jullie kunnen een afspraakje maken buiten de Kooiquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
nee hoor, geen probleem, gebruik mn gifje maar hoor!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja leuk toch! Eindelijk geleverd waar ie al maanden voor heeft gewaarschuwdquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:53 schreef Lady-night het volgende:
Dennis die knalt
http://www.youtube.com/watch?v=M7pEKUEFQq0
Ineens weer, en hij laadt de helft van de pagina nietquote:
dr stembanden... ik dacht meer aan iets anders. het lichaamsdeel waar dr stembanden zich in bevinden bijvoorbeeld...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
KNO-arts, logopedist.......de stembanden van Amanden moeten gewoon doorgesneden worden...de enige oplossing!
Je bent precies op tijd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Volgend jaar pas is de Kooi afgelopenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:56 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Nog even en jullie kunnen een afspraakje maken buiten de Kooi![]()
Goffer de goffer, alsof ze zelf geen troep genoeg heeft.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
Naad zit weer in de beautycase van Lieke.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dus de absolute held van de dag is:
[ afbeelding ]
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
80% van wat je op de streams ziet, zijn Dennis en Nadiaquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Even snel de cossen van vandaag gelezen.
Wat valt mij op:
- 80% gaat over Dennis & Nadia
- 15% gaat over Amanda & Brian
- 5% gaat over Huub & Jaap
Dinsdagavond kun je hem al een voorstel doen als je door de menigte door kunt komen rond het voetbalveld.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgend jaar pas is de Kooi afgelopen
[ afbeelding ]
stop dreaming! je gelooft toch niet echt dat Dennix tot het einde zal blijven ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat Brian naast piloot, ICT'er, rapper, zanger, dichter, filosoof ook DJ isquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:05 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom staat Brian steeds achter de draaitafel? Vond het Lieke beter doen.....
Conclusie?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat valt mij op:
Je vergeet pacifist en bijna heilige.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Omdat Brian naast piloot, ICT'er, rapper, zanger, dichter, filosoof ook DJ is
Dennis en Nadia hebben gewoon altijd een stream en dit blijft de cos. Huub, Jaap en Lieke zijn ook maar nauwelijks op de streams.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat valt mij op:
Hehe. Net een figurant uit een suske en wiskequote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
tis altijd leuker om mensen af te zeiken dan te complimenteren. dat is toch het hele idee achter alle forums wereldwijd?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat valt mij op:
Dinsdag is nog niet zeker. Moet morgen aan mijn baas vragen of ik woensdag vrij mag..quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dinsdagavond kun je hem al een voorstel doen als je door de menigte door kunt komen rond het voetbalveld.
O ja, das waar, èn wereldverbeteraar..quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Precies...daarom ben ik ook maar 5% aanwezig..quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
80% van wat je op de streams ziet, zijn Dennis en Nadia
15% van wat je op de streams ziet, zijn Amanda en Brian
5% van wat je op de streams ziet, zijn Huub, Lieke en Jaap
Ja idd, ik zat me net af te vragen welk personage.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:08 schreef Py het volgende:
[..]
Hehe. Net een figurant uit een suske en wiske
En een beetje snel graag, want ik moet er morgen weer bijtijds uit.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:07 schreef riri het volgende:
nou...allemaal dronken worden....ben benieuwd hoe het eindigt
Dat ligt niet alleen aan Dennix, ik denk dat Naad volkomen losgaat vanavond.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat dennix, nadia geen minuut alleen laat vandaag.
I hope so!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan Dennix, ik denk dat Naad volkomen losgaat vanavond.
Opsturen svp maar Brian....................quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Lijkt me logisch: Brian is een smerige, schijnheilige rat
[ afbeelding ]
Ja nu je het zegt een soort van een Lambikjequote:Op zondag 14 oktober 2007 23:08 schreef Py het volgende:
[..]
Hehe. Net een figurant uit een suske en wiske
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Lijkt me logisch: Brian is een smerige, schijnheilige rat
[ afbeelding ]
Daarom hebben ze ook 1 van die danseressen uitgenodigd die Dennix de vorige keer wel leuk vond. Zij moet dus Dennix gaan bezig houden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Ik denk dat dennix, nadia geen minuut alleen laat vandaag.
Oeps het was me even ontschoten dat Dennis de absolute winnaar wordt!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En welke is dat?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:13 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook 1 van die danseressen uitgenodigd die Dennix de vorige keer wel leuk vond. Zij moet dus Dennix gaan bezig houden.
ijsklontjes kauwen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:14 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis wordt al weer onzeker
Mag niet van Jan de Bouvier !quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:14 schreef Stupidisco het volgende:
volgens mij hadden ze beter de eettafel weg kunnen halen om iets meer ruimte te creeeren.
don't think so...daar zijn het allemaal te nietszeggende personen voor. Daarnaast zou het niet logisch zijn om iemand uit 'het kamp' van Luuc in het huis te zetten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:11 schreef riri het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat één van die gasten een gastspeler is en dat het pas aan het eind van het feest bekend wordt
Semi Pro Voetballer en tenisser en de ambasadeur van de Sudoku bondquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk de bedoeling? Ik heb Nadia al horen zeggen dat ze nix niet kwijt wil. En volgens mij zal niemand van de vrouwelijke gasten het langer dan 5 minuten met nix volhouden. Blijft dus aan nix of ie zich weer zo belachelijk gaat aanstellen als gisteren.
Nou.... eeeenig, duurt al maanden, elke dag hetzelfde geneuzel, opbokken met dat watje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:17 schreef noucky het volgende:
Ik vind het wel een leuke verhaallijn: Dennis "de macho"( is ie niet ) met de grote bek die niks waarmaakt.
Hij wordt zwaar op de proef gesteld en het blijft een watje.
M.a.w het hokje neemt Dennix in bescherming?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
Ik verwacht er niks van vanavond.
Het is al23.15, het duurt tot 1.15 voordat echte dronkenschap intreedt, en 2.00 worden de gasten naar huis gestuurd (gok ik).
Voor die tijd moet de actie plaats vinden, dus dat moet geforceerd worden.gaat hem niet worden.
Ze hadden beter om 21 uur kunnen beginnen.
....gitarist en waarschijnlijk ook schilder componist en nog veel meer. Hij is gewoon de ultieme homo universalis.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:17 schreef wie.. het volgende:
[..]
Semi Pro Voetballer en tenisser en de ambasadeur van de Sudoku bond
Hij is toch die chrinishe boer met kiespijn. Zal wel voor de continue verdoving zijn ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:17 schreef diedirk het volgende:
Probeert Dennis weer contact te maken met de ijsklontjes in zijn glas?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is toch die chronische boer met kiespijn. Zal wel voor de continue verdoving zijn ?
Deze lijkt me wel slimquote:
Huub houdt ineens niet meer van feestjes, gisteren had hij er de smoor in dat hij niet kon drinken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
Het is mij trouwens niet duidelijk hoe Huub het zover wil krijgen dat Dennis tegen Brian uitvalt. Dat was toch ook een plan?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij is die meid naast Nadia een DJ
[ afbeelding ]
ik heb het geluid aan staan dus heb het niet gevolgd, maar zei ze dat ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef riri het volgende:
ze beginnen al met dennix aan te pappen...die trapt daar zo in...die is echt blij dat er eindelijk eens iemand met hem praat
Haha juist! Die gaat vanavond zo makkelijk zelf de fout in, en als Nadia dát ziet ^^ gaat ze zelf ook los waarschijnlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef riri het volgende:
ze beginnen al met dennix aan te pappen...die trapt daar zo in...die is echt blij dat er eindelijk eens iemand met hem praat
Damn, lijkt wel een neusaap.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft een opleiding voor producer gevolg, wil nog niet zo lukken, vertelt ze aan Naad.........quote:
DJ Lady Dana wellicht....quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Ze vertelde dat ze een paar avonden per week draait. Ze heeft een eigen crew en eigen installatie. Het begin was moeilijk maar nu heeft ze er een ruim inkomen aan. Probleem was het beginnen als DJ, je moet de juiste mensen kennen en bekend worden in het circuit.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
ik heb het geluid aan staan dus heb het niet gevolgd, maar zei ze dat ?
Ik wil ook een crewquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja. Ze vertelde dat ze een paar avonden per week draait. Ze heeft een eigen crew en eigen installatie. Het begin was moeilijk maar nu heeft ze er een ruim inkomen aan. Probleem was het beginnen als DJ, je moet de juiste mensen kennen en bekend worden in het circuit.
nix begint al aan het voorspel met zn ijsklontjes. kussiekus! straks neem ik jullie lekker in mn mond!quote:
Mijn defenitie van dit soort feestje:quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Je kan alleen niets volgen met die pokke herrie aan..![]()
Taktiekbesprekingen!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:30 schreef Clank het volgende:
Wat voor overleg hebben Huub en Brian buiten... 'k heb geen geluid bij die stream..
Stream 2 heeft wel geluidquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:30 schreef Clank het volgende:
Wat voor overleg hebben Huub en Brian buiten... 'k heb geen geluid bij die stream..
Yep.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:31 schreef Deisyy het volgende:
Is degene met het witte rokje en rode shirtje Shanty ?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:31 schreef Deisyy het volgende:
Is degene met het witte rokje en rode shirtje Shanty ?
Sleep tightquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Enjoy the party, ik ga niet wachten tot Dennis gaat knallen![]()
Je leest het morgen wel! *zwaai*quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Enjoy the party, ik ga niet wachten tot Dennis gaat knallen![]()
Tot morgen en bedankt voor je prachtige gifs.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:34 schreef the_undertaker het volgende:
Het wordt mij te laat zo mensen, morgen weer vroeg op.
Veel plezier nog mensen![]()
Ze lijkt op Zdngmw maar dan jonger.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:36 schreef Disana het volgende:
Wat een rare borsten heeft die Shanty... vrij plat en toch tot aan haar navel.
Ja, ze houdt haar ene arm ook zo omlaag terwijl ze haar billen roteert.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lijkt op Zdngmw maar dan jonger.![]()
Vindt jij die hobbelende billen ook een beetje ranzig?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze houdt haar ene arm ook zo omlaag terwijl ze haar billen roteert.
Heeft ze niet een te kleine BH aan voor haar borsten..quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze lijkt op Zdngmw maar dan jonger.![]()
Is dit DJ Dice?quote:
Huub deed gisteren zelf niet mee en nu moet Jaap van hem mee doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
Huub vindt dat Jaap moet ontspannen. Desnoods moet ie een fles jenever drinken.
hij bedoeld het goed...quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:42 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub deed gisteren zelf niet mee en nu moet Jaap van hem mee doen
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:42 schreef ruby het volgende:
Dennix staat wat in z'n eentje te hupsen.
Hangt van de context en de persoon af... bubbelen kan best grappig zijn als het niet vunzig wordt bedoeld.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Vindt jij die hobbelende billen ook een beetje ranzig?![]()
Ze heeft wel even de tang er overheen gegooid, de soep is in elk geval lekker warmquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
Loopt Nadia nou met dat tomatensoephoofd rond?
Dennix heeft moeite met zijn nieuwe script.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Toen ik keek stond hij heel zwoel naar Shanty te kijken .... alleen toen draaide hij zich weer om... kneus
Dat is zijn tactiek, he's playing hard to get! Zat ie net uit te leggen aan Nadia.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:43 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Toen ik keek stond hij heel zwoel naar Shanty te kijken .... alleen toen draaide hij zich weer om... kneus
Ja johquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:36 schreef Stupidisco het volgende:
Die vrouwelijke dj is dus Lady Dana
zie: http://www.dj-pics.de/index.php?content=djs&member=159
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:45 schreef lorence1 het volgende:
wie van de dames is shanty? heb het even gemist
Dennix ook, hij gaat maar weer ijsklontjes kauwen, de sukkel.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
Ik ben nu wel weer klaar met dat schuddende achterste van Shanti.
Wordt een beetje eentonig. Lijkt Amanda wel met 'r teasersmove.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
Ik ben nu wel weer klaar met dat schuddende achterste van Shanti.
Ja en Lady Dana kan ook nog wel wat meer bekendheid gebruiken, dan ga je vanzelf over op bubbling in DGKquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:46 schreef TheUnreal het volgende:
[..]
Ja johVergelijk de gezichten eerst is en ga dan is opzoeken wat voor muziek stijlen Dana draait..
Of over Brian heen kotst.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:47 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke laten Japie ff wat cocktails achter elkaar doordrinken.
In de hoop dat tie wat vrolijker wordt en ff kan relaxen
Jij mag je ook weleens omkleden skattie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:50 schreef mootie het volgende:
Shanti is trouwens wel uberslecht gekleed, marktkleding. Rood kanten topje met een witte bh, cheap wit rokje er onder...... bleh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |