misschien? zeker weten 100% boem boem boemquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
volgt misschien
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Mager OP'je is klaar maar ik wil niks missen.![]()
Ik val net binnen en dat OP'je is voor mij genoeg om te weten wat er komen gaat.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Een OP is een OPquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Het klinkt ook alsof hij het ter plekke verzint. bla bla bla, jongen, echt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef Djeda het volgende:
bla bla bla, is het verhaal van Dennix
TT zegt al veel en je hebt de moeite genomen een nieuwe COS te openen!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Dat is niet erg skattie. Ik las net de COS dood is dus dit lijkt zowaar op een reanimatie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Och kate, ik weet niet hoe oud je bent.... Ik ben 30 en zit met hetzelfdequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef Katewalker het volgende:
b]zucht...misschien ben ik gewoon te oud voor het programma...[/b]
Niks mis mee...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
dat zou om 22:00 beginnenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef diedirk het volgende:
Wanneer begint dat feest eens?
Hoop dat Dennis eens goed afgezeken wordt!
Doorgesneden en verwijderd. Kan ze daar mee gaan flossen ipv haar extensions.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
KNO-arts, logopedist.......de stembanden van Amanden moeten gewoon doorgesneden worden...de enige oplossing!
Spreekt hij nu uit ervaring?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda moet vooraf een paar glazen water tanken. Volgens Luc "Anders worden je nagels droog en dan breken ze af"
[ afbeelding ]
Hier is niemand tegen bestand, jong of oud.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef Katewalker het volgende:
...zucht...misschien ben ik gewoon te oud voor het programma...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |