misschien? zeker weten 100% boem boem boemquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
volgt misschien
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Mager OP'je is klaar maar ik wil niks missen.![]()
Ik val net binnen en dat OP'je is voor mij genoeg om te weten wat er komen gaat.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Een OP is een OPquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Het klinkt ook alsof hij het ter plekke verzint. bla bla bla, jongen, echt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef Djeda het volgende:
bla bla bla, is het verhaal van Dennix
TT zegt al veel en je hebt de moeite genomen een nieuwe COS te openen!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Dat is niet erg skattie. Ik las net de COS dood is dus dit lijkt zowaar op een reanimatie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
Och kate, ik weet niet hoe oud je bent.... Ik ben 30 en zit met hetzelfdequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef Katewalker het volgende:
b]zucht...misschien ben ik gewoon te oud voor het programma...[/b]
Niks mis mee...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
dat zou om 22:00 beginnenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef diedirk het volgende:
Wanneer begint dat feest eens?
Hoop dat Dennis eens goed afgezeken wordt!
Doorgesneden en verwijderd. Kan ze daar mee gaan flossen ipv haar extensions.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
KNO-arts, logopedist.......de stembanden van Amanden moeten gewoon doorgesneden worden...de enige oplossing!
Spreekt hij nu uit ervaring?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda moet vooraf een paar glazen water tanken. Volgens Luc "Anders worden je nagels droog en dan breken ze af"
[ afbeelding ]
Hier is niemand tegen bestand, jong of oud.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef Katewalker het volgende:
...zucht...misschien ben ik gewoon te oud voor het programma...![]()
Èn zijn misschien schoner.......quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Doorgesneden en verwijderd. Kan ze daar mee gaan flossen ipv haar extensions.
Nog even en jullie kunnen een afspraakje maken buiten de Kooiquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
nee hoor, geen probleem, gebruik mn gifje maar hoor!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:52 schreef dgk_fan het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja leuk toch! Eindelijk geleverd waar ie al maanden voor heeft gewaarschuwdquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:53 schreef Lady-night het volgende:
Dennis die knalt
http://www.youtube.com/watch?v=M7pEKUEFQq0
Ineens weer, en hij laadt de helft van de pagina nietquote:
dr stembanden... ik dacht meer aan iets anders. het lichaamsdeel waar dr stembanden zich in bevinden bijvoorbeeld...quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:53 schreef yellowfirst het volgende:
KNO-arts, logopedist.......de stembanden van Amanden moeten gewoon doorgesneden worden...de enige oplossing!
Je bent precies op tijd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
Volgend jaar pas is de Kooi afgelopenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:56 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Nog even en jullie kunnen een afspraakje maken buiten de Kooi![]()
Goffer de goffer, alsof ze zelf geen troep genoeg heeft.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef petraa het volgende:
Naad zit weer in de beautycase van Lieke.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dus de absolute held van de dag is:
[ afbeelding ]
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
80% van wat je op de streams ziet, zijn Dennis en Nadiaquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Even snel de cossen van vandaag gelezen.
Wat valt mij op:
- 80% gaat over Dennis & Nadia
- 15% gaat over Amanda & Brian
- 5% gaat over Huub & Jaap
Dinsdagavond kun je hem al een voorstel doen als je door de menigte door kunt komen rond het voetbalveld.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgend jaar pas is de Kooi afgelopen
[ afbeelding ]
stop dreaming! je gelooft toch niet echt dat Dennix tot het einde zal blijven ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgend jaar pas is de Kooi afgelopen
[ afbeelding ]
Omdat Brian naast piloot, ICT'er, rapper, zanger, dichter, filosoof ook DJ isquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:05 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom staat Brian steeds achter de draaitafel? Vond het Lieke beter doen.....
Conclusie?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat valt mij op:
Je vergeet pacifist en bijna heilige.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Omdat Brian naast piloot, ICT'er, rapper, zanger, dichter, filosoof ook DJ is
Dennis en Nadia hebben gewoon altijd een stream en dit blijft de cos. Huub, Jaap en Lieke zijn ook maar nauwelijks op de streams.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat valt mij op:
Hehe. Net een figurant uit een suske en wiskequote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
tis altijd leuker om mensen af te zeiken dan te complimenteren. dat is toch het hele idee achter alle forums wereldwijd?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat valt mij op:
Dinsdag is nog niet zeker. Moet morgen aan mijn baas vragen of ik woensdag vrij mag..quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dinsdagavond kun je hem al een voorstel doen als je door de menigte door kunt komen rond het voetbalveld.
O ja, das waar, èn wereldverbeteraar..quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Omdat Brian naast piloot, ICT'er, rapper, zanger, dichter, filosoof ook DJ is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |