Als Boogie zegt, ik heb er vrede mee, dan moet Smeets daar toch naar vragenquote:
Ga sjoelen lul de behangerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:41 schreef Darklight het volgende:
ik kijk niet omdat ik die smeets haat
Het gaat vandaag over zijn presteren, niet over randzaken zoals dopinggebruik van anderen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als Boogie zegt, ik heb er vrede mee, dan moet Smeets daar toch naar vragen.
Als dopingebruik van anderen er voor hebben gezorgd dat hij LBL niet heeft gewonnen is dat toch gewoon relevant?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het gaat vandaag over zijn presteren, niet over randzaken zoals dopinggebruik van anderen.
Ik hoop dat hij naast Herbert gaat zittenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef MissX het volgende:
Hij houdt van geschiedenis, hij zal Herbert zijn kasteelverhaaltjes dan vast ook heel leuk gaan vinden
We zullen het de volgende keer met de tam-tam melden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:47 schreef tong80 het volgende:
'Flikker op met je email, bel me maar op' Een man naar mijn hart
Z'n vader was loodgieter ookl zo mooi
Dat wandelende lijk, hoe heet ie, PIEPoliequote:
Rot op etterbak met je gezeikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
We zullen het de volgende keer met de tam-tam melden.
VDB is nooit betrapt geweest. Het is dat hij een labiele persoonlijkheid was, waardoor hij met z'n persoonlijke gedrag wel eens in aanraking met het gerecht kwam en men op die manier door een huiszoeking eens wat verpakkingen van dopingproducten heeft gevonden of hij had allicht zelfs nog net even clean geleken dan deze Boogerd ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:40 schreef rubbereend het volgende:
VDBdik in de dope....... bleek later
Het ligt er zo dik op dat die eikel gepakt heeft...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
VDB is nooit betrapt geweest. Het is dat hij een labiele persoonlijkheid was, waardoor hij met z'n persoonlijke gedrag wel eens in aanraking met het gerecht kwam en men op die manier door een huiszoeking eens wat verpakkingen van dopingproducten heeft gevonden of hij had allicht zelfs nog net even clean geleken dan deze Boogerd ...
in 1999 is volgens mij helemaal niemand betrapt op epoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
VDB is nooit betrapt geweest. Het is dat hij een labiele persoonlijkheid was, waardoor hij met z'n persoonlijke gedrag wel eens in aanraking met het gerecht kwam en men op die manier door een huiszoeking eens wat verpakkingen van dopingproducten heeft gevonden of hij had allicht zelfs nog net even clean geleken dan deze Boogerd ...
Dutroux is ook nooit betrapt bij het metselen van z'n muurtjequote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch niet. Natuurlijk pakte VDB. Ik betwijfel alleen of Boogerd toen niet gewoon op dezelfde producten reed ... Net als Bartoli en de rest van wat je daar op La Redoute zag vlammen ...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het ligt er zo dik op dat die eikel gepakt heeft...
Je vergist je , Tong. Dutroux werd op heterdaad betrapt met nog 2 meisjes in z'n cel. Maar dat ter zijdequote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dutroux is ook nooit betrapt bij het metselen van z'n muurtje
Ja in de koers maar niet in de voorbereidingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je vergist je , Tong. Dutroux werd op heterdaad betrapt met nog 2 meisjes in z'n cel. Maar dat ter zijde![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |